Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2012 10:12 - Просто летен флирт?
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 12548 Коментари: 47 Гласове:
53

Последна промяна: 04.08.2013 16:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Все си мислех, че такова нещо не може да ми се случи. Точно пък на мен.
Да, вярно, имам приятелки, дето без никакви проблеми си поддържат извънбрачни връзки, и си живеят живота. Дори твърдят, че такава една връзка може да допринесе за заздравяването на семейните отношения.
Не знам, може и да са прави.
Обаче аз никога досега не бях изпитвала необходимост от нещо такова. Не че не съм имала възможност-възможности много! Естествено, преди да се появят децата бях в много по- добра форма, известно време работех като модел. Така се и запознах със съпруга си, той е моден дизайнер. Тогава още нямаше тази слава и успехи, които постигна през годините, и не това е, което ме привлече в него.
И което все така ме привлича. Просто така изпълва целия ми свят, че никога не съм имала нужда от нещо друго. Най- добрия приятел, когото съм имала. И най- добрия любовник, също. Мога да правя сравнения, защото преди него имах не малко връзки.
Е, след като се родиха децата малко поразредихме тези моменти. Но никога не съм изпитвала липса на топлина и нежност.
Просто си давам сметка, че напоследък е много зает. Налага се да пътува и в чужбина, а работата винаги е била много важна за него. Той не просто работи, той твори, и макар да ми липсва понякога, знам, че това е част от него. И от живота ни.
Може би нямаше да усещам така липсата му, ако децата бяха около мен. Но те вече са достатъчно самостоятелни, за да имат свой собствен живот, и макар редовно да се виждаме, не изпълват времето ми както преди.
Какво правя ли?
Ами...чета много, занимавам се с градината, правя си разходки, напоследък започнах да снимам природата...открих, че ми е много приятно . Обичам да откривам интересни местенца извън града, където навремето е имало вилни зони, сега малко поизоставени.
Така беше и в оная слънчева утрин, когато въздухът ухаеше опияняващо, а наоколо нямаше жива душа. Бяхме само аз и все още буйно-зелената природа в началото на лятото, чувствах се лека и волна като птичка докато вървях по горската пътека.
И изобщо не разбрах какво се случи - изведнъж сякаш стъпих в празно пространство, и се озовах на дъното на някаква мокра яма. Болката в левия ми глезен беше убийствена, бях цялата одрана и ожулена, но най- вече ужасно се изплаших. Започнах да викам, без особена надежда някой да ме чуе, но какво друго можех да направя. Изключено беше да се измъкна сама, дупката си беше доста дъбока, а и с тая контузия...
Съвсем се бях отчаяла, когато чух глас.
- Дръжте се ! Много ли сте зле ?
Погледнах нагоре. Видях загриженото лице на мъж на неопределена възраст.
- Ще отида до вилата- каза, преди още да му отговоря- Имам здраво въже, май ще свърши работа. Добре ли сте?
- Мисля, че съм си навехнала крака. Далече ли е вилата ви?
- Съвсем наблизо е. Връщам се веднага!
Тогава го видях за първи път. Моят спасител. Покани ме да се поизмия и да ми прегледа крака. Дори се оказа лекар. Не установи нищо опасно, но настоя да си направя снимка.
После пихме кафе, и понеже глезена ми започна да се подува, предложи да ме закара до болницата.
- Когато се почувствате по- добре, отбийте се пак! -ми каза на сбогуване- Ще ми бъде приятно да ми дойдете на гости!
Ами, как пък не, помислих си. Приятен човек, наистина, но...просто един любезен непознат. Нямах желание за подобни познанства.
