Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2008 08:53 - Любов на килограм
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 5174 Коментари: 27 Гласове:
2



- Какво е това?
- Романтична любов- каза сестра ми, и продължи съсредоточено да се лакира.
- Питам за ей това флаконче на масата- уточних. Винаги е толкова разсеяна, все лети в облаците, та не се учудих на отговора. И колко е часа да я бях попитал, сигурно пак щеше така да ми отговори.Пък и е в такава възраст, дето в главата й друго няма...
- Точно за него ти казвам- тя ме погледна снизходително- Ех, брат ми, брат ми...Живееш като истински дивак! От месеци навсякъде се рекламира...А вече я има и по цялата магазинна мрежа.
Е, вярно, наистина съм доста откъснат от медиите. Живея в малка наследствена къщичка извън града, и се чувствам много добре без телевизор, дори и радио нямам. Вестници не купувам от години- за да не се дразня. Изцяло съм се отдал на писането, и идвам до града колкото да се видя със сестричката и да понапазарувам едно- друго.
- Виж какво- строго й казах- ако си почнала да взимаш някаква дрога...
- Абе ти не чуваш ли какво ти говоря?- сопна ми се тя- Петкан такъв! Казвам ти, от всеки магазин можеш да си купиш! Иди до супера отсреща, и сам ще видиш!
- И какво да питам?- усетих, че почвам да й се връзвам аз- Извинете, може ли един килограм любов?!
- Глупости!- сряза ме тя- Нали виждаш, не е на килограм. Продава се в опаковки, има доста голямо разнообразие...
Телефона звънна и разбрах, че с разговора ни е свършено. Сега щеше да говори с часове с някоя приятелка.
- Момент само- каза сестра ми на слушалката и се обърна към мен- Сериозно ти говоря, слез да видиш. Толкова не си в час, че вече започвам да се плаша! А, и ми купи цигари!
Побъркала се е, мина ми през ума, докато влизах в супера. И аз с кой акъл...
Добре поне, че жената на касата имаше абсолютно безличния и леко отнесен вид на стара мома. А и нямаше никакви купувачи в момента. Иначе едва ли щях да събера смелост.
Така че, отидох и смело си зададох въпроса. Тя ме изгледа кисело, и тъкмо си помислих, че ще ме нагруби, когато ми се тросна:
- В момента нямаме! Свърши!
Напълно объркан, тъкмо се канех да се измъкна от магазина, когато чух:
- Господине, почакайте, моля!
Симпатично усмихната млада служителка с чипо носле се приближи и тихо ми каза:
- Елате, ще ви покажа, имаме, разбира се, че имаме! Колежката просто...напоследък има някои проблеми...попада на некачествена стока. Кой знае защо, все на нея се случва! Елате с мен!
Спряхме се пред един щанд, отрупан с всевъзможни пъстри опаковки, които не бях виждал досега. На всички имаше по едно голямо червено сърце и различни надписи- "Страстна любов", "Романтична любов", "Бурна любов" ...Брей, да му се невиди...имах чувството, че сънувам!
- Както виждате, доста богат асортимент имаме!- зачурулика кукличката- Само ги разгледайте, и си изберете!- и понеже явно видя смаяния ми изглед, попита- Да ви помогна ли с нещо?
- Амииии...- заекнах.
Тя само това чакаше. Отприщи се като порой.
- Ето вижте тук- посочи горния рафт- Най- търсена е "Романтичната любов", винаги се налага да поръчваме допълнително. Добре върви и "Страстната", "Бурната" е на сезони. В смисъл лятото се търси повече, кой знае защо, може би...
- А това какво е- посочих една по- малко шарена опаковка- Нима и това се търси?
- Разбира се!- усмихна се тя, и продължи да джвака дъвката си- Нямате си представа колко! Предимно от хора на изкуството, те смятат, че несподелената любов е голям стимул за всеки творец.
Намигна ми.
- Вижте какво пише на опаковката!
"Любовна болка ако избереш
шедьовър знай, ще създадеш!"
Едва успях да потисна истеричния кикот, който се надигаше в мен, но имах чувството, че ако започна да се хиля, няма да мога да спра изобщо. И най- вероятно щях да обидя това любезно мило създание, което точно в тоя момент направи огромен розов балон с дъвката си. Облещих се. Балонът имаше формата на сърце.
Тя изглежда забеляза и това. Много наблюдателна беше.
- Не сте ли виждали? Вървят с "Любов за начинаещи", слабост са ми тези дъвки. Имат страхотно траен аромат, а тези балончета са страшно забавни!
- "Любов за начинаещи", значи...- изграчих.
- Разбира се! Ето тук, вижте!
Погледнах надписа. " Препоръчва се за под 18- годишна възраст".
- А, не се подвеждайте по надписа- прочете тя мислите ми тутакси- Той е предимно с рекламна цел. Вземат я всякакви хора. И млади, и стари. Някои цял живот се учат! А е толкова приятна...
- Аха...и значи има бонус към нея- дъвки...
- Ами да, все пак е предвидена за по- млади хора...Но- тя ме погледна съучастнически и ме дръпна по- нататък- Пушите ли? Ако сте пушач, ви препоръчвам "Порочна любов". Тя върви с цигари, които правят много симпатични сърчица от дима...Доста я вземат!
Сетих се, че сестра ми си чака цигарите. Мина ми налудничавата мисъл да й взема едни такива, но явно вървяха само в комплект със "Порочната любов".
- А какво има там, в онези неразпечатаните кашони?- попитах, защото забелязах такива на най- долния рафт.
- О, това ли...- момичето направи угрижена физиономия- Боя се, че това е доста позастояла стока. Не се търси особено.
- Не мога добре да видя надписа...
- "Вечна любов"- осведоми ме девойката- Има цял куп бонуси, всякакви приятни изненади, пробвахме да я продаваме и на половин цена, но...много трудно върви!
- Дайте ми от нея- казах аз, преди още да съм го помислил.
- А-а...сигурен ли сте, господине?- момичето изглеждаше озадачено, но после явно си спомни, че това е в духа на търговската политика на магазина, и ведро каза- Чудесно! Веднага ще отворя кашона, вие само си изберете!
Грабнах една опаковка- големичка беше. Сетих се, че сигурно е заради подаръците вътре, какво ли бяха сложили...
Благодарих на момичето, и отидох да платя на касата. Служителката изглеждаше все така недружелюбна, затова набързо взех цигари, платих, и тръгнах да излизам.
- Рестото, моля!- извика зад мен касиерката- Вземете си рестото!
Дори не се обърнах. Исках да избягам, но...къде да ида, за бога? Какво се беше случило с тоя свят? Докато аз съм седял и съм писал най- прекрасните си разкази за вечната любов, по магазините вече я продаваха. На половин цена.
И искаха да ми върнат ресто...



