Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2011 08:52 - Три начина да убиеш любов
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 2384 Коментари: 11 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Онемей. И не искай дори да я чуеш.
Ако ти се усмихне - в хралупа се скрий.
И докато на  влюбен глупак се преструваш,
изтръгни я от дъно, а после - убий.

Подари я на някой, когото да мразиш,
за това, че я има. А теб те е страх
/окуця ти душата от нейните язви/.
С кални пръсти дълбай в чистотата й грях.

Съблечи я. Докато е топла и светла
като в божи олтар положи си я в скута.
Но докато  блажен я принасяш във жертва,
вътре в теб едно цяло небе ще се срути.





Гласувай:
22



1. kalin8 - Онемявам...
02.09.2011 18:12
Наистина!
Хрис! Непредсказуема си...
Поздрави!
Б.
цитирай
2. mitakat - hris
02.09.2011 21:35
И канибализма не е за пренебрегване:
"В пустинята
някакъв гол, звероподобен човек
беше приклекнал,
държеше в ръце сърцето си
и го ядеше.
Аз го попитах: - Какво, вкусно ли е?
Той отговори: - Горчиво, горчиво е,
но ми харесва, че е горчиво,
защото това е моето сърце."
Стивън Крейн
:)))
цитирай
3. hristam - kalin8 - Онемявам...
03.09.2011 08:43
Разбирам това. Този стих няма нужда от коментари...
цитирай
4. hristam - mitakat - hris
03.09.2011 08:44
mitakat написа:
И канибализма не е за пренебрегване:
"В пустинята
някакъв гол, звероподобен човек
беше приклекнал,
държеше в ръце сърцето си
и го ядеше.
Аз го попитах: - Какво, вкусно ли е?
Той отговори: - Горчиво, горчиво е,
но ми харесва, че е горчиво,
защото това е моето сърце."
Стивън Крейн
:)))


Това е страхотно, Митко. И всъщност...ако това е канибализъм, значи много от нас са канибали.
цитирай
5. nasinda - Хрис....
03.09.2011 10:43
Истинско удоволствие е човек да те чете........както не веднъж съм ти писала все едно описваш моите проблеми, настроения и виждания.......страхотна си ;)
цитирай
6. hristam - nasinda - Хрис....
03.09.2011 14:06
nasinda написа:
Истинско удоволствие е човек да те чете........както не веднъж съм ти писала все едно описваш моите проблеми, настроения и виждания.......страхотна си ;)

Благодарна съм, че успявам да уловя и предам нужната емоция, за да докосна душата ти :)
Хубави мигове ти желая!
цитирай
7. shtaparov - Чудесно и страхотно- браво!
04.09.2011 15:16
Чудесно и страхотно- браво! Дори си го преписах,за да го цитирам /от Ваше име разбира се!/. Само ако позволите едно дребно уточнение- думата "Бог" не може ли да бъде изписана с главна буква,както й се полага? С уважение: Щапаров Младши.
цитирай
8. hristam - shtaparov - Чудесно и страхотно- браво!
04.09.2011 15:27
shtaparov написа:
Чудесно и страхотно- браво! Дори си го преписах,за да го цитирам /от Ваше име разбира се!/. Само ако позволите едно дребно уточнение- думата "Бог" не може ли да бъде изписана с главна буква,както й се полага? С уважение: Щапаров Младши.


Благодаря за възторга :)
Не съм използвала думата Бог, иначе без съмнение бих я написала с главна буква. Божи/е е прилагателно - божие чедо, божи дела - и на считам, че тук главната буква е подходяща.
цитирай
9. shtaparov - Да,ясно
04.09.2011 16:02
А аз го пиша с главна дори и в тези случаи-навярно от богобоязливост или по навик,но тук и аз го пиша с малка. Сега Ви разбирам- много благодаря.
цитирай
10. cinderellathespy - "Съблечи я. Докато е топла и ...
07.09.2011 10:38
"Съблечи я. Докато е топла и светла
като в божи олтар положи си я в скута.
Но докато блажен я принасяш във жертва,
вътре в теб едно цяло небе ще се срути."

От тоя трясък в ушите ми гърми....
Сякаш са се ударили една в друга хиляда камбани....:-(
Само дано не се превърна в глухонямо викало,
което няма кой да чуе в реалността....
Много хубаво стихо, Хриси....
цитирай
11. hristam - cinderellathespy - "Съблечи я. Докато е топла и ...
07.09.2011 13:55
cinderellathespy написа:
"Съблечи я. Докато е топла и светла
като в божи олтар положи си я в скута.
Но докато блажен я принасяш във жертва,
вътре в теб едно цяло небе ще се срути."

От тоя трясък в ушите ми гърми....
Сякаш са се ударили една в друга хиляда камбани....:-(
Само дано не се превърна в глухонямо викало,
което няма кой да чуе в реалността....
Много хубаво стихо, Хриси....


Благодаря ти. Чула си, това е страхотно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4911343
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930