Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2011 08:45 - Когато бях мъж
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 4885 Коментари: 21 Гласове:
28

Последна промяна: 08.09.2011 08:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Когато бях мъж виждах  с други очи -

не различавах бархет от коприна,

размеквах се - рядко - от женски сълзи,

от стара любов и от греяно вино.

Наливах си в халбата глътка живот,

/когато не беше сезонът за бира/

и го предизвиквах - "Е, ти си на ход!".

И после - по навик - на екс го изпивах.

Залъгвах се. Както залъгвах и тях,

които пришиваха свои любови

към моята жажда /природна/ за грях.

И моят съвсем мъжки страх от окови.

Когато бях мъж бях обичал. Веднъж.

И  Бог е свидетел, че зле ми понесе.

Глупакът е влюбен. Циникът е мъж.

Зад тази преграда животът е лесен.

И тежко пристъпвах по земната гръд

/а някак се чувствах увиснал на косъм.../

Не спирам за дълго - мъжът търси път.

Макар че отдавна не зная какво съм...





Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Напипала си душевната жилка, Хрис.
08.09.2011 08:49
Макар че отдавна не зная какво съм...
...........
Валя
цитирай
2. papadok - Хей :)))
08.09.2011 12:30
много провокативно. Признавам, че ми трябва още два три прочита, за да го осмисля като съдържание. Сега мога да коментирам само формата-а тя е превъзходна.
цитирай
3. hristam - yotovava - Напипала си душевната жилка, Хрис.
08.09.2011 12:36
Здравата я пипнах тоз път ;))

Благодаря, че прочете, Валя :)
цитирай
4. hristam - papadok - Хей :)))
08.09.2011 12:37
papadok написа:
много провокативно. Признавам, че ми трябва още два три прочита, за да го осмисля като съдържание. Сега мога да коментирам само формата-а тя е превъзходна.


Помисли, помисли...не бързай с хвалбите :)) Досега май не се е появил мъж, възхитен от това стихотворение. Дори бивш такъв :))))
цитирай
5. sunn - , , Макар че отдавна не зная какво ...
08.09.2011 13:08
,, Макар че отдавна не зная какво съм... '' - Нежна, чувствителна, женствена жена си !
Поздрави! :)
цитирай
6. hristam - sunn - , , Макар че отдавна не зная какво ...
08.09.2011 13:18
sunn написа:
,, Макар че отдавна не зная какво съм... '' - Нежна, чувствителна, женствена жена си !
Поздрави! :)


И много симпатична, благодаря :)))
Но в това стихотворение не става дума точно за мен...ако трябва и да съм честна, освен всичко друго така положително :))
цитирай
7. makont - Странно колко добре си разбрала мъжката психика.
08.09.2011 15:33
Това само една жена може да долови, а само един талант да изрази с думи. Поздрав, страхотно е!
цитирай
8. papadok - много провокативно. Признавам, че ...
08.09.2011 16:20
hristam написа:
papadok написа:
много провокативно. Признавам, че ми трябва още два три прочита, за да го осмисля като съдържание. Сега мога да коментирам само формата-а тя е превъзходна.


Помисли, помисли...не бързай с хвалбите :)) Досега май не се е появил мъж, възхитен от това стихотворение. Дори бивш такъв :))))

няма бивши мъже:)))) има такива, прикриващи се известно време като мъже. А за мисленето ще помисля. Колко му е-няма да копам я. Докато пэхърквам и ще го осмисля ;)
цитирай
9. hristo27 - Май не останаха положителни оценки ...
08.09.2011 18:30
Май не останаха положителни оценки за мъжете? :))))
Сега ми е интересно някой от поетите тук да напише "Когато бях жена..."
цитирай
10. hristam - makont - Странно колко добре си разбрала мъжката психика.
08.09.2011 20:52
makont написа:
Това само една жена може да долови, а само един талант да изрази с думи. Поздрав, страхотно е!


