Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2011 13:27 - Цветно гадаене
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 4325 Коментари: 20 Гласове:
31

Последна промяна: 30.07.2011 13:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Изборът на цветята вкъщи също показва нашия характер и начинът, по който обичате.

Изберете си едно от тези пет цветя на картинката, но когато правите избора си, обърнете особено внимание на саксията. Тази, която най-много ви хареса, заедно с цветето в нея – показва какъв сте.

1. Ако сте избрали първата картинка със саксията и цветето в нея, то вие сте човек на действието. Защитавате страстно близките си, ненавиждате несправедливостите и се посвещавате на големи дела. Вие сте чувствителни и се чувствате неудобно в споровете. Винаги сте готови да помогнете и се подлагате често на много лишения. Докато сте млади, се устремявате в любовни авантюри, а по-късно смятате за най-важно това да сте в помощ на любимия. Тъй като се интересувате от хиляди неща, се увличате необмислено и от дребни странични занимания, които забавят големите ви резултати..

2. Ако най-много ви харесва втората саксия, то вие обичате пътешествията, защото искате да научите повече неща за околните. Вие сте смели и надарени с голяма скромност. Понякога сте нетърпеливи и се палите за идеята, която защитавате с усърдие. Старателни сте и имате нужда от добре подържан дом. Успешно се справяте с възложените ви задачи. Имате малко приятели, но те са ви много верни. Понякога много лесно се огъвате.Способни сте да обичате дълбоко, дори когато се налага да правите компромиси в една връзка. Ако намерите мъжа на вашия живот, ще останете вярна и ще се приспособите към него и нуждите му.

3. По природа вие сте със значителна енергия и влияние. Симпатични и увлекателни, вие създавате единодушие около вас, даже и в ситуации, които изглеждат безизходни, намирате винаги спасителната идея. Уморени от много трудности в живота, се стремите към спокойствие. След труден “пробег” ще намерите идеалния мъж във втората половина на живота ви. Вие ще му помогнете и ще поддържате проектите му. Но внимание! Не ставайте безропотни слуги, защото рискувате да се озлобите от това. Нежността е по-ценна за вас от секса.

4.Дарбите ви са толкова променливи, че понякога рискувате да тръгнете по лоши пътища, поне в първата част от вашия живот. Слушайте само великодушното си сърце. Ще бъдете наистина задоволени през втората част от живота ви. За да докоснете щастието, научете се да преодолявате недостатъците си и да трансформирате жестокостта в гъвкавост, лъжата – в истина и нетърпението – в търпение. Вие сте верни и упорити, но понякога непоколебими и вироглави. Държите много на материалните блага.

5. Имате нужда да бъдете в контакт с природата, защото от нея черпите силата си. За да живеете, нуждаете се така от партньор си, както от кислорода. Той става център на живота ви. Но внимание: имате прекалена склонност да разглеждате мъжа като ваша собственост. Вие виждате живота откъм неговата хармоничност, романтичност и нежност. Докато сте млади, сменяте често партньорите си, защото ви трябва най-напред да разберете разликата между любовното опиянение и истинската любов. Ще бъдете щастливи в деня, когато откриете собствената си индивидуалност и превърнете неразбирането в разбиране, безпокойството в кураж, любезността в загриженост. 





Гласувай:
31



1. yotovava - Харесвам всичките :))))))))))))))
30.07.2011 13:29
Цветята са ми слабост, ей сега ще си садя нови в градината :))))))))))))

Хубав уикенд от мен.
Валя
цитирай
2. ellia - ах,какво прекрасно нарцисче-
30.07.2011 13:32
в каква прекрасна саксийка-
хубав уикенд от мен!
цитирай
3. hristam - yotovava - Харесвам всичките :))))))))))))))
30.07.2011 13:58
И аз така, но нарцисът просто грее! :)

Хубав да е и твоят, Валя :)
цитирай
4. hristam - ellia - ах,какво прекрасно нарцисче-
30.07.2011 13:59
ellia написа:
в каква прекрасна саксийка-
хубав уикенд от мен!


