Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2009 09:50 - Вълнуващо е
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 3226 Коментари: 25 Гласове:
0



когато близък приятел ти направи толкова мила изненада. За мен е огромно удоволствие да я споделя с всички, които обичат да надникват тук. Клипът си е изцяло по идея на papadok, включително и музиката - прекрасното Ноктюрно на Шопен, което е едно от любимите ми клавирни произведения.

Благодаря ти, Влади. Прегръщам те :)))






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evchet0 - Прекрасни стихове, прекрасна м...
13.04.2009 10:03
Прекрасни стихове, прекрасна музика, прекрасен клип - удоволствие е!!!
цитирай
2. papadok - Ех, какво ще правите вие артистите, без нас феновете си:)))
13.04.2009 10:57
Заборавила си да пуснеш стиховете, от които са взети тези откъси. Понеже страхотно харесвам поезията ти, не се сдържам да го направя аз. И ако за нещо съжалявам, то е, че 9 / 10 от това, което първоначално бях решил да впиша в клипа, просто не се събра. този Шопен, може ли да пише такива кратки ноктюрни;))))

Ето стиховете и линкове към тях:
Не ми прощавай. Аз съм непростима.
Последната и най-греховна грешка.
Горчива съм като отровно вино
и сладостта ми е отровно нечовешка.

Дори да искаш - няма да се справиш -
докоснал ме веднъж, си грехопаднал.
Не се опитвай, няма да забравиш -
покълна демона ми в теб. С лице на ангел.

Ако не можеш да се молиш - прекръсти се.
Ти сам избра. И се качи на кръста.
Не този на Христос, за да възкръснеш.
А другият - за мен. Да не възкръсна.
Ако не можеш да се молиш
http://hristam.blog.bg/viewpost.php?id=319673

На прага на моето утре
смирена и плаха се лутам и взирам.
Не зная какво ще ме чака,
не зная какво ще съзирам,откривам.
Но,някъде в мене,
почти нереална,
почти мимолетна,
стои спотаена надежда,
че моето утре от днес
по-добре ще изглежда.
Че някой ще чака
във моето утре,
във слънчево утро,
във моето време,
щастлив,на колене,
със сълзи в очите
не други,не друга,
а мене.
Моето утре
http://hristam.blog.bg/viewpost.php?id=311761


Кехлибарено,
с цвят на любов,
се изсипа
в ръцете ми лятото.
И пристъпила
в изгрева нов,
станах ласкаво топла.
И златна.
И пулсираше
в мене море,
по скалите
се ронеха птиците.
Той и тя
бяха вплели ръце
и по стъпките
пясъчни тичаха.
И видях
как вълната се спря,
укротена
след толкова тичане
пред изписано
с мъжка ръка,
с мъжка ласкава нежност
"обичам те".
Спря и залезът
в ален покров,
неотърсил
от себе си златото.
Кехлибарено,
с цвят на любов
се изсипа
в сърцето ми лятото.

С цвят на любов
/това е оригиналното заглавие-в клипа просто неъ устоях да вмъкна и това "Кехлибарено":(((/

http://hristam.blog.bg/viewpost.php?id=303658


По улиците
скита вечерта
и сплита
стъпките ни
като прежда.
Във локвите
е паднала луна.
Изгубили сме се.
Като надежда.

Нощта се утаява
по первазите.
Отпива глътка
време.
Неизстинало.
Прозорците просветват
псевдо-празнично.
Несвършени сме.
Като минало.

Понесени
от нощните си
пътища,
най-светли сме
когато ни е тъмно.
Измисляме се
малко преди
връщане.
И неизбежни сме.
Като разсъмване.


И неизбежни сме

http://forum.abv.bg/index.php?s=898d0f3e7352a0acef055bb6155d0c25&automodule=blog&blogid=416&showentry=3015



Решила съм да бъда откровена
тази вечер,
и болките си да изплача.
Едва ли мога да съм друга вече.
/каквото и да значи/.

От много удари понесени
сърцето ми не се е пръснало,
а ги е възродило в песни
от болка и печал възкръснали.

Дори когато съм крещяла
от бремето,че съм различна
кажи,защо не съм успяла
да спра да вярвам и обичам?!

От сълзите си неизплакани
/и тези,дето ги проливах/
вълшебен елексир направих-
колкото повече го пия

превръща раните ми в рози,
с които цяла се обкичвам.
Вървя болезнено красива,боса,
през този свят.И го обичам.

Откровено


http://hristam.blog.bg/viewpost.php?id=150087


И не се сдържам да не постна поне още два твои стиха, единият от които ми даде заглавието на клипчето:

Ефирна дреха
вечерта намята,
в дъждовна мрежа уловена.
Премигва
като светофар луната
и облаци минават на червено.

Разплисква се
звънтящо ято птици
и се спотайва в кестена на двора.
Нощта расте като зеница
и става лепкава-
като умора.

И ако
тази нощ-зеница
надникне в мен,дали ще види-
прибрах крилете си на птица.
Ще ги разперя пак
по видело.

Прибрах крилете си на птица
http://hristam.blog.bg/viewpost.php?id=168352


По пръсти
по устни
по кожа
по клепки
по цялата мене
във мене
се стича
и лепне наслада.

На пръски
на капки
на струи
на шепот
на котешки лапки
и галещи пръсти
превръщам се
цяла.

Безкрайно
безумно
безкръвно
безбожно
без милост
без жалост
във тебе
оставям следи.

