Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2011 13:50 - Четиво за победители
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 4837 Коментари: 21 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не казвай това, ако искаш да успееш!

Шест фрази, които трябва да изключите от речника си, ако искате да постигнете успех и да се чувствате щастлив:

image1. Не умея да общувам с хора.

2. Знам, че правя грешка.

3. Ще се проваля.

4. Никога няма да успея да постигна това.

5. Винаги губя.

6. Невъзможно.

Според психолога това са шестте спирачки по пътя към всеки успех и ако успеете да ги изключите- пътят за вас е открит. 

(Фразите са на американския психолог Джон Кехуо, идеолог на теорията за формиране на успешна личност на базата на положителното мислене.)





Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Усмивкииии :) )))))))))))))
18.09.2011 13:52
Нито една от тези фрази не влиза в речника ми, аз съм авантюрист и обикновено се навивам на всякакво предизвикателство.

Валя
цитирай
2. mt46 - Може и да греша, но...
18.09.2011 14:10
мисля, че има доста невъзможни неща... :)))
цитирай
3. hristam - yotovava - Усмивкииии :) )))))))))))))
18.09.2011 14:44
yotovava написа:
Нито една от тези фрази не влиза в речника ми, аз съм авантюрист и обикновено се навивам на всякакво предизвикателство.

Валя


Много успешен подход, надявам се!

Усмивки и от мен, Валя! :))
цитирай
4. hristam - mt46 - Може и да греша, но...
18.09.2011 14:45
mt46 написа:
мисля, че има доста невъзможни неща... :)))


Шегаджия! :))
цитирай
5. cefulesteven - От три до шест, почти съм ги изклю...
18.09.2011 16:14
От три до шест, почти съм ги изключил. С малки рецедиви. Тройката ми премигва, но вече се губи. Тази година на два пъти си казах: "Захванах роман, твърде висока летва, за мен". Да, но не ми даваше сърце да се откажа, оказа се, че и в двата случая се справих по-добре, отколкото съм очаквал от себе си. И това ми беше добър урок да не вярвам в недоверчивостта си. :))))
цитирай
6. cefulesteven - А сега за 2. При мен е: "...
18.09.2011 16:15
А сега за 2.

При мен е:

"Знам, че правя грешка, но пък ми е кеф да я направя."
цитирай
7. hristam - cefulesteven - От три до шест, почти съм ги изклю...
18.09.2011 16:23
cefulesteven написа:
От три до шест, почти съм ги изключил. С малки рецедиви. Тройката ми премигва, но вече се губи. Тази година на два пъти си казах: "Захванах роман, твърде висока летва, за мен". Да, но не ми даваше сърце да се откажа, оказа се, че и в двата случая се справих по-добре, отколкото съм очаквал от себе си. И това ми беше добър урок да не вярвам в недоверчивостта си. :))))


Да, ти си общителен, знам :)
Хубаво е, че човек почва да научава полезните уроци с времето. И че може да се кефи на грешките си ;))
цитирай
8. анонимен - Христамке здравей, как си!? От м...
18.09.2011 19:47
Христамке здравей, как си!? От много политика забравих, че един граф трябва да слага на първо място изкуството. :) Последното ти хоби май е социалната антропология. Често постваш социално-философски теми.
цитирай
9. hristam - kushel - Христамке здравей, как си!? От м...
18.09.2011 19:56
kushel написа:
Христамке здравей, как си!? От много политика забравих, че един граф трябва да слага на първо място изкуството. :) Последното ти хоби май е социалната антропология. Често постваш социално-философски теми.


Политиката обикновено изпилява мозъка почти напълно, ти пак се радвай, че и толкова е останало :)))
Това за последното ми хоби е новост и за самата мен. Имам предвид - не знаех ;))
цитирай
10. yotovava - Всъщност човек започва да се страхува,
18.09.2011 21:31
когато започне да си воъбразява страха.
Докато не ни е страх, сме свободни :)))))))))))))))
А страхът е в основата на всяко притеснение.
:))))))))))))
цитирай
11. hristam - yotovava - Всъщност човек започва да се страхува,
18.09.2011 22:15
yotovava написа:
когато започне да си воъбразява страха.
Докато не ни е страх, сме свободни :)))))))))))))))
А страхът е в основата на всяко притеснение.
:))))))))))))


Страхът освен всичко е и защитна реакция, тоест - в известна степен е жизненонеобходим. Но както всяко нещо, трябва да бъде дозиран, за да не се превърнеш в негов роб. В момента, в който започнеш да робуваш на страховете си, вече си уязвим.
цитирай
12. анонимен - Сега вече знаеш.
18.09.2011 22:31
Сега вече знаеш.
цитирай
13. hristo27 - "Най-лесният начин да спреш ...
19.09.2011 11:00
"Най-лесният начин да спреш да мислиш и да започнеш да действаш е просто да направиш нещо."
цитирай
14. hristam - hristo27 - "Най-лесният начин да спреш ...
19.09.2011 11:30
hristo27 написа:
"Най-лесният начин да спреш да мислиш и да започнеш да действаш е просто да направиш нещо."