Но само след две седмици отново се озовах на същото място. Казвам озовах, защото наистина не го бях обмисляла предварително. Нямах и идея защо отидох. Честно казано, малко неловко се чувствах, и дори се надявах да не го намеря.
И наистина нямаше никой. Така че реших да се поогледам наоколо, мястото наистина беше много красиво. Щях да направя някоя и друга снимка.
Поне десетина бях направила, когато изведнъж го видях. Просто стоеше и ме гледаше. Стреснах се, и изпуснах апарата, а той го вдигна и се заизвинява.
После ме покани на обяд. Разговаряхме. Каза ми, че обича да се усамотява във вилата, всеки уикенд идвал. Ходел за риба, четял, или просто си правел дълги разходки.
После ми каза, че ме помни от модните списания. И че съм запазила красотата си.
Разсмях се. А той допълни, че има жени, които възрастта облагородява по неповторим начин, истински красивите жени.
Винаги малко съм се притеснявала от комплименти, но в думите му нямаше и намек за флирт. Прозвучаха съвсем естествено, просто едно заключение.
Започнахме да се виждаме всяка седмица. Не бях споделяла с никой за него, и не виждах смисъл.
Обикновено си правехме дълга разходка, после обядвахме, два пъти ходих с него до езерото, където той упорито се правеше на рибар, а аз ловях тен. Последния път помолил приятел да заеме лодката му, за да се разходим навътре в езерото. Беше фантастично, толкова много красота...никога няма да забравя този ден. Помня всяка минута от него.
Помня слънчевите отблясъци по водата, прелитащото ято диви гъски, шепотът на вятъра в тръстиките. Помня как едно водно конче се заплете в косата ми и аз изкрещях, а той внимателно го освободи. Смяхме се много. А после се любихме.
Случи се така естествено както всичко, което се беше случило досега между нас. И беше прекрасно изживяване. Отдавна не бях изпитвала това.
Когато се разделяхме ми каза, че е влюбен в мен.
Чак после се размислих. Любов ли беше това, наистина? Та ние се познавахме от няколко седмици само. Така или иначе, каквото и да беше, трябваше да го прекратя. Нещата излизаха извън контрол. Обичах мъжа си прекалено много, за да му причинявам това. След няколко дни отново се връщаше, щях да му се посветя напълно. И абсолютно да забравя за цялата тази история.
Много време мина, преди да се реша да отида там отново. През цялото време си мислех, че щеше да е по- добре да му обясня, знаех, че ще разбере. Но той знаеше, че ще се наложи да прекратим срещите си за известно време. Щеше ми се сам да се е досетил, че връзката ни не може да продължи.
Къщата имаше странно запуснат вид. Сякаш никой не беше стъпвал тук месеци наред, а ние бяхме тук само преди седмици. Гледах с изумление бурените в двора, разклатените дървени капаци на прозорците. Бравата на вратата беше ръждясала. Едва я докоснах и вратата се отвори.
Вътре имаше само стари мебели и паяжини. Сигурно сънувах...започнах да оглеждам всичко, надникнах и в другата стая, където не бях влизала преди. Знаех, че му е нещо като кабинет. И не можах да повярвам на очите си- всяко празно местенце по стените беше запълнено с мои снимки, от преди години, от списания и календари. Бяха пожълтели и набръчкани от влага.
Дочух стъпки и стреснато се обърнах. На вратата стоеше млад мъж и учудено ме гледаше:
- Какво правите тук? Коя сте вие?
Едва успях да му кажа кого търся, думите засядаха в гърлото ми.
Младия мъж ме изгледа странно.
- Вижте, госпожо, не знам коя сте, но ако сте дошла да си правите някакви шеги...
- Какви шеги, не ви разбирам...Нищо не разбирам, казвам ви, бях тук преди три седмици и бяхме на езерото...
- Моля ви, вървете си - тихо каза младежа- Не знаете какво говорите. Баща ми почина. Преди пет години.



