Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2008 07:47 - Душевна клизма
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 2735 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 11.01.2012 07:56


-А-а, добър ден!
-Добър ден, господине, заповядайте. Кажете!
-Ами аз...такова, де, за душевната...нали тук ги правят?
-Душевната клизма ли имате предвид? Да, на правилното място сте дошъл. Но не трябва да се притеснявате от думата"клизма"-в случая е много подходяща!
-Ами, де да знам...пречистване май ми звучи по-така...културно, някак си!
-Е, да, обаче вижте-проблемът е, че самата дума е твърде близка по звучност до причастие, а ние остро се разграничаваме, разбирате ли? Причастие, пречистване, изповед-това си е работа на конкуренцията! Нашата фирма е специализирана именно в пълното душевно освобождаване, а как по-точно може да бъде наречено то, от душевна клизма?! Прочетохте ли рекламната ни брошура?
-Аз...да. Видях и новия ценоразпис. Доста сте завишили цената на услугата.
-Така е. И знаете ли какво ще ви кажа, господине? Вие сте истински късметлия, че идвате точно сега. Съвсем наскоро пуснахме в употреба нова подобрена версия на ДК-ПДК7.
-Имате предвид хапчето...
-Да ,виждам,че сте се запознали-новото хапче."Пълна душевна клизма"е с много по-задълбочен спектър на действие(забележете,не просто "широк",а именно задълбочен). Това включва пълен и обстоен анализ на душевната болка,с цел пълното й преодоляване.
-Все пак бихте ли ми обяснили как точно действа ПДК7?
-Разбира се, господине, още повече че сте ми така симпатичен. Да речем, измъчва ви факта, че сте били прекалено строг към детето си и сте го напердашили малко по-здраво, отколкото ви се е искало,или пък,недай си боже, сте сторили това с жена си. Не, моля ви, само пример давам, не казвам,че вие сте способен на такова нещо!
Или да речем, някоя вечер в кръчмата сте се поразгорещил в спор с ваш политически опонент, и сте му нанесли някои средни или по-тежки телесни повреди. В никой случай не визирам вас, как не,вие имате толкова интелигентно излъчване...
Та минава си времето, вие страдате от несправедливият си гняв, от това, че сте си позволил така нелепо и брутално да си изтървете нервите, и ето на, наранил сте, и от това и душата ви е наранена. Сънят ви е неспокоен, ако изобщо успеете да дремнете, сънувате кошмари с главни действащи лица вие и нещастната ви жертва, губите апетит, работоспособността ви драстично намалява, това още повече изостря и без това до болка обтегнатите ви нерви, а всичко това, съгласете се, неминуемо се отразява на здравето ви!
-О, боже, така е! Не се живее така!
-Можете спокойно да споделите проблема си, господине! ПДК7 решава всякакви душевни проблеми, разбира се, с изключение на крайно тежки престъпления, но за тях си има други институции!
-Да, запознат съм и с това, прочетох обстойно брошурата ви.
-Е, значи сте подготвен, поне наполовина...Готов съм да ви изслушам.
-Ами, аз...не знам как...там е работата, че жените са ми голяма слабост! Директор съм на голяма фирма, имам много контакти,и естествено, съм заобиколен от купища красиви жени! Просто...просто не мога да видя хубава жена, и да не я пожелая, и правя всичко възможно, да я имам. После естествено губя интерес, защото междувременно се е появила следващата, и ...просто не знам. Напоследък чувствам все повече угризения, това започна да ме мъчи все повече.
-Виж ти, виж ти...Някои мъже мечтаят за такова нещо!
-Не се доизказах, имам прекрасна съпруга, невероятно мила и предана, готова е на всичко за мен и децата. Какво ли не е жертвала за нас-имаше амбиции да става актриса, но с появата на децата, а и после, когато се издигнах в службата и имах нужда от нея...винаги е била до мен! Това служебни вечери, мероприятия,всичко свързано с различни служебни инициативи, всичко минава с нейното дейно участие. Нали ви казвам, много оправна, кадърна жена, раздава се за мен! А аз...честно ви казвам, чувствам се пълен негодник! Ако не бях попаднал на вашата рекламна брошура, досега да съм се гръмнал!
-Е, хайде, хайде, господине, ами ние за какво сме! Едно хапченце, и всичко ще е погребано и забравено!
-Ама как така? Как действа това хапче всъщност?
-Изкарва на преден план причината за вашия душевен дискомфорт, за да може той да бъде напълно анализиран и изцяло премахнат. За целта хапчето променя вашата самоличност,изолирайки ви временно от вашето съзнание, и за известно време вие приемате самоличността на вашата жертва, в случая съпругата ви, която в известна степен, индиректно, е всъщност причината за това ви терзание. Много скъпа и прецизна апаратура проследява тези промени, правят се съпоставки на вашата и нейната душевни структури, анализира се общото ви състояние, след което нещата се прецизират и на базата на получените данни, проблемът се отстранява!
-Като че ли говорите за хирургическа операция!
-В известен смисъл е точно това-отстраняване на ненужен душевен израстък. Но тъй като пациенти са споделяли, че се чувстват като нови и им олеква след процедурата, считаме термина"душевна клизма"за по-целесъобразен.
-Не казахте нищо за страничните ефекти...
-Не са кой знае какво! Няколко часа след процедурата ще бъдете с пообъркана самоличност, докато напълно изчезне действието на ПДК7. Но имаме шофьор на разположение, който ще ви откара до дома ви,така че не бива да се притеснявате от това дребно неудобство. След няколко часа сън ще се събудите нов и...олекнал.
