Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2012 12:34 - Любовна епидемия
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 2568 Коментари: 11 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  - Здрасти, колега. Наминах да ти напомня за сбирката довечера.
  - Сбирка ли?
  - Така си и знаех. Напоследък се губиш нещо. Дано да си имаш основателни причини, защото иначе ще си навлечеш сериозни неприятности. Събираме се да обсъдим новата мисия.
  - А, да...мисията...Така и не разбрах за какво точно става дума. Само не потвърдени слухове.
  - Последното, което разбрах е, че долу положението станало критично.
  - Кое точно положение?
  - Нали ги знаеш онези малки досадници със стреличките?
  - Амурчетата. Чух нещо...
  - Май тоя път здравата са сгафили.
  - В смисъл?
  - Абе знам ли ги! Може да са прекалили с амброзията. Изглежда са целили всичко, което се мерне пред очите им. Говори се, че са превишили лимита в пъти. И познай какво става сега сред простосмъртните...
  - Ъъъ...какво толкова?
  - Е как какво! Ако не се намесим навреме, ще избухне истинска епидемия.
  - Не можеш ли да си по-ясен? За каква епидемия говориш?
  - Ама ти май изобщо не си в час, а. Любовна, как каква!
  - Ааа...любовна, значи. Не вярвам да е чак толкова сериозно, колкото го представят.
- Сериозно? Абе ти луд ли си? Ако тази работа се окаже истина и не се намесим навреме, свършено е с нас!
  - Е, чак пък свършено. Преувеличаваш.
  - Не знам какво ти става, но определено имаш някакъв проблем. И невръстните демони знаят, че любовта е най-големият ни враг. Всеки влюбен е една изгубена душа за нас, защото става труднодостъпен за омразата.
  - О, я стига с тези клишета! И двамата сме достатъчно разумни, за да знаем, че има изпитани начини за трансформиране на любовта в омраза. Сякаш не го правим редовно.
  - Че има – има. Но не и когато се е превърнала в стихийно бедствие. Конкуренцията само това чака. Не от вчера използват любовта като оръжие срещу нас.
  - Ей, ама голям фаталист си бил за един обикновен редови демон!
  - Амбициозен съм, това е. Очевидно за разлика от теб. В последно време си учудващо неадекватен. И липсваш от повечето ни събирания.
  - Когато е спешно, винаги съм на линия.
  - Там е работата. Кръшкаш при всяка възможност. А и когато присъстваш, това е само проформа – става все по-очевидно, че си небрежен, разсеян и допускаш грешки. Това се забелязва от ръководството.
  - Не говориш сериозно. Аз...не мислех, че правя лошо впечатление.
  - Съветвам те да ми кажеш какво става, и да се опитаме да решим проблема тихомълком. Защото ако продължаваш така, ще те линчуват публично, за назидание. Знаеш как е. Ще те лишат от силата ти, и ще те захвърлят долу, като жалък простосмъртен.
  - Изобщо не съм и подозирал, че...
  - Там е работата. Трябва да анализираме положението и да разберем какво така дяволски е разбъркало мозъка ти, че чак на демон не приличаш.
  - Ама и ти...какви ги говориш. Защо да не приличам?
  - Знам ли. Не съм виждал друг път демон да изглежда по този начин. Излъчваш нещо странно...Тръпки ме побиват от него. Да беше простосмъртен, щях да помисля, че си болен.
  - Няма такова нещо. Искам да кажа – нищо ми няма. Чувствам се чудесно. Искам да кажа – никога не съм се чувствал по-добре.
  - От как съм дошъл не си казал и едно смислено изречение. Работата е сериозна. Не че някога си блестял с особен ум, но сега съвсем...
  - Ама къде се бавиш толкова, палавнико? Идваш ли?
  - Това какво...
  - Ами какво...Почакай само да й кажа, че няма да се бавя.
  - Мда. Това да не е онази малка апетитна червенокоска, с която все те засичам напоследък?
  - Тя е. Отивам да...
  - Много добро попадение! Браво! После искам да ми разкажеш  как е. Ще ми се и аз да се усамотя с тази малката...
  - Да не си посм...Забрави!
  - Какво? Нищо не разбирам. Що за реакция? Аз като ти казвам, че не си добре...
  - И аз не разбирам. Но...не искам да я деля с никого. Искам я само за себе си.
  - Е, това твоето...Как така само за себе си?! Абе що за странни идеи ти хрумват? Наоколо има толкова дяволски изкусителни красавици...
  - Не ме интересуват изобщо. Искам само нея.
  - Чакай, чакай...Да видим как беше...симптомите...Аха, сетих се. Постоянно мислиш за нея. Постоянно искаш да си с нея. Не желаеш да я делиш с никого...Спукана ти е работата!
  - Защо...какво?
  - Не мога да повярвам, но ти си заразен. Имаш всички симптоми.
  - Заразен ли?
  - Влюбен си, глупако! И идея нямам как е станало, но със сигурност онези малките са те простреляли. Загубен си. Как е станало, да му се не види, та ти дори нямаш сърце!
  - Имам. От както съм с нея го усещам в гърдите си. И знаеш ли какво? Това усещане ми харесва.
  - Ще те лишат от демонските ти сили, нещастнико, а ти седиш насреща ми, и дрънкаш небивалици.
  - Ако това е любовта, която изпитват простосмъртните, нямам нищо против да стана един от тях.
  - Но това означава, че ще умреш!
  - Но това ще означава, че съм живял.





Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. theeconomist - :-))))
08.07.2012 13:26
Забавлявах се!
Аз съм от онези със стреличките................играя дартс! :-)))))
цитирай
2. troia - Имах
08.07.2012 17:51
чувството, че стоя зад врататат и послушвам.:) Ами те не се различават от нас.:) Хареса ми.
цитирай
3. mamas - :)))
08.07.2012 22:11
" - Но това означава, че ще умреш!
- Но това ще означава, че съм живял."
цитирай
4. hristam - theeconomist - :-))))
09.07.2012 07:29
theeconomist написа:
Забавлявах се!
Аз съм от онези със стреличките................играя дартс! :-)))))


Помня, че и аз се забавлявах, докато пишех това! :))
Успех със стреличките!
цитирай
5. hristam - troia - Имах
09.07.2012 07:30
troia написа:
чувството, че стоя зад врататат и послушвам.:) Ами те не се различават от нас.:) Хареса ми.


А, да не си била ти онази палава червенокоска, която е успяла да накара един млад демон да усети сърцето си? ;)))
цитирай
6. hristam - mamas - :)))
09.07.2012 07:30
mamas написа:
" - Но това означава, че ще умреш!
- Но това ще означава, че съм живял."


Да, да...;))
цитирай
7. yotovava - Важно е да намериш смисъла :)))))))
09.07.2012 08:26
- Но това означава, че ще умреш!
- Но това ще означава, че съм живял.

цитирай
8. zafirov - "- Но това означава, че ще у...
09.07.2012 17:40
"- Но това означава, че ще умреш!
- Но това ще означава, че съм живял."
Целта е пътя. Ъ, май и мен ме е прихванал този вирус... отиде ми дяволията.
цитирай
9. hristam - yotovava - Важно е да намериш смисъла :)))))))
09.07.2012 18:58
Важно е да усетиш живота...Е, поне за нас, простосмъртните :))
цитирай
10. hristam - zafirov - "- Но това означава, че ще у...
09.07.2012 18:59
zafirov написа:
"- Но това означава, че ще умреш!
- Но това ще означава, че съм живял."
Целта е пътя. Ъ, май и мен ме е прихванал този вирус... отиде ми дяволията.


Но това означава, че живееш! ;)))
цитирай
11. kalin8 - Привет!
09.07.2012 21:39
Поздравления, Хрис!
Б.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4899521
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031