Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2010 10:43 - По повод предишният ми постинг...сериозно с усмивка
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 7502 Коментари: 51 Гласове:
39

Последна промяна: 04.10.2010 10:52


За да е сексуално съвършена

Във женската природа е заложена
и нежността на котката, и яростта на тигъра.
И  за мъжа жената винаги ще си е някак сложна,
защото тя, за разлика от него, няма нужда да еволюира.

Във гените й тайна е потулена
и  битките със нея  са решени предварително.
Да спори мъж с жена е кауза толкова изгубена,
че всеки умен мъж се научава да кротува. Убедително.

И както си еволюира / без съмнение/
мъжът / поне един, че инак би било трагично/,
навярно ще достигне гениалното прозрение -
за да е сексуално съвършена, тя  трябва  просто да обича.





Тагове:   усмивка,


Гласувай:
39



1. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Хриси! "Сериозно" реших, че предишния ти пост е "авторски"
04.10.2010 11:06
За пръв път те прочетох. Добре, че са популярни. Интересно пишеш. За гениални мъже:)
"навярно ще достигне гениалното прозрение -
за да е сексуално съвършена, тя трябва просто да обича."
цитирай
2. gothic - Хрис, виждала ли си флирта на тиг...
04.10.2010 13:31
Хрис, виждала ли си флирта на тигрите?
цитирай
3. hristo27 - Знаех се, че ще има и женски род! :...
04.10.2010 14:42
Знаех се, че ще има и женски род! :))))
Успехи през новата седмица!
цитирай
4. yotovava - усмивки
04.10.2010 15:05
:)
Валя
цитирай
5. vmir - Не съм сигурен дали обичта винаги е секси,
04.10.2010 16:50
но знам, че тя е най-голямата работа и най-красивото украшение и за обичащите, и за обичаните. Тя е неописуемо огромна работа, която човек върши от все сърце и без да роптае или негодува, но въпреки големината й, човек рязко се измаря от нея и не съжалява, че се е напрягал напразно.
цитирай
6. lamiata - Каза ли ни го?
04.10.2010 17:06
Каза ни го! Избарано, като на гергеф!
Поклонка!
цитирай
7. mia2442 - Мъже, прочетохте ли това?;)
04.10.2010 18:08
Я, кротко тогава!;)

Хей, Хрис, много харесах!:)
цитирай
8. анонимен - Христамке, не се надценявайте.
04.10.2010 18:11
На мен жените ми бяха загадъчни до 16-годишна възраст. От там нататък аз поех тая роля. Жените, макар привидно романтични, в живота са желязно прагматични и особенно помежду си, напълно бизмилостни. Жената може да се разгърне само ако е всестранно осигурена и елиминирала всяка конкуренция. Кокво загадъчно има в това? Просто овладян до съвършенство начин за оцеляване.
Сега кажи, че не разбирам жените. Мога да стана приятел с всяка, защото зная от какво се нуждаят. Мога да бъда инструктор в тая дисциплина. Всички се чувстват много уютно с мен.
цитирай
9. kalin8 - Отговор:
04.10.2010 18:15
Я стига гъна лъковете вежди

и стига мята погледи-стрели

към своя крал, управител, владетел!

Гневът петни те, както скрежът — листа,

грози те, както вихърът — цвета!

Жената гневна е размътен извор,

лишен от хубост, кален, грозен, гаден,

към който никой, па макар и жаден,

не се навежда да отпие глътка.

Мъжът е твой глава, живот, закрилник,

вседържец неоспорван. Той те храни

със труд опасен по море и суша,

не мигва в бурни нощи, в ледни дни,

докато ти почиваш си на топло,

спокойно защитена; и очаква

от тебе хубост, кротост и любов —

отплата дребна за огромен дълг.

Каквото поданик дължи на трона,

това дължи жената на мъжа си,

и щом отхвърля, сопната, свадлива,

съпружеската воля справедлива,

не е ли нейното измяна, бунт,

предателство към любещия крал?

Срамувам се, че някои глупачки

опитват се война да обявяват,

наместо да склонят глава за мир!

Защо им са надмощие и власт

наместо дълг, покорство, нежна страст?

Снагата на жената крехък съд е.

Защо е тъй? Не е ли, за да бъде

и вътре съдържанието цяло

в съгласие със нежното й тяло?

О, вие, заядливи ниски твари!

И аз до вчера само бях такава

високомерна, горда, вироглава,

и да отвръщам беше в моя нрав

на дума с дума и на гняв със гняв,

ала видях: мощта ни е измама,

а копията — стръкчета от слама,

и се стремим напразно ний натам,

където е отказан пътят нам.

