Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2012 10:33 - Съвършеният
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1715 Коментари: 7 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Какво по д... Кой си ти?
 - Добро утро, слънчице!
 - Защо си в леглото ми?
 - Ти си една прелестна малка забраванка, нали? Нищо ли не си спомняш от снощи?
 - Какво да... В бара ли се запознахме?
 - Ето видя ли, ангелче, спомни си! А после ме замъкна на дискотека и танцувахме до сутринта. След което...
 - Не ми казвай! Пила съм повече отколкото трябва...
 - О, напротив, само колкото да събереш кураж да споделиш това вълшебно изживяване с мен!
 - Искаш да кажеш, че...
 - И още как! Беше невероятна!
 - Но...това е абсурдно! Сигурно има някакво просто обяснение. Например, че още не съм се събудила.
 - Будна си, уверявам те. Е, може би не толкова, колкото когато...
 - Млъкни, за бога! Ти си сън! Трябва да се събудя спешно!
 - Погрижил съм се. Не усещаш ли аромата?
 - Кафе? Направил си кафе?
 - Разбира се. До тебе е.
 - И мини – кроасани. Господи, и роза!
 - За мен беше удоволствие. Ти си най-голямото вълшебство в живота ми. О, изгори ли се, ето салфетка...
 - Не! Задавих се! Какви ги приказваш?
 - Изненадана си, защото като повечето красиви жени сама не можеш да осъзнаеш какво великолепие си. В мига, в който те видях, разбрах, че съм дълбоко влюбен. Но това, което изпитвам след тази нощ, е нещо много повече!
 - Дори не ти знам името.
 - Какво значение може да има някакво си име, когато става дума за любов?
 - Чакай...какво правиш?
 - Целувам те. Имаш съвършена кожа.
 - Очите ти...
 - Сини са. Ако предпочиташ друг цвят мога да си поставя лещи.
 - Шегуваш се...красиви са...признавам.
 - Защото се оглеждат в твоите. Само за това.
 - Ох...докосваш ме толкова...Господи, наистина ли е толкова часа?
 - Можеш да бъдеш сигурна, но защо се тревожиш?
 - Защо ли? Господи...след по-малко от час трябва да съм на този делови обяд. Не съм си приготвила...
 - Всичко е готово. Подбрах подходяща риза за деловият ти костюм и я изгладих. Още сутринта.
 - А?
 - Разбира се, ако смяташ, че сатенената с лек златист оттенък е по-подходяща, ще подготвя нея. Но не те съветвам – тя е прекалено официална за случая.
 - Ама...кой си ти? Добрият вълшебник?
 - Може да се каже и така. Не прави това с косата си, остави на мен.
 - Да не си фризьор? Или какво?
 - Просто разбирам от тези неща. Мисля, че за делова среща тази прибрана прическа ще върви повече.
 - Добре, де. Не е зле. Престани, гъделичкаш ме.
 - Само те целувам по врата, няма да ти разваля косата. Много нежно местенце. Казах ли ти, че те обичам?
 - Да...и мисля, че ми харесва, макар че изобщо не те познавам.
 - Имаме цялото време на света да се опознаваме. Ще бъда до теб винаги, когато пожелаеш.
 - Почакай...ето, пак ме разсейваш! Ами доклада, който трябва да представя? Имах да прегледам...
 - Да, виж, относно доклада си позволих някои допълнения във връзка с последна точка. За перспективите в разрастването и разширяване дейността на вашата и други дъщерни фирми. Беше пропуснала само два малки детайла, които обаче мисля, че ще бъдат добре оценени.
 - Какво? Господи...наистина...Не мога да повярвам, толкова професионално...Защо не ми кажеш най-после...
 - Извинявай, миличка, телефонът ми...Да? Един момент. За теб е.
 - Добър ден, обаждаме се във връзка с тестваният от вас най-нов модел SP- 312, за да ви кажем какви са условията за разплащане, в случай, че решите да го закупите.
 - ???
 - Ало, все още ли сте на линия? Предлагаме и отстъпка от цената, в случай, че...
 - Изобщо не разбирам за какво говорите!
 - За SP-312, последен модел съвършен партньор. Разбира се, гаранционната карта включва безплатен ремонт по всяко време, без ограничение. Но досега не е регистрирано нито едно обаждане във връзка с някаква неизправност на този модел. Наистина SP-312 се оказа съвършен.




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Привет!
25.05.2012 11:28
От такова съвършенство дали няма да й доскучае?:) Хареса ми. Поздрави!
цитирай
2. sparotok - съвършенство
26.05.2012 15:43
Започне ли нещо да изглежда твърде съвършено...нещо не е наред:)

Поздрави!
цитирай
3. kalin8 - Привет,Хрис!
26.05.2012 16:50
Само ще кажа, че беше повод за голяма дискусия снощи...Язък за хубавата музика и старанието на бармана да се покаже като организатор на танци...
Б.
цитирай
4. hristam - kalin8 - Привет,Хрис!
26.05.2012 19:17
Здравей, Борис. Заинтригува ме, чакам подробности ;))
цитирай
5. hristam - troia - Привет!
26.05.2012 19:19
troia написа:
От такова съвършенство дали няма да й доскучае?:) Хареса ми. Поздрави!


Абе тая работа със съвършенството не е за несъвършени...май. :))
Дано съм те усмихнала, ще ми е приятно!
цитирай
6. hristam - sparotok - съвършенство
26.05.2012 19:19
sparotok написа:
Започне ли нещо да изглежда твърде съвършено...нещо не е наред:)

Поздрави!


Определено!

Поздрав от мен!
цитирай
7. hopfen - Винаги когато започне да става
27.05.2012 12:27
най-хубаво, идва ред на ....цената за услугата:)
Наздраве!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4898959
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031