Гласувай:
53



Следващ постинг
Предишен постинг

1. idealist - :)
07.03.2012 10:27
Ще взема да те кръстя "Майсторка на неочаквания край"! :)
цитирай
2. анонимен - Много ми хареса:))
07.03.2012 10:30
Много ми хареса:))
цитирай
3. hristam - allly - Много ми хареса:))
07.03.2012 10:34
allly написа:
Много ми хареса:))


Приятно ми е да го прочета :)
Благодаря.
цитирай
4. hristam - idealist - :)
07.03.2012 10:34
idealist написа:
Ще взема да те кръстя "Майсторка на неочаквания край"! :)


И май няма да сгрешиш ;))
цитирай
5. ivanna4ev - Това с трите седмици и петте години ...
07.03.2012 11:53
Това с трите седмици и петте години ми е малко объркващо :) Ако за някой пет години са били някакви две-три седмици,по-добре би било да не отива там отново.Най-малко защото всяка една от тези пет има поне петдесет такива,които за някого пък,може да са многократно повече.
цитирай
6. hristam - ivanna4ev - Това с трите седмици и петте години ...
07.03.2012 14:23
ivanna4ev написа:
Това с трите седмици и петте години ми е малко объркващо :) Ако за някой пет години са били някакви две-три седмици,по-добре би било да не отива там отново.Най-малко защото всяка една от тези пет има поне петдесет такива,които за някого пък,може да са многократно повече.


Да, забелязвам, че си доста объркан. Или поне коментара ти е такъв. За жалост не мога да помогна :)))))
цитирай
7. анонимен - Напиши сценарий за филм, ще е много ...
07.03.2012 14:50
Напиши сценарий за филм, ще е много интересен трилър:)))
цитирай
8. hristam - allly - Напиши сценарий за филм, ще е много ...
07.03.2012 15:02
allly написа:
Напиши сценарий за филм, ще е много интересен трилър:)))


Ако някой се поинтересува, сценарият е налице :))

Радвам се, че ти хареса!
цитирай
9. анонимен - Точно такива филми гледам, с нео...
07.03.2012 15:44
Точно такива филми гледам , с неочакван край. Наистина ми хареса, въпреки, че не чета тук статии над 10 реда, този разказ го прочетох два пъти:))
цитирай
10. gwendoline - Много хубаво,
07.03.2012 15:55
увлече ме.
цитирай
11. hristam - allly - Точно такива филми гледам, с нео...
07.03.2012 16:21
allly написа:
Точно такива филми гледам , с неочакван край. Наистина ми хареса, въпреки, че не чета тук статии над 10 реда, този разказ го прочетох два пъти:))


И аз си падам по този жанр, и ми е много приятно, че съм била така убедителна.
Значи си струва да дерзая в тази посока...
цитирай
12. hristam - gwendoline - Много хубаво,
07.03.2012 16:23
gwendoline написа:
увлече ме.


Това ме радва. Благодаря ти, че сподели :)
цитирай
13. анонимен - Прекали! (за да не кажа, преигра) :)
07.03.2012 16:30
Прекали! (за да не кажа, преигра) :)
цитирай
14. анонимен - . hristam И аз си падам по този жанр, и ми е много приятно, че съм била така убедителна. Значи си струва да дерзая в тази посока..
07.03.2012 17:00
Разбира се, да не вземеш да се откажеш???!!! Имаш талант в този жанр, вервай ми:)))
цитирай
15. scarlety - Привет,Хриси!
07.03.2012 17:27
Сън,мистерия,фантазия...каквото и да е било-хубаво е!:)
цитирай
16. hristam - kushel - Прекали! (за да не кажа, преигра) :)
07.03.2012 17:29
Нищо подобно! Винаги съм адски точна ;))
цитирай
17. hristam - allly - . hristam И аз си падам по този жанр, и ми е много приятно, че съм била така убедителна. Значи си струва да дерзая в тази посока..
07.03.2012 17:30
allly написа:
Разбира се, да не вземеш да се откажеш???!!! Имаш талант в този жанр, вервай ми:)))


Вярвам ти :))
цитирай
18. hristam - scarlety - Привет,Хриси!
07.03.2012 17:32
scarlety написа:
Сън,мистерия,фантазия...каквото и да е било-хубаво е!:)


Но и малко страшничко, а? ;)))
цитирай
19. vmir - Истина е!
07.03.2012 17:36
Напълно!
цитирай
20. анонимен - Отначало леко ми напомняше на О Х...
07.03.2012 18:49
Отначало леко ми напомняше на О Хенри, но сега вече си типичен Гогол. Той е цярят на фантасмагориите, призраците, духовете, вампирите, таласъмите и прочие.
цитирай
21. hristam - vmir - Истина е!
07.03.2012 19:03
Това вече го беше писал под някой от предишните ми разкази. Те нямат нужда от това, повярвай ;)))
цитирай
22. hristam - kushel - Отначало леко ми напомняше на О Х...
07.03.2012 19:05
kushel написа:
Отначало леко ми напомняше на О Хенри, но сега вече си типичен Гогол. Той е цярят на фантасмагориите, призраците, духовете, вампирите, таласъмите и прочие.