Не съм сигурна в това, но ми е приятно да го чуя.:)
И ти благодаря за милият начин, по който поднасяш коментара си :)
цитирай
11. hristam - nikstan - :) Хей hristam , да не ме познаваш от някъде?? ... или си ме наблюдавала..?? :))
08.09.2011 20:53
Това е въпросът ;)))

Поздравления за стиха. Тъжно-брутално-жесток...
цитирай
12. hristam - papadok - много провокативно. Признавам, че ...
08.09.2011 20:57
papadok написа:
hristam написа:
papadok написа:
много провокативно. Признавам, че ми трябва още два три прочита, за да го осмисля като съдържание. Сега мога да коментирам само формата-а тя е превъзходна.


Помисли, помисли...не бързай с хвалбите :)) Досега май не се е появил мъж, възхитен от това стихотворение. Дори бивш такъв :))))

няма бивши мъже:)))) има такива, прикриващи се известно време като мъже. А за мисленето ще помисля. Колко му е-няма да копам я. Докато пэхърквам и ще го осмисля ;)


Извини ме, но не мога да се съглася с теб. Има бивши мъже. Може би не за съжаление, защото на тях това постепенно започва да им харесва. Струва им се удобно и уютно да си живеят така, и дори не си дават сметка колко "бивши мъже"са станали, защото удобно забравят.
А ако понякога нещо ги подсети, това е само колкото да внесе смут в така добре подредения им живот, и...пак бързат да забравят ;))
цитирай
13. hristam - hristo27 - Май не останаха положителни оценки ...
08.09.2011 21:04
hristo27 написа:
Май не останаха положителни оценки за мъжете? :))))
Сега ми е интересно някой от поетите тук да напише "Когато бях жена..."


Знам ли...Аз харесвам мъже ;))

И на мен би ми било интересно да прочета нещо такова, Ице!
цитирай
14. kalin8 - Не мисля, че...
08.09.2011 22:04
Не мисля, Хрис, че мерилото ти е точно...
Цинизмът и размахвания пенис ...Била си мачо!
Той трудно би влязъл в пламъците на горяща къща, за да извади от там задушените деца...Би държал със счупената си китка на ръката приятеля си , виснал в пропастта...Това е мярката за мъжественост!!!
Б.
цитирай
15. ko642 - Не е лесно да си мъж наши дни:) Стиха ...
09.09.2011 04:18
Не е лесно да си мъж наши дни:) Стиха ми нампомня филми на Хъмфри Богард .. тогава май са били модени такива мъже. Поздрави! ВВ
цитирай
16. troia - Страхотно е!
09.09.2011 15:48
Поздрави!
цитирай
17. hristam - kalin8 - Не мисля, че...
09.09.2011 17:34
kalin8 написа:
Не мисля, Хрис, че мерилото ти е точно...
Цинизмът и размахвания пенис ...Била си мачо!
Той трудно би влязъл в пламъците на горяща къща, за да извади от там задушените деца...Би държал със счупената си китка на ръката приятеля си , виснал в пропастта...Това е мярката за мъжественост!!!
Б.


Не говори на мен, Борис - това се отнася за него. Неговото мерило е такова ;))

Аз, като една истинска жена, смятам, че зная какво е мъжественост :)
цитирай
18. hristam - ko642 - Не е лесно да си мъж наши дни:) Стиха ...
09.09.2011 17:35
ko642 написа:
Не е лесно да си мъж наши дни:) Стиха ми нампомня филми на Хъмфри Богард .. тогава май са били модени такива мъже. Поздрави! ВВ


Винаги е имало такива мъже. Това не зависи от модата...

Хубава вечер! :)
цитирай
19. hristam - troia - Страхотно е!
09.09.2011 17:35
Благодаря! Поздравявам те и аз!:)
цитирай
20. mitakat - hris
10.09.2011 10:03
Бихме могли да поразсъждаваме над темата, но би било безсмислено без да си дала определиние за "мъж".
:)))
цитирай
21. hristam - mitakat - hris
10.09.2011 10:09
mitakat написа:
Бихме могли да поразсъждаваме над темата, но би било безсмислено без да си дала определиние за "мъж".
:)))

Така ли? Защо трябва да давам определения, разсъждавай! Или мъжът има нужда да бъде определен от жена, преди да почне да разсъждава ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4898959
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031