Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2008 20:57 - Никому нито дума
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 4435 Коментари: 24 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

- Добър вечер. Имам две лоши новини. С коя да започна?
- Има ли значение, щом...Божичко, изглеждаш ужасно! Но какво се е случило?!
- Днес ръководството на Корпорацията съобщи за някои предприети организационни промени. От нашия отдел са уволнени осем служители. Аз съм един от тях.
- О, не...И сега?
- Сега следва другата лоша новина. Не мога да си позволя повече да поддържам съпруга и семейство. Трябва да те върна в срок от двадесет и четири часа.
- Моля?
- Виж, не бях длъжен да ти го казвам, но някак ми се струва, че така е по-редно. И аз не знам защо, едва ли друг на мое място би го направил. Ти не си човешко същество, ти си биоробот с вградена памет и строго определен спектър на действие.
- Какви ги говориш? Да не си пиян?
- Не съм. А бих искал. Честно казано, това ми дойде неочаквано. Очакваха се някои реформи, но вярвах, че мен ще ме оставят – винаги съм бил изряден. Всичко останало е просто следствие от това проклето уволнение.
- Нищичко не разбирам. Не е някоя от твоите глупави шеги, нали?
- Де да беше. Ето какво – навремето, когато си намерих тази работа и посъбрах достатъчно средства, реших, че е време и аз да си позволя брак и семейство, като всички. За това подадох молба, и в срок от двадесет и четири часа ми изпратиха теб срещу съответното заплащане.
- Това вече започва да ме изнервя. Аз съм ти жена, майка съм на децата ти, как си позволяваш да ми говориш така?!
- А, да, децата...Виж, те вървят в комплект с теб, както и цялата ти рода, включително и онази устата луда жена – майка ти.
- Не смей да говориш така за мама! Не те е срам, вървели в комплект. Нямаш съвест!
- За съвест не знам, пари нямах достатъчно. Иначе щях да си взема по-нов модел брачна партньорка с повече екстри, и да избегна някои неудобства в брака си.
- Неудобства ли? Задето те търпя да се прибираш по нощите, задето се грижа да ти е удобно и уютно в къщи, докато ти през това време не пропускаш да пофлиртуваш с онази кикимора отсреща. На него му било неудобно, моля ви се! Проблема ти е, че искаш нея, нали, негодник такъв, за това е целия този театър!
- Абе какви ги говориш! Аз теб не мога да си позволя вече, та...
- Да де, аз съм тая, дето все много говори, прави забележки, с една дума – не те оставям на мира. А тя – тиха вода ненапита, гласеца й не се чува. От такива най да го е страх човек!
- Е, как ще се чува. Тя е от най-добрите, последните модели.Съседа отсреща да не кара на една заплата като мен.
- Абе ти няма ли да престанеш вече с тия фантасмагории? Жена му била робот, съседката – също...А истинските жени къде са тогава, луди човече?
- За жалост не са останали много, за това ги държат в строго охранявани зони. До тях имат достъп само мъже, минали през специални тестове и подготовка, защото ги използват най-вече с размножителна цел. Чувал съм, че не били добри за брак.
- Аха. Значи искаш да ми кажеш, че всичките ми колежки, приятелките, фризьорката ми...продавачката отсреща, дето все ми запазва най-хубавото парче месо, всички те са роботи?
- Естествено. Онези, истинските, ги пазят като очите си.
- Вече съм сигурна – ти си полудял! Няма друго обяснение. Няма да се учудя и ако кажеш, че и мама, и братовчедките...Ами дъщеря ни, и тя ли е робот според теб?
- Казах ти – всички те са вградени в паметта ти, а когато те изпратиха, ги вградиха и в моята. За съжаление, бих казал. Но няма друг начин – вече ти обясних, вървят в комплект.
- Не е истина просто, че си позволяваш да ми говориш подобни дивотии! Казваш, че децата ни са плод на фантазията, така ли, безумецо? По-скоро ти си плод на нечия налудничава фантазия!
- За жалост в комплекта влизат и скандалите, за по-голяма прилика с реалните прототипи. При по-новите модели казват, че точно тя е избегната за сметка на повишена сексуалност.
- Мръсник! Ето кое те човърка теб – приискало му се повишена сексуалност. Да ми ги говориш такива след двайсет и две години брак. Срамота.
- Ама какъв брак, нали от одеве ти разправям...
- Да не си посмял! Кощунство е да отричаш сватбената ни церемония...всичките ни приятели, близките, които бяха там...Ами онези сладки, малки шаферки...
- Виж, това ти го пъхват в паметта заедно с всичко останало. Знам ли и аз защо толкова държат да го правят, вероятно е традиция от едно време, древен ритуал. Смята се, че е добро начало на един брак, мен ако питат, спокойно мога да мина и без тия неща. Но нали всичко влиза в цената...
- Но...аз помня как избягах от къщи една нощ, за да бъда с теб. Беше толкова отдавна, бяха ме наказали да не излизам. Нима си забравил?
- Да, не помня такова нещо. Предупредиха ме, че след двадесетата година може да се появят дефекти.
- Това не е дефект, дефект такъв! А веднъж ти се промъкна и ме измъкна тайно, помниш ли как бягахме в тъмното през онази градина?
- След малко трябва да тръгваме, не е зле да се приготвиш.
- Къде, къде да тръгваме? Никъде няма да отивам!
- Виж, ако не поискаш да те закарам, ще се наложи да им се обадя да те вземат оттук. Щеше ми се да го избегна, за да не се налага да плащам пътните им разходи.
- Почакай, сетих се! Знам как да ти докажа, че съм истинска! Боже, какви ги говоря... разбира се, че съм, но...Слушай, аз ти изневерявам. Изневерявам ти под носа, и то с най-добрият ти приятел! Това вградено ли ти в паметта, а?
- Знам. Наложи се. Човека беше изпаднал финансово, даже по-зле, отколкото съм аз сега. Нямаше пари даже за обикновена компаньонка, от най-евтините.
- Да не би да ми казваш...
- И на теб не ти е било зле, нали? Все пак, приятел в нужда се познава, са казвали древните.
- Не ти вярвам! Той...ние се обичаме, ясно ли ти е? Не е просто...
- Ало, да, да, точно на този адрес, благодаря.
- Ама какво правиш!
- Ще дойдат след пет минути. Все пак не е лошо да облечеш нещо различно от този пеньоар.
- Отказвам да ти повярвам, не, не, не...

