Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2008 09:13 - Скайп откровения
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 3303 Коментари: 19 Гласове:
0



- Здрасти, приятел.
- Здрасти. Ей, забравихме се.
- А, не сме. Помня, че последния път като се чухме ми спомена за нова колежка, много приличала на Анджелина Джоли.
- Аха. Има такова нещо.
- Е, казвай де.
- Какво?
- Е как какво. За нея те питам.
- Ами страшно маце. Първите ми впечатления са били само бегли. От близо е още по-секси.
- Виж ти. И?
- Какво „и”?
- Ама ти с ченгел искаш да ти мъкна думите от устата. Беше казал, че работите заедно.
- Да де. И какво от това?
- Нека задам въпроса така – тя те забеляза, нали?
- Естествено, не ставай смешен. В много добри отношения сме.
- А така. Дай сега за отношенията!
- Е...
- Не ми екай, говори по същество.
- Какво същество, ами ние само от около седмица сме по-близки...
- Охо, по-близки. Това да се чува!
- А мисля, че ще ставаме и все по-близки.
- Знаех си аз. Вече не сте ли станали достатъчно близки?
- Ами тя е омъжена. Трябва да сме дискретни...
- Ами бъдете, какво пречи.
- Оказа се, че от скоро е омъжена. Но не мисля, че това е сериозна пречка.
- Естествено, при твоята външност. Казал си й вече, че си бил модел, нали?
- Всъщност сама ме попита.
- Леле, как ти завиждам!
- Защото преди това аз я попитах същото.
- Само така!
- То при нейната външност сигурно все това я питат.
- Само внимавай да си нямаш служебни неприятности, ей.
- ???
- Ами примерно с шефа. Нали и той е мъж?
- Ами. Гони шейсетака.
- Е и? Да не мислиш, че след петдесет мъжете са само пасивни наблюдатели?
- Глупости, този е един сбабичосан хипохондрик, който се интересува единствено да не пропусне някое ново хапче.
- Абе те точно тези понякога са най-опасни. Като нищо може да реши, че тя е най-лековитото му хапче.
- Едва ли. То вярно, че малката е истинска прелест, ама...
- Ти мен слушай, че съм попадал в ситуации разни и разнообразни.
- Помня аз, помня. Какво стана с жената на бившия ти директор?
- Ами какво – стана му бивша. Хаха.
- Абе ти пак леко се отърва, само с едно уволнение.
- Така си е. Аз да бях на негово място, така щях да го обработя тоя дето е посмял да пипне жена ми...
- А твоята още не съм я виждал. Толкова ме е яд, че пропуснах сватбата ти заради това пътуване.
- Истинско ангелче е, ще я видиш, трябва да ми дойдеш на гости когато намериш време.
- С удоволствие, при първа възможност. С тия мои командировки за нищо нямам време.
- Няма друга като нея, казвам ти. Изключителна жена е.
- Сигурно, щом те ожени за себе си само за около месец.
- Беше любов от пръв поглед, и за двамата. Направо фантастично!
- Завиждам ти.
- Има за какво. Малко мъже могат да се похвалят с жена като нея.
- И вече край с палавите авантюрки? Горките ти колежки...хахаха.
- Край, твърдо и категорично! Е, има една отскоро, такова котенце е, че човек дори да не иска може да се подмами, дето се вика.
- Хаха...няма да се промениш и това си е.
- Нищо подобно. Аз ВЕЧЕ се промених, и идея си нямаш. Снощи я посрещнах с вечеря на свещи.
- Стига бе. Все си мислех, че това е запазен номер на жените.
- И тя би го направила, обожава ме. Но от скоро започна работа и се налага да остава до по-късно понякога. Знаеш как е – новите все ги юркат.
- То и аз съм в нов клон на фирмата от два месеца. Прехвърлих се и съм много доволен – и заплатата е по-добра, а и от колежката хич не се оплаквам.
- А, отплеснахме се, и не ми разказа за нея.
- Ами нали ти казах – отношенията ни се затоплят все повече. Вчера след работа например малко се позаиграхме...
- Знаех си аз, да не те познавам от вчера. Само така!
- Ами допаднахме си, това е. Истински пожар е мацето.
- Съвсем ме заинтригува. Да можех да й хвърля едно око...
- Всъщност може, имам нейни снимки.
- Браво, бе! И снимки значи!
- Ами случва се да си разменим това-онова по скайп. Когато мъжа й е заспал, обикновено.
- Бая заспал трябва да е, струва ми се, при такава женичка. Пращаш ли?
- Аха, ето - намерих. Видя ли, че не преувеличавам като ти казвам, че прилича на Анджелина Джоли?
- Абе ти луд ли си, бе?!
- ???
- Това е жена ми, нещастник такъв! Мъртъв си!


Тагове:   откровения,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anubhis - :)))
29.07.2008 09:19
ха ха,неведоми са пътищата.....:))))))))поздрави и усмихнат ден:)))
цитирай
2. santov - А сега де..:)))
29.07.2008 09:32
Тия бая закъсаха...
Поздрави Хриси! Чаках поредният ти разказ и този ми идва екстра...
цитирай
3. hristam - anubhis
29.07.2008 09:39
Да, скайп е много интересна форма на общуване, има големи възможности за всякакви изненади. ;)))
цитирай
4. hristam - santov
29.07.2008 09:40
А, значи и ти си в скайп настроение днес :))))
цитирай
5. papadok - :)))
29.07.2008 09:42
Познавайки стилът ти, този път предвкусих финала;))
Денят ми започна с много настроение- благодаря ти.
цитирай
6. hristam - papadok
29.07.2008 09:49
Явно трябва да сменям - стила, мъжа, всичко. Щото май взех да ставам твърде предвидима ;))))
цитирай
7. papadok - Не, не го сменяй
29.07.2008 11:16
Прекрасен си ти е стилът. И феновете недей- знаш ли на кви ще попаднеш? ;)))
цитирай
8. hristam - papadok
29.07.2008 14:11
А, за феновете и дума не съм обелила. За тях само добро или нищо. :))))))
цитирай
9. udarensamolet - хаха, знаех си аз :))
29.07.2008 14:41
хаха, знаех си аз :))
цитирай
10. hristam - udarensamolet
29.07.2008 15:06
Днес сте просто невъзможни, всичките много знаещи и предвидливи! :)))))))

Поздравче, мило! :)))
цитирай
11. udarensamolet - ааа, то просто аз днеска някакси ...
29.07.2008 15:44
ааа, то просто аз днеска някакси усещам.. сигурно пак съм слънчасала :))
поздрав и за теб :))
цитирай
12. hristam - udarensamolet
29.07.2008 15:54
Това ще да е. А уж няма много слънце... ;)))
цитирай
13. dorichela - :)
29.07.2008 23:14
Хаха,да продължава да го поощрява с колежките.. :) Поздрави,Хрис! :)
цитирай
14. hristam - dorichela
30.07.2008 07:26
След този случай ще е по-внимателен...май. :)))
Поздравче! :)))
цитирай
15. анонимен - ; )
30.07.2008 23:08
По средата почнах да се усещам как ще завърши всичко XD ; )
цитирай
16. hristam - . dgaduinknight
30.07.2008 23:10
Е, този път убиеца не го разкриват на края...;)))
цитирай
17. verde - :)))
31.07.2008 13:31
хахааа, много ме изкефи!
цитирай
18. hristam - verde
31.07.2008 13:37
Много усмивки :)))
цитирай
19. tsv - :)
12.08.2008 00:02
Много свежо! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4900727
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031