Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2008 08:48 - Послушай мама
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 3105 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 10.03.2008 09:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
-Виж,не издържам повече!-тя нервно отметна косата си и се отдръпна-Заедно сме повече от пет месеца,почти сме неразделни,а ти още не смееш да им кажеш!?
-Ще им кажа!Просто сега не е най-подходящия момент,знаеш.Нека майка ми се стабилизира,тая сърдечна криза почти я уби.
Той я прегърна.
-Ей.Знаеш колко те обичам,нали?Нищо не искам повече от това да сме заедно,тримата,да сме семейство!
И тя го обичаше,толкова го обичаше!Даваше си сметка колко му е трудно-млад,двайсет и седем годишен,едва начеващ адвокатската си кариера,а вече обвързан с разведена жена на трийсет и пет,при това с дете.Чудничко!Просто мечта за всяка любяща майка!
А се знаеха отдавна-без да се запознават,просто редовно се засичаха из квартала,защото се оказа,че живеят в съседни блокове.Все се канеше да я заговори,обаче красивата й външност вместо да го окуражи,го респектираше,и той така и не намираше смелост,докато един ден не се случи една летяща топка да го прасне по рамото,и синчето й не изтърча към него.
И тя дотича,заизвиняваха се,имал ли нужда от помощ,боли ли го рамото,дали да не поседнат на онази пейка,дали нещо не е разместено,тук като натисне усеща ли болка,а тук,а може ли да си вдига ръката,а...На малкия му писна и замрънка за обещаната мелба,и това си беше чудесен повод да прекарат още малко време заедно.
Всъщност от тогава почти не се разделяха,прекарваха малкото си свободно време винаги заедно,а малкия така свикна с него,че май предпочиташе неговата компания пред тази на майка си.Беше повече от ясно,че жадува за мъжко присъствие,което майка му и баба му не можеха да му осигурят.А и майка му работеше като медицинска сестра в поликлиниката,а също и в болницата,на смени,така че не можеше да му отдели толкова време,колкото и на двамата им се искаше.
Ето защо всяка минута прекарана заедно беше за тримата истинска благодат.Но...как би могъл да обясни на консервативните си родители тази връзка?
Майка му едва бе преживяла тежкия развод на сестра му,а баща му изобщо не й говореше.Те бяха хора,за които общественото мнение беше над всичко,основния им ръководен принцип беше"Какво ще кажат хората!".От дете беше възпитан да приема безприкословно родителското мнение,до такава степен,че до тази възраст все още не бе оспорвал никое тяхно решение.Дори повече от година бе поддържал връзка с една своя колежка,просто защото майка му я бе одобрила при едно нейно посещение.Е,вярно,мило момиче беше,симпатяга,и досега си останаха приятели и си бъбреха на по кафе.Наскоро му беше споделила,че си е хванала страхотно гадже-лекар,със завидна частна практика,с татко бизнесмен...Готвели сватба.
Той...е,първоначално малко се колебаеше,но пък толкова му се искаше да сподели за голямата си любов!Разказа й всичко,сърцето му пееше чак,докато я описваше!
-Боже,целия сияеш,като говориш за нея!-намигна му колежката му-Ама ние сме истински щастливци,нали?!Аз-лекар,ти-медицинска сестра...да бяхме се наговорили...
Само че...само дето не знаеше как да им каже.Колко безсънни нощи бе прекарал в търсене на най -подходящите думи!В крайна сметка почти беше решил да бъде открит и директен,но ето че майка му получи тая сърдечна криза...
Джиесемът му иззвъня и той разтревожен научи,че майка му иска спешно да разговаря с него.
-Ох,сигурно не се чувства добре,боже,дано не се случи най-лошото!
Тя го погали и се сгуши в него:
-Каквото и да става,мило,знай,че винаги ще съм до теб!Обичам те!
Той хукна за такси,а сърцето му биеше до пръсване.
Когато пристигна,майка му тъкмо се сбогуваше със симпатична възрастна дама.
-Седни до мен,момчето ми-покани го тя след като изпрати жената-Знаеш,не съм добре напоследък,а толкова неща искам да ти кажа.
-За какво става въпрос мамо?Изплаши ме!
Тя въздъхна тежко.
-Скъпи...не искам да те разстройвам,но...трябва да научиш истината!Тази твоя приятелка се оказа...че си има друг!
-За коя говориш,мамо?
-За коя,за коя...за колежката ти,разбира се,колко приятелки имаш!-още една тежка въздишка се откърти от гърдите й-Баща ти я виждал,няколко пъти вече с някакъв...в колата му се качвала...
-Мамо...
-Не искам да страдаш,миличък!И без това исках да ти кажа,че не ми се струва много подходяща-изглеждаше уж скромно момиче,ама тихите води,нали знаеш...
-Мамо!
-Чакай,виж миличък,друго искам да ти кажа.Тази жена дето беше тук,нали я видя?Прекрасен човек,стара приятелка ми е.Да знаеш само,каква дъщеря има-кукла!Обаче-подлъгало се момичето,оженило се за един пройдоха и женкар,добре,че навреме се отървала от него.Сега живее със синчето си-наблизичко,е в оня блок по-надолу,добре е устроена,големичък бил апартамента!Може и да си я виждал,аз често я срещам из квартала.Възпитано,скромно момиче,и много образована-медицинска сестра!А детето-истинско ангелче,ти казвам!
Ех,откога искаме с майка й да ви запознаем!