И затова съветвам ви и двете:

безплодните си гордости смирете

и всяка да простре в тържествен знак

ръката си под мъжовия крак!

Самата аз съм на това готова,

щом иска той свидетелство такова!
цитирай
10. hristam - malchaniaotnadejda7 - Здравей, Хриси! "Сериозно" реших, че предишния ти пост е "авторски"
04.10.2010 19:03
malchaniaotnadejda7 написа:
За пръв път те прочетох. Добре, че са популярни. Интересно пишеш. За гениални мъже:)
"навярно ще достигне гениалното прозрение -
за да е сексуално съвършена, тя трябва просто да обича."


Предишният не, този е авторски, защото ме провокираха разни надничащи симпатяги. Надявам се да е приятно за всички ;:))
цитирай
11. hristam - gothic - Хрис, виждала ли си флирта на тиг...
04.10.2010 19:04
gothic написа:
Хрис, виждала ли си флирта на тигрите?


Не, Пламка. Но съм виждала ядосана тигрица.
цитирай
12. hristam - hristo27 - Знаех се, че ще има и женски род! :...
04.10.2010 19:07
Е, как...;))

И за теб да е успешна, адаш!:)
цитирай
13. hristam - yotovava - усмивки
04.10.2010 19:13
И от мен, Валя :)
цитирай
14. hristam - vmir - Не съм сигурен дали обичта винаги е секси,
04.10.2010 19:15
И аз не съм. Но не за това става дума, а за сексуалното удоволствие...мислех, че е ясно. Тоест една обичаща жена е доста по-всеотдайна към партньора си, казано в прав текст, за да не остана отново недоразбрана :)))
цитирай
15. hristam - lamiata - Каза ли ни го?
04.10.2010 19:16
lamiata написа:
Каза ни го! Избарано, като на гергеф!
Поклонка!


А, вие си го знаете. Но много от вас се страхуват да обичат. И да бъдат обичани, аналогично.
цитирай
16. hristam - mia2442 - Мъже, прочетохте ли това?;)
04.10.2010 19:17
Четат те, четат...;)))

Благодаря ти, хубава вечер!
цитирай
17. hristam - kushel - Христамке, не се надценявайте.
04.10.2010 19:21
kushel написа:
На мен жените ми бяха загадъчни до 16-годишна възраст. От там нататък аз поех тая роля. Жените, макар привидно романтични, в живота са желязно прагматични и особенно помежду си, напълно бизмилостни. Жената може да се разгърне само ако е всестранно осигурена и елиминирала всяка конкуренция. Кокво загадъчно има в това? Просто овладян до съвършенство начин за оцеляване.
Сега кажи, че не разбирам жените. Мога да стана приятел с всяка, защото зная от какво се нуждаят. Мога да бъда инструктор в тая дисциплина. Всички се чувстват много уютно с мен.


Прочетох те внимателно, Куш и ще ти кажа следното:
Когато един мъж почне да ми обяснява колко добре разбира жените, веднага ми става ясно колко не ги разбира всъщност! ;)))
И не опитвай, Куш - нито имаш шанс да ни "схванеш", нито пък има смисъл. И без това си се разбираме чудесно :))
цитирай
18. hristam - kalin8 - Отговор:
04.10.2010 19:23
И то достоен! Поздравявам те за това, Борис! :)
цитирай
19. scarlety - Хриси,
04.10.2010 19:28
Освен,че написаното от теб ми хареса,трябва да отбележа,че ми хареса и отговорът ти на коментара на Кушел:)))))))) Присъединявам се!Поздравления!:)
цитирай
20. kalin8 - Нямаше как, Хрис...
04.10.2010 19:34
Затова извадих тежката артилерия-Шекспир!
Той е един от малцината, дето могат да сложат точка на вечния спор.
С уважение:
Б.
цитирай
21. анонимен - Христамке,
04.10.2010 19:43
много съм наблюдателен и съвестен анализатор. Пък и много съм експериментирал. 50% от жените са най-обикновенни тарикатки и не заслужават дори един поглед. Ценните жени са малко. Твърде малко. Ако искаш да видиш институционална комплексарщина, погледай едно прадаване на Марта Вачкова. Тая водеща просто крещи:"Жените са непълноценни!"