***
- Ама че работа, това се казва гаф.
- Не, това се казва голям гаф. Ако разберат от Корпорацията, свършено е с нас.
- Макар че ние само изпълнихме поръчката. Просто си вършим работата. Кой можеше да предположи, че...
- Съвсем мъртва ли е? Дали не можем да я стимулираме?
- Няма начин, от това по-мъртва няма накъде. Да беше биоробот...
- Все пак е странно как една истинска се е промъкнала и е живяла навън незаконно толкова време.
- Онзи тип, дето ни се обади, здравата ще си изпати, ако се разчуе.
- Работата е там, че ще си изпатим и ние. За това – давай към пещта за биоотпадъци. И никому нито дума.



Тагове:   дума,   Никому,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Финала ме разби!
09.11.2008 21:04
Малко черен хумор. Тъкмо бях започнала да си мисля дали всички ние не сме биороботи...

Поздрави Хрис!
цитирай
2. evrazol - Браво, много ме замисли.
09.11.2008 21:14
Сега има да проверявам какво ми е вградено в паметта ... И защо като минавам под електропровод чувам бръмчене ...
Но най-напред отменям семейните приятелства! Ха-ха.
цитирай
3. troha - Страхотно хрумване!
09.11.2008 22:55
Творбата си я бива отвсякъде: тема, сюжет, стил...
Кратка, четивна и запомняща се.
цитирай
4. hristam - krotalka
09.11.2008 23:01
Благодаря ти. Падам си и по черния хумор, не крия. Но тук не това е акцентът.
Поздрав! :)))
цитирай
5. hristam - evrazol
09.11.2008 23:03
Дано стигнеш до задоволителни открития! ;)))
Е, семейните приятели все пак си ги запази. Нали знаеш какво са казали древните - Приятел в нужда... :)))
цитирай
6. hristam - troha
09.11.2008 23:04
Благодаря. И аз си паднах по нея. ;)))
Вече цели два пъти си я прочетох, което е своеобразен рекорд за мен по четене на мои неща. :)))
цитирай
7. vmitkov - Ужас!
10.11.2008 04:03
С неочакван край.