О, много мило, но не мисля, че мога да бъда сравнявана с Гогол, Куш, неговият стил на разказвач е съвсем различен. Всъщност не мисля, че мога да бъда сравнявана с когото и да било...;))
цитирай
23. анонимен - Знам че си чела Гогол, но хвърли един ...
07.03.2012 19:16
Знам че си чела Гогол, но хвърли един поглед на някои разкази в сборника "Вечери в селцето край Диканка" -"Омагьосаното място", "Дневникът на един луд", че и останалите, да видиш колко си приличате, макар че е писал преди 200 години.
цитирай
24. hristam - kushel - Знам че си чела Гогол, но хвърли един ...
07.03.2012 19:26
kushel написа:
Знам че си чела Гогол, но хвърли един поглед на някои разкази в сборника "Вечери в селцето край Диканка" -"Омагьосаното място", "Дневникът на един луд", че и останалите, да видиш колко си приличате, макар че е писал преди 200 години.


Да, чела съм този негов сборник, Куш. И наистина зная какво имаш предвид ;))
цитирай
25. lupunel - Да имаш щастието да изживееш(или ...
07.03.2012 19:37
Да имаш щастието да изживееш(или поне да сънуваш) такава любов е късмет!
Ти успя да ни раразвънуваш с разказа си,а това вече е талант!Поздрави!
цитирай
26. анонимен - Разказа ми напомня за един филм с ...
07.03.2012 22:17
Разказа ми напомня за един филм с Ричард Гиър ,за жалост не помня името му.Краят му беше доста по-трагичен.
цитирай
27. vmir - 21. hristam,
08.03.2012 00:28
hristam написа:
Това вече го беше писал под някой от предишните ми разкази. Те нямат нужда от това, повярвай ;)))


Вярвам ти, обаче не знам как да помня всичко, което съм ти казвал преди особено, когато ми идва отвътре. Бяха изминали почти 10 години от смъртта на Ф. Меркюри, когато един ден жена ми ме сащиса с въпроса: "Преди колко месеца почина Фреди?" Никога друг път не е имала подобен пропуск в паметта, просто Фреди й е измежду фаворитите. Затова и не ме изненада особено края на разказа ти, а го приех като напълно достоверен и без грам мистика или страховитост, както може би ти се е искало. Просто се доверих на вече станалото, защото знаех, че такова нещо съществува. А дали е страшно съществуването му - не вярвам, защото страшно за мен е главно непознатото.
цитирай
28. diadokolio - Много вярно, спокойно и топло!
08.03.2012 05:54
Добър да е денят Ви,
Честит 8 март и весело празнуване!
Благодаря Ви, за топлата отвореност към съдбовната пътека, за случващото се с добро!
Изчетох го на един дъх, много ми хареса отричането на възможност, спокойното отваряне след разходката и нахлулите усещания.
Впечатли ме и краят, каквато и да е обстановката, топлият спомен е изпълващата доброта, а реалността е за бързащите, които ще си умрат с отворени очи.
Приятен, весел и жизнерадостен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
29. анонимен - Докато тук не се изкаже Алексале...
08.03.2012 07:57
Докато тук не се изкаже Алексалексалекс, въпроса остава открит.
цитирай
30. hristo27 - Цветя и усмивки за Празника!
08.03.2012 08:35
Цветя и усмивки за Празника!
цитирай
31. ezra - То голямо щастие. . . няма що. Баш ...
08.03.2012 09:25
То голямо щастие...няма що. Баш трап си е, като този, в който е паднала героинята.
Това сиГУР ще е било метафора на дълбоката лИбов в зряла възраст.:)
Ади, Честит Празник!:)
цитирай
32. vahisht - Страхотна история
08.03.2012 10:03
на ръба между два свята!
Само че има нещо което ми убягва, аз също бях на вилата през последните две седмици, странно че не Ви срещнах там...:)))
Честит празник!
Поздрави!
цитирай
33. hristam - lupunel - Да имаш щастието да изживееш(или ...
08.03.2012 10:42
lupunel написа:
Да имаш щастието да изживееш(или поне да сънуваш) такава любов е късмет!
Ти успя да ни раразвънуваш с разказа си,а това вече е талант!Поздрави!