Тагове:   мама,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - :))
10.03.2008 09:13
разкази с неочакван край :)))
има една народна песен ,за която много ми напомни разказа ти. Ще изровя текста и ще го постна по нататък.
цитирай
2. hristam - buboleche
10.03.2008 09:15
Очаквам с нетърпение!!!:))))))
цитирай
3. buboleche - ето , казва се "жени се сина"
10.03.2008 09:34
Жени се сине, ожени се
довека сине йоще аз можам.
Да ти изгледам сине дечиня,
да се израдувам довечиня.

Не ми сбори майко, не ме кори
не ми задавай ядови.
Нели знаеш майко що стори ?
Ти от Невена ме раздели.


Жени се сине, ожени се
и майка радост да има.
Не можам сине да гледам
косите да ти белеят
Одиви се сине ,ожени се
и майка радост да има.

Не ми сбори майко не ме кори.
Ти от Невена ме раздели.


Не можам сине да гледам
твоите другари да гледам.
Со млади невести под ръка
и дечиня водат за ръка .


Не ми сбори майко, не ме кори
не ми задавай ядови.
Нели знаеш майко що стори ?
Ти от Невена ме раздели.

Еве я невена ка иде
со букет цветя шарени.
На Велкова майка ги даваше ,
поклон до земя и чинеше.
Земи си я сине невеста
ного невеста да имаш .
Много дечиня да имате
мене на старост радувате.

:))))

цитирай
4. hristam - buboleche
10.03.2008 09:39
Хей,благодаря ти,типична майчина "загриженост",имало я е и винаги ще я има!:))))))))))
цитирай
5. cefulesteven - Прероден в българска жена О Хенри. ...
10.03.2008 12:30
Прероден в българска жена О Хенри.

:)))
цитирай
6. hristam - cefulesteven
10.03.2008 12:35
Кой,аз???:)))))
Ласкател!
цитирай
7. veli2006 - много готино...
10.03.2008 18:25
само се моля мамините синчета да са по-малко
цитирай
8. hristam - . veli2006
10.03.2008 18:52
Имам впечатления,че много от мъжете си остават винаги на мама синчетата!;)
Какво пък,вижда се,че понякога е за добро!:))))))
цитирай
9. belle - Много
10.03.2008 22:58
увлекателен. Харесва ми стила ти!Поздрави!
цитирай
10. hristam - belle
11.03.2008 09:31
Благодаря ти,миличка!:))))
Поздрав и от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4914971
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930