Но не си много далече от истината. Поне що се отнася до програмирането на съзнанието, не на паметта. А то, разбира се, става като програмата се въвежда трайно в паметта.

Така всички ние сме програмирани - всеки по различен начин. Още от раждането си ни програмират родителите, после - всеки, с когото имаме някакъв контакт. И най-накрая сами се програмираме в зависимост от наличните вече в съзнанието ни програми.

Какво да се прави? Това е животът - непрекъснато следване на някакви програми (догми, принципи, правила, закони, разпоредби, традиции) и непрекъснатото им препрограмиране, тоест адаптиране. А който не се адаптира - рано или късно катастрофира!
цитирай
8. furiika - И аз май съм от незаконните :)))
10.11.2008 05:38
:)))Кога ли ще ме спипат и мен?
Шшшшшт! На никого нито думичка!
:)))))))))))))
цитирай
9. hristam - olimpiq
10.11.2008 08:46
Няма начин! Все пак цели двадесет години са това! ;)))
цитирай
10. hristam - vmitkov
10.11.2008 08:47
Да, нали? Какво ти далече, направо в десятката съм! Няма как да е иначе, след почти двадесет годишен брак, разбираш... :)))))
цитирай
11. hristam - furiika
10.11.2008 08:48
А, за теб си знаех. Но, разбира се, ще си остане между нас. ;)))
цитирай
12. miroluba55 - Страховито! Хубава седмица! ...
10.11.2008 08:56
Страховито!
Хубава седмица! моята ще е хубава, защото знам, че съм истинска.
цитирай
13. hristam - miroluba55
10.11.2008 09:05
Разбира се, че си истинска! Аз тайничко се надявам също да съм. ;)))
Много късмет и на теб! :)))
цитирай
14. hara73 - е ако това се случи ....
10.11.2008 12:46
някой прекрасен ден в бъдещето , изобщо няма да е весело .Съчувствам им на горките мъже и още повече на нас жените. Поздрави и успешна седмица ти желая.
цитирай
15. vmitkov - Христина,
10.11.2008 14:11
Хич и не се надявай! Аз отдавна те подозирам, че не си от земен произход, и сега ти се саморазкри с този разказ.

Наистина, от къде може да имаш такава вътрешна информация, освен ако не си в контакт със себеподобните си?

Знам - ще кажеш, че ти идва отвътре! Ами нали точно това потвърждава неземния ти (божествения, ако повече ти харесва) произход? То ти е заложено от онези, които са те създали и програмирали...
цитирай
16. papadok - Брях да му се не види
10.11.2008 15:48
;) пак ма издебна на финала :))))
цитирай
17. hristam - hara73
10.11.2008 20:19
Абе няма начин да се случи. По-вероятен е обратния вариант, мен ако питаш! ;))))))
цитирай
18. hristam - vmitkov
10.11.2008 20:21
Всъщност да, "божественият" ми харесва повече! ;))))) Но все пак без жертвоприношения, нали?! :)))
цитирай
19. hristam - papadok
10.11.2008 20:22
Да. Но всъщност това е едно от разказчетата ми, които изненадаха и мен. Много приятно! ;)))
цитирай
20. luben - О, пак си
11.11.2008 18:42
в раздел "роботи" :) След като си усвоила човешките драми до последно, явно се съсредоточаваш върху техните творения - бъдещите идеални хора :) От идеални автори :)))

цитирай
21. hristam - luben
11.11.2008 18:48
Мда, личи, че нямаш време. Какви ти идеални хора...
Но толкова се радвам че пак си тук, дори да е за малко, че хич не ти връзвам кусур. :)))))))
цитирай
22. luben - Как идеалните
13.11.2008 12:20
да си връзваме кусури? Просто не мога да се сетя ;))))
цитирай
23. hristam - luben
13.11.2008 12:43
Винаги ме караш да се усмихвам, а точно сега много ми е нужно именно това.
Благодаря ти :)
цитирай
24. luben - Добре е,
13.11.2008 15:04
че не те карам други неща... (досетих се за един коментар, свързан с бански ;) ) :)))

Нужда от едно червено винце? Макар и обедното време леко да отмина ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4914611
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930