Чувствам се щастлива от факта, че мога да вълнувам по този начин!
Благодаря ти, хубав празничен ден с любимите хора!
цитирай
34. hristam - ponicka - Разказа ми напомня за един филм с ...
08.03.2012 10:43
ponicka написа:
Разказа ми напомня за един филм с Ричард Гиър ,за жалост не помня името му.Краят му беше доста по-трагичен.


Има един филм за иневяра с Ричард Гиър, той даже се казва така, но не зная дали имаш предвид него, понеже аз не виждам общото с разказа ми.
Весел празник! :)
цитирай
35. hristam - hristo27 - Цветя и усмивки за Празника!
08.03.2012 10:44
Благодаря ти, адаш! Много щастие с любимите хора ти желая!
цитирай
36. pin777 - Честит Празник първо !
08.03.2012 10:45
Историята ти е в стил http://www.imdb.com/title/tt1462041/

Dream House (2011)

Е, без убийствата и др. хорор ;)

Поздрави !
цитирай
37. hristam - ezra - То голямо щастие. . . няма що. Баш ...
08.03.2012 10:45
ezra написа:
То голямо щастие...няма що. Баш трап си е, като този, в който е паднала героинята.
Това сиГУР ще е било метафора на дълбоката лИбов в зряла възраст.:)
Ади, Честит Празник!:)


Сигур ;)))

Благодаря ти, хубав празник и на теб!
цитирай
38. hristam - vahisht - Страхотна история
08.03.2012 10:46
vahisht написа:
на ръба между два свята!
Само че има нещо което ми убягва, аз също бях на вилата през последните две седмици, странно че не Ви срещнах там...:)))
Честит празник!
Поздрави!


Вероятно не сте надзърнали в онзи трап ;)))

Благодаря, щастлив да е този празничен ден и за вас!
цитирай
39. hristam - pin777 - Честит Празник първо !
08.03.2012 10:48
Благодаря ти поздрава! :)
цитирай
40. alexs - Много е интересно. . . . . бива си те за ...
08.03.2012 15:53
Много е интересно .....бива си те за сценаристка:))
И честит празник с пожелания за много щастие радост и здраве!
цитирай
41. ka4ak - Хриси,с Обич!:)))
08.03.2012 19:56
ka4ak.blog.bg/politika/2010/03/08/jenite-prekrasni-ste.506687
цитирай
42. hristam - alexs - Много е интересно. . . . . бива си те за ...
09.03.2012 19:34
alexs написа:
Много е интересно .....бива си те за сценаристка:))
И честит празник с пожелания за много щастие радост и здраве!


Благодаря ти и за оценката и за пожеланието! Хубави дни с повече слънце и настроение желая и на теб!
цитирай
43. hristam - ka4ak - Хриси,с Обич!:)))
09.03.2012 19:35
Видях, оцених и ти благодаря :)
Бъди щастлив с любимите си хора!
цитирай
44. val6ebnicata - Моите поздравления Хриси!
11.03.2012 18:29
Пишете много хубаво, увлекателно и с напрежение!
цитирай
45. hristam - val6ebnicata - Моите поздравления Хриси!
11.03.2012 18:42
Написани от вълшебница, тези думи придобиват още по-вълнуващ смисъл :))
Благодаря много!
цитирай
46. sanbg - хубав разказ
13.03.2012 14:51
хубав разказ
цитирай
47. priqtel12 - Увличащ разказ...
26.03.2012 11:24
Може би среща между световете......или спиране на времето, за да даде път на любовта, която носим в нас....., каквото и да е, важното е, че написаното докосва.
Благодаря за удоволствието!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4910770
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930