Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2012 10:32 - Целуни ме
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 4593 Коментари: 17 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  -Целуни ме!
Мъжът се сепна и се огледа. Едва я видя в сянката на кестена. Самата тя беше като сянка-невзрачна,слаба,с разпиляна лавина от къдрици, които почти скриваха лицето й.
Той бръкна в джоба си и й подаде шепа монети.
  -Не искам пари-леко отблъсна тя ръката му-Искам да ме целунеш!
"Не е с всичкия си..."-помисли той и понечи да отмине.
  -Чакай!-тя застана пред него-Мога да ти позирам...гола, всякак...както искаш! Без пари!
  -А така,и защо ще го правиш? Знаеш ли кой съм?
  -Знам! Художник си...почти всеки ден те виждам.
  -Някъде наблизо ли живееш?
  -Не...няма значение...отиваме ли?
Той я изгледа.Опитното му око на художник отбеляза фината структура на чертите й, макар едва да ги виждаше под буйните й къдри.Тялото й в тия торбести дрехи беше една истинска загадка, но се долавяше крехкостта й.
Тя издуха хвърчащите кичури над очите си и отметна глава. Погледна го и...той сякаш чак сега я забеляза,защото видя очите й. Огромни,наситено сини,бистри и невинни като на дете.Очи, които събудиха някакви странни чувства в него, една кой знае откъде появила се нежност...
-Какво беше това с целувката?Да не би да си падаш по мен, а?-той се изсмя хрипкаво-Не си ли малка за такива работи?
Сигурно онази синя невинност на очите й стана причина за това да се качат в ателието, въпреки че той беше планирал цял куп неща за деня.
Попита я дали е гладна, и отвори хладилника да избере нещо за хапване,а когато се обърна, тя вече се беше съблякла.
  -Хей,много си бърза! Защо не хапнеш нещо преди да започнем? Позирането е изморителна работа...
  -Не съм гладна.-Тя се беше загледала в картината на статива-Нарисувал си я по-красива, отколкото е всъщност.
  -Ама ти...и нея ли си виждала?Май нямам никакви тайни от теб,а?
  -Виждала съм ви да идвате заедно.Няколко пъти.С нейната кола, страхотна кола е. Сигурно е много богата, има вид на бизнесдама.
  -Да, точно така -бизнесдама. Жена от класа. Страхотна е, наистина!
  -Ще се жените ли?
  -А, как си пропуснала това?-той се усмихна-Да,след около два месеца...Приготовленията са в пълен ход,тя иска разкошна сватба и се е заела с цялата организация.Аз междувременно подготвям изложба, така че съм оставил всичко на нея.Поне пийни нещо!-подаде й кутия Кола.
Тя я отвори и отпи бавно.Остави я на масичката и седна на канапето.
  -Трябва да ми кажеш как да застана.
Започна някак сковано, но не след дълго се унесе в работата и колкото повече рисуваше, толкова повече оживяваше картината. Отдавна не бе рисувал с такава лекота,сякаш четката му сама намираше най-точния щрих и нюанс. Мина повече от час преди да си даде сметка, че изобщо не изпитва умора,но малката може би има нужда от почивка-толкова време не беше помръднала,стоеше като крехка, изваяна статуетка от слонова кост,толкова нежна, че изглежда всяко докосване можеше да я счупи.
  -Хайде раздвижи се малко!-той остави четката-Почини си. Ама наистина, добър модел се оказа, толкова време стоиш абсолютно неподвижна!Страхотно!Не ми каза на колко години си.
  -Вчера навърших 18.-Тя се протегна и къдрите й се пръснаха по голите й рамене,към кръста,чак до малкото стегнато дупе. Красива гледка.
  -Може ли да надникна?
Тя се приближи, и още докато пристъпваше към него,той разбра,че я желае повече от всичко.
Странно усещане беше, чак болезнено,защото много красиви момичета беше рисувал, много от тях бе пожелавал и имал, но никога така обсебващо.Винаги бе съумявал да контролира нещата.
Сега обаче вълната на желанието сякаш бе помела цялата му същност,и той стоеше развълнуван и напълно объркан от силата на връхлетялата го страст. Та тя беше просто едно обикновено слабичко момиче,почти дете, за бога!
Устните й го опариха и той престана да мисли...
На другата сутрин едва отвори очи,бяха заспали на разсъмване. Първата му мисъл беше за нея-това момиче беше истинска магия!Не секс бяха правили сякаш,дори не и любов,ами като че ли се бяха разтваряли един в друг,докосвайки най-чувствените си местенца...той още усещаше тялото й,топлината на устните й, гъделичкащата възбуда на косите й по себе си...
Потърси я в леглото, но видя,че е станала. Седеше на стола до масата и го гледаше. Изглеждаше доста странна застанала там неподвижна в здрача на утрото, и той я повика при себе си.
  -Бих искал да останеш...още малко поне. Знам, усетих, че и за теб беше изключително изживяване тази нощ! Ти си...родена си да правиш любов, знаеш ли? Това си е дарба, и ти я притежаваш.Имах усещането, че си част от моето тяло,че си едновременно и в мен,и извън мен...неописуемо...
Тя се изсмя и звукът прозвуча като крясък.В слабата утринна светлина лицето й почти не се виждаше,но му се стори,че беше мокро. Плакала ли беше?
  -Не ти се е сторило,аз съм наистина част от тебе.Онази част,която забрави напълно преди осемнайсет години,заедно с майка ми.Тогава и тя е била на толкова,помниш ли?Почина преди две години,но ми разказа за теб-колко те е обичала,как се е радвала,че ще имате дете,била е толкова сигурна в любовта ти. Наивница...Ти,ти не виждаш по-далеч от носа си, дори не забеляза, че имам твоите очи, същите...А...исках само да ме целунеш...татенце!






Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. theeconomist - Понякога можеш да си жестока!
21.11.2012 10:51
Но е страшен разказ.Заслужаваме си го!
цитирай
2. magnoliya - Чудесен разказ, който се чете на ...
21.11.2012 10:53
Чудесен разказ, който се чете на един дъх!
Поздрави!
цитирай
3. miaa - Поздравление Хрис! Невероятна си!
21.11.2012 12:26
Поздравление Хрис! Невероятна си!
цитирай
4. marinax - marinaй
21.11.2012 13:06
изключително добър разказ! Трогна ме.
цитирай
5. hristam - theeconomist - Понякога можеш да си жестока!
21.11.2012 13:14
Извинете ;)))
цитирай
6. hristam - magnoliya - Чудесен разказ, който се чете на ...
21.11.2012 13:15
magnoliya написа:
Чудесен разказ, който се чете на един дъх!
Поздрави!


Приятно ми е, че го приемаш по този начин.
Благодаря :)
цитирай
7. hristam - miaa - Поздравление Хрис! Невероятна си!
21.11.2012 13:15
Благодаря ти.
цитирай
8. kostadin - Добър е! Кога ще напишеш нещо за ...
21.11.2012 13:46
Добър е!
Кога ще напишеш нещо за което никой не е писъл?
цитирай
9. hristam - marinax
21.11.2012 14:01
Благодаря, радвам се да прочета това. :)
цитирай
10. hristam - kostadin - Добър е! Кога ще напишеш нещо за ...
21.11.2012 14:02
kostadin написа:
Добър е!
Кога ще напишеш нещо за което никой не е писъл?


За теб някой писал ли е нещо? ;))
цитирай
11. didoignatov - Края ме изхвърли от стола, Хрис...
21.11.2012 14:02
Шехерезада си.., а онази за която сме чели е паленце, в сравнение с теб... Честен съм.
цитирай
12. hristam - didoignatov - Края ме изхвърли от стола, Хрис...
21.11.2012 14:37
didoignatov написа:
Шехерезада си.., а онази за която сме чели е паленце, в сравнение с теб... Честен съм.


Дано не те е заболяло...;))
От всичко, което си ми писал досега няма как да не ти повярвам, че си честен. И се радвам, че е така :)
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Боже!
22.11.2012 00:25
Вече половин час стоя и зяпам екрана с отворена уста... Убийствен разказ! Браво!
цитирай
14. hristam - 4aiotgluhar4e - Боже!
22.11.2012 08:44
4aiotgluhar4e написа:
Вече половин час стоя и зяпам екрана с отворена уста... Убийствен разказ! Браво!


Страхотно! Винаги ми е драго да действам така ;)))
Благодаря ти!
цитирай
15. monaliza121 - Поздравления, Христам!
22.11.2012 09:01
Поздравления, Христам!
цитирай
16. iren5 - ...
22.11.2012 10:30
...
цитирай
17. pcelata - Шокирана съм!
30.11.2012 08:48
Настръхнах цялата...Но останах без думи.Невероятна си мила.Не спирай.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4899619
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031