Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2009 15:51 - Странна диагноза
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 4416 Коментари: 27 Гласове:
0

Последна промяна: 24.05.2009 16:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
- Тази вечер си изключително красива.
- Знам.
- Новата рокля ти стои фантастично. Много си секси с нея.
- Да, да. Така е, знам.
- А защо не носиш косата си по-често по този начин? С тези къдрици приличаш на малка фея. Страшно ти отива така.
- Благодаря, знам това.
- Хубаво е, че знаеш. Но защо не ме оставиш да ти се порадвам, да те поглезя малко...Всяка жена би се почувствала поласкана.
- Защото знам защо го правиш. И вече ми омръзна да се правя, че нищо не разбирам.
- А, има ли изобщо нещо, което не знаеш? Аз обаче не разбирам за какво говориш.
- Знам, че всеки път, когато си с нова любовница, ставаш изключително мил. И щедър. Получавам подаръци, водиш ме на вечеря или сам приготвяш нещо в къщи. С вино и свещи. С много цветя и изненади. Сипеш комлименти - аз съм най-прекрасната, най-скъпата...изобщо най. Миналата година дори остъкли верандата докато бях с децата на почивка. А само ти бях намекнала, че няма да е лошо...
- Чакай...Не съм и помислял, че можеш да изтълкуваш нещата по този начин. Бях убеден, че правя най-доброто за теб.
- Да, да...Идеалният съпруг. При това си мислиш, че никой не разбира защо го правиш. Вече ме е срам от хората.
- Какво говориш? Това е направо абсурдно! Какво общо имат хората?!
- О, да, ти не даваш и пет пари, естествено. Мислиш, че щом си мълча и се преструвам на щастлива, всичко е наред.
- Наистина мисля, че сме едно щастливо, задружно семейство. Не съм и предполагал, че такова нещо може да ти хрумне.
- Там е работата. Прекалено много подценяваш и мен, и познатите ни.
- Но защо постоянно говориш за хората, за познатите? Какво става, да му се не види!
- Ами защото вече не мога да ги погледна в очите, за това. Колежките ми само чакат да се появя с нещо ново, и почват да шушукат зад гърба ми. И много добре зная какво си говорят. Само веднъж облякох кожуха, който ми подари за Коледа, и видях как реагираха. Леле, потънах в земята!
- Но как е възможно такова нещо?! Толкова исках да те зарадвам! Малко мъже правят на съпругите си такива подаръци.
- Точно за това говоря! Само един гузен мъж би се държал по този начин. И това прави впечатление. На всички!
- Не може да бъде! Ама ти наистина плачеш! Това е...Нямам думи. Нямам думи, честно.
- Защото...защото искам съпруга ми да се държи нормално, като всички. Ето, на колежката мъжа й вдигнал скандал задето си купила скъпо кожено яке. Другата пък се беше оплакала, че не е ходила от години на курорт. А ти ме пращаш два пъти годишно, дори когато си зает и не можеш да дойдеш. Съседката от втория етаж черпи, че мъжът й най-сетне сменил старата им разбита кола с нова, втора употреба. А ти сменяш вече трета, и дори ми предложи да вземеш една само за мен. Потресена съм!
- О, боже! Ако знаех, че ще изтълкуваш намеренията ми по този начин...
- О, научих се да тълкувам. От немай къде се научих! Защото аз когато кажа:"Отивам с приятелки на кафе" това означава, че наистина отивам с приятелки на кафе. А когато ти кажеш:"Излизам да се видя с приятели" това значи, че пак си при поредната си млада приятелка.
- Съжалявам. Нямам идея как да те убедя колко грешиш. Чувствам се безпомощен. А се бях настроил за хубава романтична вечеря само за нас двамата...
- Знам чудесно какво означават и тези романтични вечери! Застраховка за следващите вечери, когато все ще се налага да оставаш след работа, а вероятно и ще изникне пак някоя дълга командировка. Нали?
- Но ти добре знаеш, че това е част от работата ми. Само не ми казвай, че винаги си ме подозирала по този начин. Би ми станало адски обидно. След толкова години брак, без дори да подозирам...
- Което в превод значи:"Защо просто да не си продължаваме по старому". Но аз не мога повече така, не издържам. По-добре изобщо да не ми обръщаш внимание, въобще да не ме забелязваш, отколкото да ме унижаваш по този начин.
                                                            ***
- Добър ден, докторе. Имаме нужда от специалист. Посъветваха ни да дойдем при вас.
- Да, кажете какъв е проблема.
- Ами мъжът ми...Вече почти месец нито ми говори, нито ме чува, когато му говоря. Първоначално мислех, че ми е сърдит, но после забелязах, че...сякаш изобщо не съществувам за него. Като се случи да ме погледне, все едно в празно пространство гледа.
- Опитахте ли да поговорите? Явно сте имали някакви проблеми...
- Какво ли не опитвах! И с добро, и...Не реагира на нищо. Сякаш съм невидима за него.
- А с близките ви как се държи? С децата?
- Нормално, с тях се държи постарому. Но щом се опитат да му заговорят за мен, като че ли изключва. Можете ли да разберете колко съм притеснена!
- Мдааа...Странно наистина. Признавам, не съм имал подобен случай, а и не съм чел за нещо подобно. Но как го доведохте, щом не ви забелязва?
- Голямата ми дъщеря го доведе. Той на децата нищо не отказва.
- Така, така. Нека влезе да видим...
                                                             ***
- Ами какво да ви кажа. Теста показва, че съпругът ви е в цветущо здраве и психически е напълно здрав. Има само един малък проблем - не реагира изобщо на думите "вашата съпруга"и "вашата жена"...Може да ви прозвучи странно, но в случай като този вероятно единственото, което може да помогне, е да се разведете...
- Но как така да се развеждаме! Аз държа на съпруга си!
- ...и да започнете наново. Мисля, че за да спасите брака си трябва да се разделите. Ако той престане да ви възприема като своята съпруга, много е възможно нещата да се променят. И един ден с радост да откриете, че той ви забелязва отново!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hara73 - Перфектно ...
24.05.2009 16:46
само това мога да кажа :-))) Поздрави Хрис и честит празник :-)))
цитирай
2. hristam - hara73
24.05.2009 16:58
Честит празник и на теб! Много усмивки и настроение! :)))
цитирай
3. luben - Забавни моменти
24.05.2009 17:33
около брака :) Е - честит празник, Хри!
цитирай
4. mamas - Честит празник, Хрис!
24.05.2009 17:35
Ама и тая си я бива! Дали знае какво иска?
цитирай
5. tarja - Интересно както винаги!
24.05.2009 17:37
Интересно както винаги!
цитирай
6. hristam - luben
24.05.2009 17:38
Честит празник и на теб, усмихнато момче! :)))
Е, аз не бих искала да се забавлявам точно по този начин. ;))
цитирай
7. hristam - mamas
24.05.2009 17:42
Честито, учителко! Да бъдем всеотдайни и търпеливи, дай боже! :)))
Ами какво иска - мъжа й да е като другите съпрузи. ;))))
цитирай
8. hristam - tarja
24.05.2009 17:43
Честит празник! Радвам се, че си тук! :)))
цитирай
9. dobsun - Жени...
24.05.2009 17:50
и те не знаят какво искат. Две приятелки си говорели. Едната се оплакала на другата, че откакто се опитала да направи съпруга си такъв, какъвто на нея й харесва, вече не й бил интересен. Къде било изчезнало момчето, в което се била влюбила....
Жени, какво да ги правиш??? Поздрави :)))
цитирай
10. felicity - е,
24.05.2009 17:52
много дълбоко тръгна и свърши ... незадоволително(?)
Можеше и иначе да го развиеш, ама "както Ви харесва":)
цитирай
11. hristam - dobsun
24.05.2009 17:58
Мдааа...Всички знаем, че чуждата кокошка е гъска. ;)))
Усмивки и хубав празник! :)))
цитирай
12. hristam - felicity
24.05.2009 18:00
Аз пък останах с впечатление, че "тръгна" някак лековато, после се разви добре, а краят остана малко висящ. Но винаги съм отворена за нови идеи. Предложи нещо конкретно, ако искаш, ще го разгледам с удоволствие. :)))
цитирай
13. cefulesteven - истински Соломон този доктор, в...
24.05.2009 19:01
истински Соломон този доктор, веднага е намерил решението...
цитирай
14. hristam - cefulesteven
24.05.2009 19:07
Или поне се е опитал да намери такова. Сега като се замисля, много лекари просто биха вдигнали ръце от този случай :))))))
цитирай
15. victoriavselena - винаги съм казвала
24.05.2009 20:42
Внимавайте с желанията си, защото те....се сбъдват.
Поучително.
цитирай
16. hel - Поздрави!
24.05.2009 21:03
Да нямаш проблем понякога е мно-о-ого голям проблем.
цитирай
17. cefulesteven - . hristam
24.05.2009 21:45
Благодарение на подобни лекари медецината се развива, а благодарение на подобно чувство за хумор, оцеляват далеч по-застрашени връзки.

