Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2011 13:33 - Задавали ли сте някому тези въпроси? А на себе си?
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 4052 Коментари: 10 Гласове:
31

Последна промяна: 09.10.2011 15:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дали можеш?

imageИскам да знам за какво те боли и дали би посмял да мечтаеш, да посрещнеш копнежа на сърцето си...

Не ме интересува на колко години си.
Искам да знам дали би рискувал да изглеждаш като глупак заради любовта си, мечтата си, заради приключението да бъдеш жив.

Не ме интересува кои планети кръжат около Луната ти.
Искам да знам дали си се докосвал до собствената си горест, дали оставаш неограничаван от препятствията на живота или се свиваш и затваряш от страх да не се повтори болката!

Искам да знам дали можеш да бъдеш в болката, моята или твоята собствена, без да я криеш, заглушаваш или да я поправяш.

Искам да знам дали можеш да бъдеш в радостта, моята или твоята собствена, дали можеш да танцуваш лудо и да оставиш екстаза да те изпълни до последната ти клетка, без да предупреждаваш да сме внимателни, разумни, или да помним ограничаващата ни човешка същност.

Искам да знам дали можеш да разочароваш някой друг, оставайки верен на себе си, дали можеш да понесеш обвинението, че си *предател*, непредавайки собствената си душа.

Искам да знам дали можеш да видиш красотата, дори когато тя не е красива всеки ден, и дали можеш да си извора на божието присъствие в живота.

Искам да знам дали можеш да живееш с поражението, твоето или моето, и все пак да си в състояние да застанеш на ръба и да рискуваш отново - Да!

Искам да знам какво те поддържа отвътре, когато всичко се руши.

Искам да знам дали ще застанеш до мен в огъня и няма да се отдръпнеш!

И добре, че бдителната lidislidis ме подсети по нейния си деликатен начин - веднага пиша  името на автора на снимката:

фотография на Руми Койчева
 





Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Поздрави, hristam!
09.10.2011 14:15
Ти ме провокира да отговоря на някои от въпросите ти с част от моя " Полетът на мечтите".
" ...... Бяха минали десетина години оттогава. Когато нещо изненадващо ми се случи, летях в мислите си, в чувствата си, в надеждите си, в обичта си. И когато светлините на града една по една заблещукаха в краката ни, отгоре на скалите, ние двамата бяхме готови за полет. Не, ние летяхме, макар толкова различни в миналото си, в годините си, в обкръжението си. Но еднакви в чувството, че тази синкава мартенска вечер е само наша, за да сложи началото на общото и поединично летене в облаците на мечтите ни. "
цитирай
2. lidislidis - Източник на снимката, както винаги липсва!
09.10.2011 15:28
И ти претендираш за честен блогер?!От къде е смъкната снимката , или е твоя?
Аман от катунарски притенции с чужди пити!
цитирай
3. hristam - lubara - Поздрави, hristam!
09.10.2011 15:42
lubara написа:
Ти ме провокира да отговоря на някои от въпросите ти с част от моя " Полетът на мечтите".
" ...... Бяха минали десетина години оттогава. Когато нещо изненадващо ми се случи, летях в мислите си, в чувствата си, в надеждите си, в обичта си. И когато светлините на града една по една заблещукаха в краката ни, отгоре на скалите, ние двамата бяхме готови за полет. Не, ние летяхме, макар толкова различни в миналото си, в годините си, в обкръжението си. Но еднакви в чувството, че тази синкава мартенска вечер е само наша, за да сложи началото на общото и поединично летене в облаците на мечтите ни. "


Радвам се, когато провокирам, Любо. И то нещо толкова съкровено и мило.
Поздравявам те.
цитирай
4. hristam - lidislidis - Източник на снимката, както винаги липсва!
09.10.2011 15:44
lidislidis написа:
И ти претендираш за честен блогер?!От къде е смъкната снимката , или е твоя?
Аман от катунарски притенции с чужди пити!


Да, права си, веднага ще поправя таз "катунарска претенция". Не е тенденциозно, драга ми перманентно възмутена блогърке, а просто разсеяност, и ти благодаря за забележката.
цитирай
5. ivanna4ev - Не е лошо човек да ги знае тези неща :)
09.10.2011 16:58
Не е лошо човек да ги знае тези неща :)
цитирай
6. kiarasoto - Какво тук значи някаква си снимка ???
09.10.2011 17:34
Важното е, че те е провокирала, за да си зададеш тези въпроси.
Докато четях особено чувство ме обзе. Едно познато вълнение, един трепет, един познат момент, който съм изживяла, когато съм била на твоята възраст. Може би това е времето, когато е възможно да си ги зададем, с надеждата да можем да си отговорим, или дори някой друг да ни помогне. Странното беше, че са ми познати до болка и съм успяла да си отговоря.Успяла съм точно в този аспект на поднасянето им. Може би това е небесен код..., не знам, но силата е в нас, духът ни води да осъществим безсмъртната частица от себе си и щом усетиш това, казваш си: Постигнах, онова, за което съм родена.
Е, има и още много неща, заради, които все още се мотаем, но човек кипял в този огън спокойно може да ...., защото ще знае, че го има, където и да е.

Поздрави и чудесна седмица ти пожелавам. Нека този огън на духа бъде винаги с теб.
цитирай
7. hristam - ivanna4ev - Не е лошо човек да ги знае тези неща :)
09.10.2011 17:58
Нали? ;))
цитирай
8. hristam - kiarasoto - Какво тук значи някаква си снимка ???
09.10.2011 18:01
kiarasoto написа:
Важното е, че те е провокирала, за да си зададеш тези въпроси.
Докато четях особено чувство ме обзе. Едно познато вълнение, един трепет, един познат момент, който съм изживяла, когато съм била на твоята възраст. Може би това е времето, когато е възможно да си ги зададем, с надеждата да можем да си отговорим, или дори някой друг да ни помогне. Странното беше, че са ми познати до болка и съм успяла да си отговоря.Успяла съм точно в този аспект на поднасянето им. Може би това е небесен код..., не знам, но силата е в нас, духът ни води да осъществим безсмъртната частица от себе си и щом усетиш това, казваш си: Постигнах, онова, за което съм родена.
Е, има и още много неща, заради, които все още се мотаем, но човек кипял в този огън спокойно може да ...., защото ще знае, че го има, където и да е.

Поздрави и чудесна седмица ти пожелавам. Нека този огън на духа бъде винаги с теб.


Аз почувствах същото, докато четях този материал, за това и реших да го споделя. А и защото понякога все още си задавам някои от тези въпроси...и задавам на някого, вероятно :))

А снимката - няма лошо да се уточняват тези неща, така че поправих пропуска си.
цитирай
9. kalin8 - Поздрави, Хрис!
09.10.2011 19:54
Помечтать не вредно...
Но не всекиму е дадено да изживее мечтите си!
Затова за тези, дето го могат, се пишат поеми, романи....А ние...Ние само въздишаме и се отъждествяваме (доколкото можем) с героите.
Леле!!!Пак се отнесох да пиша...
Б.
цитирай
10. sande - Поздрави, Христам! Много интересни и същностни са въпросите, които задаваш...
10.10.2011 12:55
Добре е човек да бъде в състояние да отговори утвърдително на тях.Добре да си този, който искаш да си. Но преди това да знаеш какво искаш.
Въпросите ти насочват към този човек: чувствителен, отворен към света и хората, притежаващ свой вътрешен интегритет, получаващ и даващ, приемащ и излъчващ, въобще истински хармоничен човек. Изграден, със здрава морално- етични устои.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4899818
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031