Ето, вземете сега хапчето,изпийте го и легнете на тази кушетка.
..........................................................................................
"Да не забравя...фитнес в десет и трийсет, после на кафе с Мичето, в един с Маца на обяд,ще се поразходим по магазините, имам нужда от секси бельо, ох, онова прозрачно боди..."
Мъжът постепенно изплува от дебрите на съня с все още странни за него мисли. Лека полека си даде сметка, че това са мисли на другата самоличност в него, и се опита да ги разсее, но те някак нахално продължаваха да се промъкват в съзнанието му:"Малкия с готиното дупе ще бъде във възторг! Ама той и без това винаги е прекалено възторжен да ме види, хахаха! Виж, съдружника на моичкия е истински ценител! Мъж от всякъде,знае как да ме подлуди, не като моя мух..."



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - пълна душевна клизма...
05.03.2008 08:17
ще ме убиеш! :))))))
цитирай
2. nick22 - :-)
05.03.2008 08:39
Ей така, сутрин като се събудиш с лице към възглавницата и като.... знаеш какво е :-Р.
И после прочиташ нещо, което те кара да се усмихнеш от сърце :-) :-) :-)
Благодаря ти, че ме развесели :-) :-) :-)
Алоха:-))))))))))))))))))))))))
цитирай
3. yuliya2006 - Ей, Хрис супер комедия, къде ли н...
05.03.2008 08:47
Ей, Хрис супер комедия, къде ли наскоро я гледах!
Усмихна ме а денят е тъжен
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. hristam - buboleche
05.03.2008 08:53
А едно ПДК7 не искаш ли?:)))))))))))))))
Облекчавало...;)
цитирай
5. hristam - nick22
05.03.2008 08:56
На теб ти е весело,а моят герой май задълго ще престане...да се събужда с лице във възглавницата!:)))))))))))))))))
цитирай
6. hristam - yuliya2006
05.03.2008 08:57
Ей,Джул,да не ти се е случвало,че ти е така познато?!;)
:))))))))))))
цитирай
7. cefulesteven - смях се със сълзи
05.03.2008 10:06
Голям купон е с теб. Какво повече да кажа, няма да си правя душевни такива ми ти работи:)))
цитирай
8. dark4light - :)
05.03.2008 10:14
Хрис, мисля, че скоро на пазара трябва да се появи ПДК8! :))
цитирай
9. yuliya2006 - Ей, Хрис аз все седя на седмия ред ...
05.03.2008 10:27
Ей, Хрис аз все седя на седмия ред вляво и пиша, пиша. Понякога мечтая за главна роля в някоя пиеса, но гледам докато се наканя, някой го застреляли. А аз искам да живея и да пиша там на седмия ред, за показната любов - захарен памук, за амбицията да си пръв в класации.
И пак може да ме застрелят, но поне нещо ще остане.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. hristam - cefulesteven
05.03.2008 10:41
Ахааа,май и ти като героят ми се притесняваш от думата?!:)))))))))))
И май не само от нея!;)
:))))))))))))))))))
цитирай
11. hristam - dark4light
05.03.2008 10:44
Мда,мисли се по този въпрос...:)))))
Но...какви ли ще бъдат неговите странични
(д)ефекти???;)
цитирай
12. hristam - yuliya2006
05.03.2008 10:45
Всички ни застрелват понякога...но това едва ли е основателна причина да спрем!;)
:)))
цитирай
13. apollon - душевно изхождане има при психи...
05.03.2008 12:08
душевно изхождане има при психиатрите - така съм чувал и при приятели и събеседници в по непривични ситуации
цитирай
14. hristam - apollon
05.03.2008 12:18
Виж ти,виж ти...понякога съм необичайно прозорлива!:))))))))))))
цитирай
15. iliada - Привет , hristam !
05.03.2008 13:12
Надникнах за пръв път при теб и ми стана интересно! Разказчето си го бива и е доста добре поднесено ,но май не на всички се харесва /поради различни причини/
Пък и коментарите ,не всякога се тълкуват точно ми се струва!Някой в тях влагат смисъл ,който човек трудно може да предположи !
Хвърлих лек поглед на блога -хареса ми и ще се върна пак !
До скоро!!:)
цитирай
16. hristam - iliada
05.03.2008 13:30
Радвам се ,че намина и те очаквам отново!:)))
Нали знаеш,всеки тълкува нещата по свой начин,и всъщност това ги прави интересни,според мен!;)
цитирай
17. yuliya2006 - МИР НА ТВОЯ ДОМ! Хри, готино е в ...
05.03.2008 21:12
МИР НА ТВОЯ ДОМ!
Хри, готино е в твоя дом, мога ли да ти досаждам с гостуване и с мойте шантави коментари.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
18. hristam - yuliya2006
05.03.2008 21:14
:)))Винаги си добре дошла!
Обожавам шантави коментари,понякога се чудя дали аз не съм ги измислила!;)
:)))))))))))))))
цитирай
19. laurencia - *
05.03.2008 22:18
Толкова много истина, цели шепи въображение и смях като гарнитура - комбинацията е страхотна! :)))
Поздрави! :)
цитирай
20. hristam - laurencia
05.03.2008 22:21
Наистина се надявам да си се позабавлявала,както аз,докато го писах!;)
:))))))))))
Поздрав и от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4900269
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031