Много усмивки, Хрис. И честит двоен празник.
цитирай
18. papadok - Честит празник
25.05.2009 01:56
Макар и май позакъснял д роздрава:(
цитирай
19. hristam - victoriavselena
25.05.2009 09:16
Точно! Опасно е! ;)))
цитирай
20. hristam - hel
25.05.2009 09:17
Е, като нямаш проблем винаги можеш да си спретнеш някой. Никакъв проблем ;))))
цитирай
21. hristam - papadok
25.05.2009 09:18
И едно позакъсняло благодаря :)))
цитирай
22. djgator - Хриси
25.05.2009 19:07
Бракът е универсална отрова, а жените са недоволни - по подразбиране :))
Усмивки и поздрави от абитуриентски Пловдив..
цитирай
23. hristam - djgator
25.05.2009 19:56
И една кърджалийска от мен :)))
цитирай
24. silencemurmur - А ако се опитаме
25.05.2009 20:44
да не правиме истории от историите? Ако се опитаме да не твориме истории с истории? Би ли било възможно?

Silence
цитирай
25. hristam - silencemurmur
25.05.2009 20:54
Сигурно би било възможно. Но също така би било и доста скучно, струва ми се ;)))
цитирай
26. hristam - zabavnata
27.05.2009 08:24
Поздрав и от мен! Разни хора - разни идеали...;)))
цитирай
27. kasnaprolet9999 - Чудя се, защо ли
28.05.2009 14:15
е толкова трудно да повярваме в доброто ЗАЛОЖЕНО В ДАДЕН ЧОВЕК, да ни изглеждат подозрителни добрите обноски, да не можем да оценим добрите жестове, защо сме толкова подозрителни и робуваме на клишета. Когато разказвам на мои приятелки, че моят съпруг е още влюбен в мен след повече от 30 г. брак ме гледат някак невярващо, а мъжете ми казват, че сигурно е голям артист и разни от сорта. Аз обаче не робувам на клишета и съм убедена, че е така, защото го познавам по-добре от тях и мога да отсявам плявата от житото.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4914806
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930