Както и да е. Ако не сте загадачни, лоша работа. Сега се сещам за лафа на един мой приятел, изказан бавно и дълбокомисленно: "Жени много братче-дами малко!!!"
Спирам да досаждам, че прекалих.
цитирай
22. drakulla - hristam,
04.10.2010 19:48
Благодаря ти, че откликна и написа нещо и за вас - все пак хората се интересуват :)
Прекрасни сте, ако имаше и mute функция, ама хайде стига претенции... :)
цитирай
23. hristam - scarlety - Хриси,
04.10.2010 20:26
scarlety написа:
Освен,че написаното от теб ми хареса,трябва да отбележа,че ми хареса и отговорът ти на коментара на Кушел:)))))))) Присъединявам се!Поздравления!:)


Благодаря ти, миличка :)
цитирай
24. hristam - kalin8 - Нямаше как, Хрис...
04.10.2010 20:27
kalin8 написа:
Затова извадих тежката артилерия-Шекспир!
Той е един от малцината, дето могат да сложат точка на вечния спор.
С уважение:
Б.


Поклон пред гения! Добре си се сетил!
цитирай
25. vmir - 14. hristam,
04.10.2010 20:27
hristam написа:
И аз не съм. Но не за това става дума, а за сексуалното удоволствие...мислех, че е ясно. Тоест една обичаща жена е доста по-всеотдайна към партньора си, казано в прав текст, за да не остана отново недоразбрана :)))


Аха, вярно! Много си напред с материала, благодаря ти! ;)))

Джентълмена е длъжен да оценява благотворителността дори в леглото.
цитирай
26. hristam - kushel - Христамке,
04.10.2010 20:31
kushel написа:
много съм наблюдателен и съвестен анализатор. Пък и много съм експериментирал. 50% от жените са най-обикновенни тарикатки и не заслужават дори един поглед. Ценните жени са малко. Твърде малко. Ако искаш да видиш институционална комплексарщина, погледай едно прадаване на Марта Вачкова. Тая водеща просто крещи:"Жените са непълноценни!"

Хубаво, Куш. Радвам се за теб и за анализаторските ти способности. Но тук не става дума за ценни и по-малко ценни жени. А за обичащата жена - за това, че тя е най-истински всеотдайна и сексуално пълноценна.
Не гледам подобни женски предавания, за разлика от наблюдател като теб! :))))

Както и да е. Ако не сте загадачни, лоша работа. Сега се сещам за лафа на един мой приятел, изказан бавно и дълбокомисленно: "Жени много братче-дами малко!!!"
Спирам да досаждам, че прекалих.

цитирай
27. dolsineq - ". . . Във гените й тайна е по...
04.10.2010 20:59
"...Във гените й тайна е потулена
и битките със нея са решени предварително.
Да спори мъж с жена е кауза толкова изгубена,
че всеки умен мъж се научава да кротува. Убедително..."
.....................................
И седнала, и легнала, и паднала ... винаги съм права!...;-)))))))
цитирай
28. kapito - Осми, гледай си работата :P Hr...
04.10.2010 21:05
Осми, гледай си работата :P
Hristam, за неразбралите отвори приемен ден и час и да идват по двойки :))))
цитирай
29. hristam - dolsineq - ". . . Във гените й тайна е по...
04.10.2010 21:14
dolsineq написа:
"...Във гените й тайна е потулена
и битките със нея са решени предварително.
Да спори мъж с жена е кауза толкова изгубена,
че всеки умен мъж се научава да кротува. Убедително..."
.....................................
И седнала, и легнала, и паднала ... винаги съм права!...;-)))))))


Е, нормално се развиваш, значи ;)))
цитирай
30. hristam - kapito - Осми, гледай си работата :P Hr...
04.10.2010 21:16
kapito написа:
Осми, гледай си работата :P
Hristam, за неразбралите отвори приемен ден и час и да идват по двойки :))))


Куш е добронамерен, миличка. Но просто е мъж...;))
цитирай
31. pin777 - Не можеш да разбереш нещо, което само не се разбира ... :D
05.10.2010 07:26
А сега кажете жени дали не съм започнал, подчертавам думата започнал, за да няма недоразбрали и недопрочели /жени/ :D :D
цитирай
32. vmir - Кушел, не се заблуждавай!
05.10.2010 07:39
Жената е нечовешки хитро измислена примамка, хванеш ли се един път, няма отърваване, докато не си наложиш да я намразиш, за да оправдаеш поражението си. Ама ти няма как да го проумееш това, защото си социалист, атеист, и последовател на комунистическите догми, където омразата е зададена по дефиниция и подразбиране като условие за достигане до "обективната истина".
цитирай
33. hristam - pin777 - Не можеш да разбереш нещо, което само не се разбира ... :D
05.10.2010 10:14
Подкрепям! ;)))
цитирай
34. анонимен - Мъжете отвръщат на удара! Какво струва женското щастие?
05.10.2010 10:32
Не е хич трудно да направиш една жена щастлива!
Трябва само да си добър:
Приятел, Другар, Любовник, Брат, Баща, Учител, Възпитател, Майстор , Готвач, Механик, Водопроводчик, Дизайнер на интериори ,Модист ,Електротехник ,Сексолог ,Гинеколог , Психолог ,Психиатър ,Терапевт ,Остроумен ,Симпатичен ,Атлетичен ,Нежен ,Внимателен , Кавалер ,Интелигентен ,С богато въображение ,Съзидателен ,Благ ,Силен ,Разбиращ ,Толерантен ,Благоразумен ,Амбициозен ,Даровит ,Смел ,Решителен ,Заслужаващ доверие ,
Съобразителен ,Страстен ,но преди всичко... Платежоспособен