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - а аз си мислех ,
29.03.2008 09:19
че е безплатна. :))
много добър разказ. както винаги. :)))
цитирай
2. krotalka - И аз искам
29.03.2008 09:46
кажи къде се намира магазина? Весел уикенд!
цитирай
3. nick22 - ...
29.03.2008 10:00
Боже, а за да имаш Истинска Любов, от всяка опаковка по една ли трябва да си купиш, пак ефтино ще дойде :-)
Истински добър разсказ Хриси !
Алоха лоха :-)
цитирай
4. hristam - deli
29.03.2008 10:30
Добро да е и твоето! :)))
Аз вече правя балончета на сърчица! :)))
И ти изпращам няколко, за да е лъчезарен денят ти!;)
цитирай
5. hristam - buboleche
29.03.2008 10:31
Е, и аз си мислех...
Ама в супера отсреща...
Поздрав и усмивки! :)))
цитирай
6. hristam - krotalka
29.03.2008 10:35
О, все се надявам, че все още можем да я имаме безплатно. Аз например имам чувството, че съм абонирана!;)
Изпращам ти малко от моята! :)))
цитирай
7. hristam - nick22
29.03.2008 10:38
Ами знам ли, трябва да попитаме любезната симпатична служителка в магазина.
Поздрав и усмихнат ден, Ники! :))))))
Оф, щях да забравя да кажа възпитано "благодаря"!
:)))))))
цитирай
8. krotalka - Благодаря ти
29.03.2008 10:48
Приемам я с радост. Колкото и да имаме винаги искаме още.
цитирай
9. hristam - krotalka
29.03.2008 10:53
И всъщност си мисля, че е от тези вълшебни неща в живота ни, които колкото повече раздаваш, толкова повече получаваш в замяна!
:)))
цитирай
10. cefulesteven - Прекрасна антиутопия. И социална ...
29.03.2008 11:31
Прекрасна антиутопия. И социална сатира.
Страхотно чувство за хумор.
А то ни е спасение в този крайно комерсиализиран свят.