Нали?
И твоят нека бъде хубав!
цитирай
5. hristam - borislava0513 - И как позна ?!!!!!!!!!!!!!
30.07.2011 14:00
Обикновена магия ;))
цитирай
6. tili - Най-красиво и
30.07.2011 14:52
хармонично съчетание - нарцис и мидички:)))
цитирай
7. hristo27 - Адашке, можеш ли да кажеш, кое цвете ...
30.07.2011 21:04
Адашке, можеш ли да кажеш, кое цвете най-отива на Водолея?
Спокоен неделен ден!
цитирай
8. magnoliya - Аз си избрах нарциса!
30.07.2011 23:32
Нарцисът ми е любим, а и саксийката ми харесва.
цитирай
9. hristam - pa4o66 - Аз отново ще допълня:
31.07.2011 09:25
Подходи към темата по един нестандартен и почти философски начин, ароматизиран като тоалетна хартия на цветчета ;)))
Спокойна неделя, мъдрецо :)
цитирай
10. hristam - hristo27 - Адашке, можеш ли да кажеш, кое цвете ...
31.07.2011 09:33
hristo27 написа:
Адашке, можеш ли да кажеш, кое цвете най-отива на Водолея?
Спокоен неделен ден!


Водна лилия. Защото вирее в спокойни, дълбоки води, което според мен най-добре отразява същността на този знак. Имам впечатление, че водолеите излъчват спокойствие/макар всъщност да са много емоционални/, и притежават дълбочина на мисълта, която ги прави едни от най-интересните представители на зодиака. Интелигентна зодия, с една дума, което считам, че може успешно да се съотнесе и към изтънчения вид на водната лилия.
цитирай
11. hristam - magnoliya - Аз си избрах нарциса!
31.07.2011 09:34
Май все сме нарциси...няма лошо :))
цитирай
12. hristam - tili - Най-красиво и
31.07.2011 09:35
tili написа:
хармонично съчетание - нарцис и мидички:)))

Аха. ;)))

Приятна неделя с ухание на нарцис! :)
цитирай
13. hristo27 - Адашке, можеш ли да кажеш, кое цвете ...
31.07.2011 10:08
hristam написа:
hristo27 написа:
Адашке, можеш ли да кажеш, кое цвете най-отива на Водолея?
Спокоен неделен ден!


Водна лилия. Защото вирее в спокойни, дълбоки води, което според мен най-добре отразява същността на този знак. Имам впечатление, че водолеите излъчват спокойствие/макар всъщност да са много емоционални/, и притежават дълбочина на мисълта, която ги прави едни от най-интересните представители на зодиака. Интелигентна зодия, с една дума, което считам, че може успешно да се съотнесе и към изтънчения вид на водната лилия.


Благодаря за избора!
цитирай
14. hristam - hristo27
31.07.2011 10:57
Моля, пак заповядай. С малко повече въображение мога да ти спретна и хороскоп ако искаш :)))
цитирай
15. scarlety - Oт пръв поглед
31.07.2011 11:15
си заплювам N 3 :))И без това никой не си го е избрал:))
Поздрав,Хриси и хубав ден!:)
цитирай
16. kontrasti - Здравейте Христам
31.07.2011 15:12
лично на мен ми допадна много че цветята са в саксия, а не отрязани във ваза, искаше ми се да са по волни, в градина или на склона там близо до полето! Калчо си знае че на него много му се иска винаги, та приятен ден за теб:–))))
цитирай
17. virginblack - Много правлно :)
04.08.2011 09:22
Сега разбрах аз защо секса нещо го няма. Хахахаха. Ама не че съм го заменила с нещо, ми то в чужбина трудно се намира и едното и другото. Ама тези цветя с саксийките не ви ли се струват много самотни? Едни такива като елен в зоопарк? Ама че съм с претенции и аз. Иначе аз имам три тука, подариха ми ги, че много скъши в магазина :) Интересни неща имаш из блога. :)
цитирай
18. hristam - virginblack - Много правлно :)
04.08.2011 09:25
Благодаря ти. Заповядай винаги когато пожелаеш! :)
цитирай
19. hristam - kontrasti - Здравейте Христам
04.08.2011 09:26
Здравейте и вие, Калчо! Цветен ден Ви желая! :)
цитирай
20. hristam - scarlety - Oт пръв поглед
04.08.2011 09:27
scarlety написа:
си заплювам N 3 :))И без това никой не си го е избрал:))
Поздрав,Хриси и хубав ден!:)

Едно от най-нежните цветя. Сигурна съм, че ти отива много! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4916091
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930