Същевременно не бива да се забравя, че е задължително:
Да не си ревнив, но без да оставяш впечатление, че нехаеш за нея.
Да се разбираш добре с техните, но в никакъв случай повече, отколкото с нея самата.
Да я оставяш да прави нейните си неща, но и да изразяваш интерес къде ходи и какво прави...

Особено е важно да:
Не се забравят рожденните дни, годишнината откакто сте заедно, от сватбата, абитуриенските балове, именните дни, менструацията й, датата на първата ви целувка, рожденните дни на любимите й леля, брат и сестра, на бабата и дядото й, на най-добрата й приятелка.

За съжаление изпълнението на тези инструкции не гарантират напълно, че ще се чувства истински щастлива , понеже може да бъде обзета от усещането, че е нетърпимо обсебена от задушаващо перфектен живот, в следствие на което да се хвърли на врата на първия нещастник-животар, който намери!

Бог е казал: Обичайте ги!... Никога не е казвал "Разберете ги"
цитирай
35. hristam - katana - Мъжете отвръщат на удара! Какво струва женското щастие?
05.10.2010 11:11
katana написа:
Не е хич трудно да направиш една жена щастлива!

Бог е казал: Обичайте ги!... Никога не е казвал "Разберете ги"


Това е достатъчно. Останалото са подробности...;))
цитирай
36. kapito - Дай някой такъв насам, катана! Може ...
05.10.2010 11:44
Дай някой такъв насам, катана! Може и да не е чааааак толкова платежоспособен! :))))
Аз се оглеждам, оглеждам - няма! :)))
цитирай
37. анонимен - Да ви кажа откровено, не познавам приказни герои :-)))))))))))))
05.10.2010 12:21
kapito написа:
Дай някой такъв насам, катана! Може и да не е чааааак толкова платежоспособен! :))))
Аз се оглеждам, оглеждам - няма! :)))

Знаете ли как се е затрила цивилизацията преди Потопа? Не знаете! Бог сътворил един такъв екземпляр за да види какво ще стане. Жените се хванали за косите в битка за него /още се носят легенди за битката - Армагедон/. Мъжете се съюзили, за да го преследват /разпространението на човешкия вид по земята/. Преследвали били храна...Чушки... Кой ще търси храна на Север?
цитирай
38. kapito - ааа, не!
05.10.2010 12:58
На никой няма да го показвам аз :)))))))

хриси, съжалявам за спама :)
цитирай
39. hristam - kapito - ааа, не!
05.10.2010 20:23
kapito написа:
На никой няма да го показвам аз :)))))))

хриси, съжалявам за спама :)


О, нямай грижа! Поприказвайте си...;))
цитирай
40. анонимен - Вмире,
05.10.2010 21:43
цар си на тюрлюгювеча. Прочети си второто изречение и се замисли за логическите издънки в коментарите си. Колкото и да си ми симпатичен, трябва да ти кажа че някои твои изявлиния силно ми смущават. Просто са си за психоаналитик.
цитирай
41. hristam - kushel - Вмире,
05.10.2010 22:04
И към двамата - я го давайте по-кротко, момчета. Не си струва да се цапотите така дори и да не сте си симпатични. А на мен сте ми и двамата, така че изобщо не ме интересува кой какъв политически оттенък има.
цитирай
42. анонимен - Даже и в любими не ме слагаш
05.10.2010 22:56
за да мога да те намирам по-брзо.
цитирай
43. hristam - kushel - Даже и в любими не ме слагаш
06.10.2010 09:51
kushel написа:
за да мога да те намирам по-брзо.


Ей, образ, не трябва ли ТИ да ме сложиш в любими, ако желаеш да ме намираш по-бързо? :))))
цитирай
44. vmir - 41. hristam,
06.10.2010 10:09
hristam написа:
И към двамата - я го давайте по-кротко, момчета. Не си струва да се цапотите така дори и да не сте си симпатични. А на мен сте ми и двамата, така че изобщо не ме интересува кой какъв политически оттенък има.


