Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2012 10:29 - Писна ми, ти казвам!
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 3635 Коментари: 16 Гласове:
37

Последна промяна: 23.02.2012 10:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  Не мога да ги разбера някои хора!Така са се втренчили в разните му там поличби и суеверия, че сякаш само чакат знаци от съдбата, за да направят каквото и да е!
Ето, да вземем например колежката ми. Знае точно какво означава всеки сън, в зависимост от това кога е сънуван. Да речем, например, че в петък си сънувал бухал-веднага ще ти разкаже що за поличба е това (по стария и новия съновник, знае и двата наизуст) и даже ще те посъветва точно какво да направиш, за да не попаднеш под влияния на лоши енергии.
Мен ако питаш-тя постоянно си е под влияние на енергии, и то повечето наистина лоши. На трийсет и две е, грозноватичка, скучна (единствената й страст е езотериката, а кой нормален мъж би проявил траен интерес към тая материя?).
Днес пристигна на работа пребледняла, имаше абсолютно съсипан вид. Питам я да не е болна. Не,друга била работата-счупила едно огледало.
-Изобщо не разбрах как го изтървах-едва-едва шепти-винаги внимавам за тия неща! Обаче някак се изплъзна, и сега...ужас...нали знаеш?!
Не, не знаех, обаче тя, пак шепнешком, ме осветли-означавало седем години нещастна любов.
Е, не виждам защо това трябва да я изненадва, че тя кога ли е имала щастлива любов?А, може да се е надявала...милата, и на какво отгоре,да я пита човек?
Разбира се, не й го казвам, защото подозирам, че това няма да прозвучи като утеха. Все пак измърморвам нещо в смисъл, че мъжете не заслужават дори да бъдат свързвани със суеверия, защото и без тях носят основно неприятности.
Иначе не мога да не й призная, че има известен талант за тия неща. Миналата година, когато ми разтълкува един сън и ми каза, че ме чака голяма веселба и радост, позна на сто процента. На следващия ден хванах втория си съпруг с една моя дружка, уж по работа дошла...Та мисълта ми е, наистина голяма веселба си беше, и да ти кажа, истински късмет, защото така разбрах едновременно две неща-що за дружка ми е дружката ми, и що за птица е благовреният (не е грешка, именно благоВРЕният имам предвид).
Същата работа и с една позната. Отивам да я видя преди месец, ей така,да си побъбрим по женски, и понеже знам каква е чистница, събувам се още на прага. Ама нали ботушите трудно се събуват, оставям си чантата на пода. Бре като викна тая жена! Грабна ми чантата и ме смъмри:
-Да не си посмяла да си оставяш чантата на пода! Много лоша поличба, на безпаричие е, после се чудиш...
Така ме стресна, че си изтървах калния ботуш и оплесках здравата. Щеше ми се да й кажа, че то и без това заплатата ми е толкова малка и винаги идва с такова закъснение, че безпаричието ми е втора природа, ама айде...
Настани ме в хола, и докато я чаках да почисти и умувах дали да си наруша диетата с една от безумно апетитните й домашни сладки, тя влезе и додето се усетя, пак ми се скара.
-Да я махаш тая шапка от дивана, веднага! Ама ти като че в гората си расла, не ме карай сега да ти ги обяснявам тия работи!-пресече тя слабия ми опит за протест.
Излишно е да споменавам, предполагам, че оттогава много не общуваме с тая моя позната. Мисля, че някак паднах в очите й с моето невежество по тези жизненоважни въпроси. Сещаш се, предполагам, че не ми липсва много!
Пък и сега съм много приятно ангажирана с един истински чаровник. Малко по-млад е от мен, обаче така си пасваме, думи нямам! Невероятно мил и нежен, то не е ухажване, не е чудо! Вече доста време сме заедно, и да ти кажа, май той ще е. Истинският! Живее сам, апартаментчето му много спретнатичко, кола има...Предложих му да живеем заедно-така и така сме или у тях, или в къщи. Прие идеята много добре, но каза,че имал да уреди някои неща преди това. А, чакай, телефона...сигурно е той!
-Как си,миличък? Успя ли да се справиш с онези неща...е, как за какво говоря,нали и двамата нямаме търпение да сме си заедничко...Какво? Бил си...не мога да повярвам! А, имаш позната гледачка на кафе...просто не е истина! Значи да не се обвързваш...лош момент...аха, да изчакаме, мда...изключително неблагоприятен период, ясно! Не! Не, нещастник такъв, няма да се видим довечера!Току-що черна котка ми мина път!
     



Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Ами че то с право ти е писнало Хрис. . . ...
23.02.2012 10:50
Ами че то с право ти е писнало Хрис ... добре че не съм суеверен, прегръдкиииииии :)))))
цитирай
2. hristo27 - Лично мнение. Как е възможно човек да се връзва на ...
23.02.2012 10:52
Как е възможно човек да се връзва на шарлатански приказки?
Каквото ти е отредила съдбата, това ще стане. Със или без "съветите" на разни гледачки, баячки и пишман нострадамовци.
цитирай
3. divna8 - На мен ми предстои изключително ...
23.02.2012 12:03
На мен ми предстои изключително благоприятен период оттук-насетне:
след като прочетох твоя разказ и се посмях от сърце :)))
"Лошите енергии" се спукаха като сапунени балончета - което е добра поличба...
/Не знаеше ли?!... Не може да бъде - написала са толкова мъдър разказ за поличбите, че реших - знаеш всичко!!! :)))))/

Усмихнат да е денят ти и само добрини да те срещат, Христам :):):)
цитирай
4. mmmmmmmmm - Трудно е да определя,
23.02.2012 12:14
къде е истината и къде художествената измислица,но е много интересно и приятно!
Усмихна ме!:)))
Хубав ден и на теб,hristam!:)
цитирай
5. gocho52 - Котката...
23.02.2012 14:07
Тя мъжка ли беше?
Ако е мъжка и ти намига, не се бой...
цитирай
6. mamas - И аз, Хрис...
23.02.2012 17:44
И аз трудно ги разбирам някои хора ;-)
Вярвам на сърцето си :)
цитирай
7. wonder - Хахахаххх. . . и да знаеш, че поли...
23.02.2012 17:54
Хахахаххх... и да знаеш, че поличбите са безброй, но има 3 важни - не си казвай сънищата до 12 на обяд на никого; не свиркай с уста независимо, че някоя мелодията ти напира и не убивай паяк на стена. ;)))
Аааа и казват, че е хубаво да не знаеш какво означава някоя поличба - така действието й не се брои, затова обичам да забравям. :)))
цитирай
8. hristam - pevetsa - Ами че то с право ти е писнало Хрис. . . ...
23.02.2012 18:07
pevetsa написа:
Ами че то с право ти е писнало Хрис ... добре че не съм суеверен, прегръдкиииииии :)))))

Не на мен, на героинята. Но и на мен би ми писнало, ако бях на нейно място :)))
Прегръдка и от мен!
цитирай
9. hristam - hristo27 - Лично мнение. Как е възможно човек да се връзва на ...
23.02.2012 18:08
hristo27 написа:
Как е възможно човек да се връзва на шарлатански приказки?
Каквото ти е отредила съдбата, това ще стане. Със или без "съветите" на разни гледачки, баячки и пишман нострадамовци.


Да, да...виждам, адаш, че ти поне здраво си стъпил на земята :)
цитирай
10. hristam - divna8 - На мен ми предстои изключително ...
23.02.2012 18:09
divna8 написа:
На мен ми предстои изключително благоприятен период оттук-насетне:
след като прочетох твоя разказ и се посмях от сърце :)))
"Лошите енергии" се спукаха като сапунени балончета - което е добра поличба...
/Не знаеше ли?!... Не може да бъде - написала са толкова мъдър разказ за поличбите, че реших - знаеш всичко!!! :)))))/

Усмихнат да е денят ти и само добрини да те срещат, Христам :):):)


Много се надявам настроението от този разказ да е наистина една добра поличба! И ти благодаря за хубавите думи!
цитирай
11. hristam - mmmmmmmmm - Трудно е да определя,
23.02.2012 18:11
mmmmmmmmm написа:
къде е истината и къде художествената измислица,но е много интересно и приятно!
Усмихна ме!:)))
Хубав ден и на теб,hristam!:)


Това ме прави щастлива - да мога да усмихна нечий ден! Задръж настроението по-дълго! Благодаря и аз :)
цитирай
12. hristam - gocho52 - Котката...
23.02.2012 18:11
gocho52 написа:
Тя мъжка ли беше?
Ако е мъжка и ти намига, не се бой...


Е, това вече си е въпрос с повишена трудност...Трябва да я попитам ;)))
цитирай
13. hristam - mamas - И аз, Хрис...
23.02.2012 18:13
mamas написа:
И аз трудно ги разбирам някои хора ;-)
Вярвам на сърцето си :)


Това му е работата на сърцето, Славе. Макар понякога да послъгва и то ;)))
цитирай
14. hristam - wonder - Хахахаххх. . . и да знаеш, че поли...
23.02.2012 18:15
wonder написа:
Хахахаххх... и да знаеш, че поличбите са безброй, но има 3 важни - не си казвай сънищата до 12 на обяд на никого; не свиркай с уста независимо, че някоя мелодията ти напира и не убивай паяк на стена. ;)))
Аааа и казват, че е хубаво да не знаеш какво означава някоя поличба - така действието й не се брои, затова обичам да забравям. :)))


Леле, аз тези май изобщо не ги знам! Но имам чувството, че наистина така е по-добре ;)))
цитирай
15. idealist - :)))
23.02.2012 22:40
Отново не мога да не те поздравя! Чуден финал, браво!
Обаче това:
"мъжете не заслужават дори да бъдат свързвани със суеверия, защото и без тях носят основно неприятности."
си беше кофти удар под кръста! :)))
цитирай
16. hristam - idealist - :)))
24.02.2012 09:14
idealist написа:
Отново не мога да не те поздравя! Чуден финал, браво!
Обаче това:
"мъжете не заслужават дори да бъдат свързвани със суеверия, защото и без тях носят основно неприятности."
си беше кофти удар под кръста! :)))


Мдааа...все забравям колко сте чувствителни това, мъжете ;))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4899759
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031