:)
цитирай
11. luben - И защо,питам аз не взе 2 опаковки
29.03.2008 12:00
от онази - застоялата? А? Какъв си егоист - само за себе си мислиш ;) Не обърна ли внимание колко старомодни са се навъдили наоколо? ;)))
цитирай
12. hristam - cefulesteven
29.03.2008 13:27
Подозирах, че в крайна сметка ще се окаже нещо такова! :)))
цитирай
13. hristam - luben
29.03.2008 13:29
Е, помислих си го...но реших, че все пак е редно всеки сам да избере подходящата за себе си. ;)
:)))
цитирай
14. luben - Аз, когато харесам нещо
29.03.2008 13:34
и знам за сродна душа - никога не пропускам да взема... даже тази, за която мисля да не се окаже очарован(а), винаги намирам друга близка такава, с която да споделим удоволствието...

Може би просто обичам да подарявам и да споделям. Шантава работа.
цитирай
15. luben - Вечна...като се замисля
29.03.2008 13:36
може да ми дойде малко в повече, щото на този етап няма кой знае какви надежди аз да съм вечен... и ще се ядосвам, че ще трябва да напускам вечната си любов... :))) Дали пък това няма да ме направи безсмъртен? :)
цитирай
16. hristam - luben
29.03.2008 13:44
Да, да, знам вече колко обичаш да подаряваш и споделяш. И аз го обичам, не е ли очевадно?
Но когато става въпрос за това, за което става въпрос, виждаш, че и сам почваш да размисляш по някое време дали пък няма да ти дойде в повече.
Все пак, пари си дал, жалко ще е да не се използва цялата.;)
А, никъде не видях в указанията за употреба да се споменава, че страничния ефект е евентуално безсмъртие. Вероятно с цел все пак да се продава по- добре...Че кой би си пожелал безсмъртие?;)
:)))
цитирай
17. luben - Е да де -
29.03.2008 13:50
за дадените пари ми бе най-първичната мисъл :))))

А това с безсмъртието беше малко майтап, малко нова история - ако някой ти даде вечна любов, дали няма да се "напънеш" да живееш вечно с нея?

А не знам дали усети, но зърнах и още нещичко - любов в повече? Не е ли забавно да драснеш едно шедьовърче с подобно заглавие? :))) Не че те юркам :))))
цитирай
18. izolda - :)
29.03.2008 14:17
Сега ще започна на се оглеждам в магазина дали няма да зърна на някой от щандовете от " тази стока" , пък нека да е " застояла " .
Много приятен разказ. Благодаря ти :)
цитирай
19. donichka - :-)
29.03.2008 14:56
!!! :-)
цитирай
20. hristam - luben
29.03.2008 15:41
A, любов в повече...това си е опасно.
Не си ли чел упътването:
По една супена лъжица по три пъти на ден. Преди и след...ядене. :))))))))))
При предозиране- веднага потърсете лекарска помощ, защото ще имате спешна нужда от промивка. На мозъка! :))))))
Аз нямам нищо против юркането!;)
:)))
цитирай
21. hristam - izolda
29.03.2008 15:43
Не, няма. Още не са пуснали.
Вече проверих.
:))))))))
Благодаря ти! :)
цитирай
22. hristam - donichka
29.03.2008 15:43
Имаш и моите :)))
цитирай
23. dika999 - :)
29.03.2008 17:47
на мен ми е интересно какво ли има като подарък към покупката?
Поздрав, наистина интересен разказ!
Пожелавам ти ден изпълнен с червени сърчица :)
цитирай
24. hristam - dika999
29.03.2008 17:59
:)))
Знаеш ли, и аз мислих върху това. Но оставих на читателите сами да решат какви ли може да са бонусите към вечната любов??? ;)
Благодаря за сърдечното пожелание! :)))
цитирай
25. lubima - много е хубаво)) какви ли ще са бо...
31.03.2008 10:07
много е хубаво)) какви ли ще са бонусите за "Вечната любов"?...тя само по себе си е ботус)..пожелавам ти да ти подарят от тази позастояла стока;-)
цитирай
26. hristam - lubima
31.03.2008 10:13
Благодаря ти!
Каквито и да са, не бих се отказала от нея! :)))
цитирай
27. zaharosana - Прекрасно...
19.04.2008 14:12
...прекрасна метафора...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4914788
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930