Така е. Но какво ли ще е това нещо, което правиш без да мислиш? :)))
цитирай
15. hristo27 - "Най-лесният начин да спреш ...
19.09.2011 12:18
hristam написа:
hristo27 написа:
"Най-лесният начин да спреш да мислиш и да започнеш да действаш е просто да направиш нещо."

Така е. Но какво ли ще е това нещо, което правиш без да мислиш? :)))



По-добре, ако само мислиш без да правиш нищо. Според мен, де.
цитирай
16. svoboda64 - :)
19.09.2011 14:35
Както от вчера си говорим с различни хора по разни поводи: "Оптимистът е зле информиран песимист" (сентенцията, предполагам, е фолклорна, но я знам от д-р Филип Трифонов)

Горните 6 сентенции характеризират т.нар. американси позитивизъм. В което няма лошо само по себе си. Само че в голямата си част са неприложими в Европа. За това се сетих по повод на разказа на Хофстеде как отишъл в американска компания и се "провалил" на интервюто, защото се държал като "европеец", т.е. не е следвал горните максими. Просто защото е знаел "малко повече" или най-малкото е знаел как те действат в собствената му култура (холандската), която го е формирала - т.е. никак, или като "арогантно незнание" :)

Та в този ред на мисли, е добре всеки човек да знае, че:
1) "Не знае как да общува с хора." - Общуването е винаги конкретно и там каквото и да знаеш, винаги може да е нож с две остриета или направо "недостатъчно", т.е. неефективно в дадената ситуация:) Няма нужда да отиваме по-далеч - достатъчно е да погледнем нашите политици - "общувачи" :)
2) Много е важно да продължаваме да имаме предвид, че правим грешки. Това ни прави осторожни, не ни притъпява осъзнаването на нашето несъвършенство, както и това, че всички сме хора, т.е. в някакъв смисъл "уязвими"
3) "Ще се проваля" е арията на разумния страх (не на паниката), която е спасила много "битки": просто защото неарогантно си разиграл всевъзможните партии шах, за които си се сетил предварително:)
4) "Никога няма да успея да постигна това" - зависи както е "това" :) Действително има неща, които никога няма да постигнеш - добре е да знаеш кои са, за да пренасочиш усилията си:)
5) "Винаги губя" - ако си в БГ почти винаги е ... "вярно" :) Защото по начините, с които печелиш днес, губиш утре - но това са едни такива йезуитски разсъждения, небезпочвени и заслужаващи замислянето :)
6) Невъзможно - има невъзможни неща. Но...добре е да си информиран кое е "невъзможно" от гледна точка на ставащото. Тогава си по-добре въоръжен :)


цитирай
17. kostadinovd - Няколко песимистични фрази.
19.09.2011 16:44
Песимизмът винаги е бил спирачка за успеха ,но не трябва да бъдем и крайни оптимисти.Винаги според мен трябва да има мярка.Поздрави !
цитирай
18. hristam - hristo27 - "Най-лесният начин да спреш ...
19.09.2011 19:32
hristo27 написа:
hristam написа:
hristo27 написа:
"Най-лесният начин да спреш да мислиш и да започнеш да действаш е просто да направиш нещо."

Така е. Но какво ли ще е това нещо, което правиш без да мислиш? :)))



По-добре, ако само мислиш без да правиш нищо. Според мен, де.


Да, според много хора е така. Защото когато не правиш нищо винаги можеш да кажеш, че си зает с мислите си :)))))
цитирай
19. hristam - svoboda64 - :)
19.09.2011 19:34
Много точни допълнения към предложените фрази, които в този си семпъл вариант несъмнено се нуждаеха от подобно "разкрасяване". Наистина се надявам повече хора да прочетат вашият коментар.
цитирай
20. hristam - kostadinovd - Няколко песимистични фрази.
19.09.2011 19:35
kostadinovd написа:
Песимизмът винаги е бил спирачка за успеха ,но не трябва да бъдем и крайни оптимисти.Винаги според мен трябва да има мярка.Поздрави !

Разбира се. Но е толкова хубаво да имаш основания за оптимизъм, дори да е краен...нали? :)
цитирай
21. kcekce - Мога да добавя:)
20.09.2011 22:55
От лични наблюдения върху провалили се хора:

1. Никой не ме подкрепя...
2. Какво значение има изобщо?
3. Ще пробвам за малко, пък както стане!

Иначе и аз ги нямам тези фрази в речника си;) А и кой изобщо си казва "невъзможно", когато се опитва да направи нещо?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4908428
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930