Незнайно
незримо
нетрезво
неземно
нередно
немирно
но чакан
по тези следи
се върни.

Прошепнато
http://hristam.blog.bg/viewpost.php?id=164577

Хрис, пишеш страхотно. И ако с моето скромно клипче съм могъл да ти доставя мъничко удоволствие, за мене е страхотно приятно изживяване. Благодаря ти за толкова милите и топли думи.
цитирай
3. hristam - evchet0
13.04.2009 11:36
Нали? Радвам се, че го споделяш с нас :)))
цитирай
4. hristam - papadok
13.04.2009 11:38
Леле, леле...Това прилича на цяла поетична антология, бе мило! :))))))) Нямаш спиране просто! :)

А идеята ти наистина ме развълнува дълбоко. Но стига благодарности, че съвсем те разглезих вече ;))))))
цитирай
5. anastasiia - ...
13.04.2009 11:40
Прекрасно е... Гледам, слушам...и се изпълвам с връхлитащите ме красиви усещания!...
Обожавам музиката на Шопен...А в съчетание със стиховете и картините е наистина прекрасно...
Поздрави и за двамата!:)
цитирай
6. hristam - anastasiia
13.04.2009 11:45
Благодаря ти. Разбрах, че Влади е използвал и твои снимки. Значи ти също имаш принос за създаването на този клип. И това е чудесно! :)))
цитирай
7. papadok - Ася
13.04.2009 12:13
за прекрасните твои снимки и за разрешението да ги използвам-благодаря. Онази с есенното дърво ми е любима- използвам я вече във втори клип. Благодаря ти
цитирай
8. strianakiev - Благодаря Ви от сърце...
13.04.2009 13:33
С удоволствие гледах и слушах...желая Ви здраве...
цитирай
9. lubara - Поздравлявам те!
13.04.2009 18:50
Тези стихове съм чел, разбира се. Но така, един след друг, невероятно силно въздействие!
Защото е истинско и красиво!
цитирай
10. hristam - strianakiev
13.04.2009 18:53
Благодарим и ние. За мен е голямо удоволствие, че споделихме това. :)
цитирай
11. hristam - lubara
13.04.2009 18:56
И аз мисля така. Влади наистина е дал всичко от себе си!
Радвам се, че точно ти оцени клипа и ти благодаря :)
цитирай
12. cefulesteven - Ще ти призная, че принципно не съм ...
13.04.2009 19:38
Ще ти призная, че принципно не съм бил фен на този начин представяне на поезия, но Папа Док, толкова хубаво ги прави и с толкова душа и усещане на стиховете ти, че гледам различно на тези клипове. И наистина са много, много вълнуващи.
цитирай
13. hristam - cefulesteven
13.04.2009 22:14
Самата аз не подозирах колко интересно може да се получи написаното от мен, представено по този начин. Но определено въздействието на музика, красиви картини и поезия, съчетани така умело, може да бъде много положително.
Радвам се, че го оцени и ти :)
цитирай
14. vanya70 - hristam & papadok :)
14.04.2009 08:28
С този ваш клип започва моя ден днес... значи няма начин да не е хубав той :)))

Благодаря ви!
Поздрави и целувки и за двамата ;)))
цитирай
15. hristam - vanya70
14.04.2009 08:45
Целувки и от нас, Ванче! Със сигурност те очаква един прекрасен ден, зареден с настроение и усмивки! :)))
цитирай
16. kasnaprolet9999 - Много ме развълнувахте и двамата,
14.04.2009 09:39
хубаво е да има някой, който така да оцени стиховете ти, аз също съм ти фен, страхотно пишеш, виждам тук цяла анатология за любовта.
цитирай
17. hristam - kasnaprolet9999
14.04.2009 09:41
Чудесно е! Наистина ме развълнува Влади, и просто не можах да не го споделя с всички, които обичат да ме четат.
Благодаря и на теб, и ти желая хубав ден :)
цитирай
18. hara73 - прекрасно е :-)))
14.04.2009 09:57
само толкова думи имам, просто онемях :-)))
цитирай
19. hristam - hara73
14.04.2009 10:10
Тези изразяват всичко! Благодаря ти, да е прекрасен денят ти :)
цитирай
20. buket - Прошепване в снега...
14.04.2009 10:40
Прошепване в снега,
докосващо душата,
разтапящо леда,
поема ти ръката
и те води над света:)
цитирай
21. hristam - buket
14.04.2009 15:09
Красиво казано. Благодаря ти :)
цитирай
22. krasi1 - thanks. . 4e go spodelq6 s nas H...
15.04.2009 07:16
thanks .. 4e go spodelq6 s nas
Hubavo e. pomaga kogato ponqkoga malko se poizgubvame kato nadejda'..:)
цитирай
23. hristam - krasi1
15.04.2009 10:29
Хубави думи рано сутрин. Благодаря ти за тях, наминавай винаги, когато имаш нужда да се заредиш с приятни емоции :)))
цитирай
24. slancho - Прекрасно, нежно и много зарежд...
15.04.2009 17:59
Прекрасно,нежно и много зареждащо:))
цитирай
25. troha - Аз се радвам еднакво и на стиховете,
22.04.2009 23:21
и на толкова топлите човешки взаимоотношения между вас, плод на които е този чудесен клип! Пример сте за това как трябва до оплождаме взаимно творческите си помисли. Много зареждащо с вяра е всичко това - вяра, че красотата обединява доброто и доброто изразява красотата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4899820
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031