Не, че не ми е симпатичен, напротив - симпатичен ми е, даже ми е много мъчно за него като го гледам колко е глупав, колко много има да учи, а колко малко му се иска. Но ти и сама виждаш, че няма начин за спогаждане с него, защото представите му са обърнати с краката нагоре, а знанията са му напълно достатъчни.
цитирай
45. hristam - vmir - 41. hristam,
06.10.2010 10:37
vmir написа:
hristam написа:
И към двамата - я го давайте по-кротко, момчета. Не си струва да се цапотите така дори и да не сте си симпатични. А на мен сте ми и двамата, така че изобщо не ме интересува кой какъв политически оттенък има.


Не, че не ми е симпатичен, напротив - симпатичен ми е, даже ми е много мъчно за него като го гледам колко е глупав, колко много има да учи, а колко малко му се иска. Но ти и сама виждаш, че няма начин за спогаждане с него, защото представите му са обърнати с краката нагоре, а знанията са му напълно достатъчни.


Виж, не смятам, че е нужно да лепиш етикети някому и да го замерваш с обидни думи, просто защото не ти харесва това, което пише /или - аналогично - казва, ако това се случва в реала/. Много по-достойно е да избягваш контакта с човек, който те дразни, а е и по-малко трудоемко. Защо е нужно да се зареждаш с отрицателна емоция, това малко или много влия негативно както на теб, така и околните. А живота е пълен с толкова приятни неща, съсредоточи се върху тях.
цитирай
46. vmir - 45. hristam,
06.10.2010 11:32
hristam написа:


Виж, не смятам, че е нужно да лепиш етикети някому и да го замерваш с обидни думи, просто защото не ти харесва това, което пише /или - аналогично - казва, ако това се случва в реала/. Много по-достойно е да избягваш контакта с човек, който те дразни, а е и по-малко трудоемко. Защо е нужно да се зареждаш с отрицателна емоция, това малко или много влия негативно както на теб, така и околните. А живота е пълен с толкова приятни неща, съсредоточи се върху тях.


Ма Хриси, нали казах, че ми е симпатичен, ти какво искаш сега, в любов ли да му се обяснявам, че те и любовниците се наричат глупави понякога. Ако ще правя любов тук, то ще бъде само с теб!
цитирай
47. hristam - vmir - 45. hristam,
06.10.2010 12:57
vmir написа:
hristam написа:


Виж, не смятам, че е нужно да лепиш етикети някому и да го замерваш с обидни думи, просто защото не ти харесва това, което пише /или - аналогично - казва, ако това се случва в реала/. Много по-достойно е да избягваш контакта с човек, който те дразни, а е и по-малко трудоемко. Защо е нужно да се зареждаш с отрицателна емоция, това малко или много влия негативно както на теб, така и околните. А живота е пълен с толкова приятни неща, съсредоточи се върху тях.


Ма Хриси, нали казах, че ми е симпатичен, ти какво искаш сега, в любов ли да му се обяснявам, че те и любовниците се наричат глупави понякога. Ако ще правя любов тук, то ще бъде само с теб!


Да, но го каза по несимпатичен начин ;) Не ми харесва, когато някой се изказва така за когото и да е от хората, които посещават блога ми. А всички сте добре дошли! :)
цитирай
48. vmir - 47. hristam,
06.10.2010 13:45
hristam написа:


Да, но го каза по несимпатичен начин ;) Не ми харесва, когато някой се изказва така за когото и да е от хората, които посещават блога ми. А всички сте добре дошли! :)


Няма угодия на жените! Ей сега ще изтичам за букетче теменужки за Кушел. А, не - червени рози, щото съм го засегнал отляво. Дано само спечеля благоразположението на домакинята.
цитирай
49. hristam - vmir - 47. hristam,
06.10.2010 15:00
Няма нужда от цветя, Воймир. А само от добро отношение :)
цитирай
50. hristam - kushel - Христамке,
06.10.2010 15:01
kushel написа:
извинавам се за безпокойството! В Любими си ми откак се помня, но обратното не е.
С оня юнак ще има още да си разменяме шапките, но никога вече тук.


И обратното вече е факт. Усмих :)
цитирай
51. kasnaprolet9999 - Много е добро и истинско, значи, ...
07.10.2010 17:48
Много е добро и истинско, значи, само когато обичаме сме сексуално съвършенни, това обяснява много неща, за които до сега нямах отговор :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4914395
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930