Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2015 15:24 - Сгрешихме ли като останахме в България
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14330 Коментари: 41 Гласове:
23

Последна промяна: 07.08.2015 15:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Тези дни се случи така, че всичките ни приятели, които живеят в чужбина  се прибраха за по една седмица в България. Те са заминали отдавна, когато всички още бяхме млади. Много ни липсваха, но ги разбирахме-намериха своя път в Канада, в Германия, в Италия.
   "Ало,  за малко сме в България, хайде да се видииим!" - чувам познат глас и сърцето ми се преобръща от вълнение. После звъня на децата и почвам: "Мамино, ела да се видим с чичови ти ...,.с лелини ти..."
   Докато дъщеря ми вчера каза:"Аз отивам на плаж с приятели, стига вече с тези срещи, обяди и спомени."
    Наистина - прегръдки, целувки, забързан говор, всеки разказва как живее. Децата-лелееее, колко са пораснали, пък как си ги помним мънички...емоции на куп.
   Когато се приберем вкъщи се споглеждаме с милото и си мислим:"Дали не сбъркахме като останахме в България?"

image




Гласувай:
24



1. apostapostoloff - Познавам десетки хора,
07.08.2015 15:37
които емигрираха и НИТО ЕДИН не прокопса. Нито един. Но всичките те не само че не признават провала си, ами щом се озоват в България, започват да лъжат, та си глава кинат. Така е, защото ги слушат и им вярват прости, глупави хорица.

Простотията българска е феноменална- за 26 години българите не проумяха, че на запад дават много ниски РЕАЛНИ ЗАПЛАТИ, че прибират безбожни данъци (само данък общ доход в страните от ЕС е 50%), че ти искат безбожни наеми (между 1000 и 2000 евро за апартамент), а всичко, абсолютно всичко е на безбожни цени- два до три пъти по- високи от нашите.

цитирай
2. tera - Наскоро се срещнах с една приятелка, която работи в Европейските институции
07.08.2015 16:23
Не знам каква й е заплатата, знам че някакво жилище купиха там и теглиха кредити, понеже тя е вече на безсрочен договор. Предполагам, че взима добри пари, иначе нямаше да отиде там, тя си имаше добра работа и тук.

Тя е на 200 км от Брюксел и още не е ходила до Брюж и Гент?!? Ние бяхме там миналата година и ги изръшкахме всичките барабар с Амстердам, Хага, Ротердам и т.н. Транспорта е доста скъп, вярно е, но там човек става много стиснат. Знам го по себе си като живях в Германия за известно време. Ходят веднъж годишно на почивка в Дидим. За сметка на това ние ходим почти всеки месец частно по чужбина. Не че парите ни са повече, просто е по-различно виждането по въпроса. По култура много не ходят, защото все им е скъпо. Аз като й разказвам къде ходим, й става интересно, но там не може да си го позволи. Та не знам доколко са цъфнали и вързали и тези по чужбината, ако ще се стискат повече отколкото тук. Да са живи и здрави всички - и тези тук, и онези там. :)
цитирай
3. joysii - Едното семейство наши приятели, ...
07.08.2015 17:30
Едното семейство наши приятели, които живеят в Канада се устроиха доста добре. Даже си родиха още едно дете - истинско канадче. Вярно, не си идват често в България. Не забелязвам и да им е мъчно за родината. Заминаха малко след падането комунистическия режим тук. Просто сбъднаха мечтата си. Аз познавам доста хора, които направо се задушаваха от живота тук по времето на бай Тошо.Бягаха на запад, хващаха ги. Някои лежаха по затворите. Тези - имаха късмет, комунизмът падна и веднага заминаха за чужбина.Не им беше лесно в началото, но сега са щастливи и предоволни.
цитирай
4. joysii - Другите ни приятели са лекари. Ж...
07.08.2015 17:32
Другите ни приятели са лекари. Живеят в Германия. Децата им учиха по хубави университети в Европа. Те също са щастливи хора. Много често пътуват по света по време на отпуските си.
цитирай
5. joysii - които емигрираха и НИТО ЕДИН не п...
07.08.2015 17:40
apostapostoloff написа:
които емигрираха и НИТО ЕДИН не прокопса. Нито един. Но всичките те не само че не признават провала си, ами щом се озоват в България, започват да лъжат, та си глава кинат. Така е, защото ги слушат и им вярват прости, глупави хорица.

Простотията българска е феноменална- за 26 години българите не проумяха, че на запад дават много ниски РЕАЛНИ ЗАПЛАТИ, че прибират безбожни данъци (само данък общ доход в страните от ЕС е 50%), че ти искат безбожни наеми (между 1000 и 2000 евро за апартамент), а всичко, абсолютно всичко е на безбожни цени- два до три пъти по- високи от нашите.


..............
Е, може и така да се видят нещата,Толи. Но моите познати живеят в чужбина много по-добре отколкото живееха тук. Честно казано, винаги когато съм с тях се питам как ли би се развил моят живот, ако бяхме заминали и ние.Но пък нашите професии-моята и на милото, са такива,че сякаш намираме по-добра реализация в България...наистина...
Понякога така ме е яд на българската простотия,че ми се иска да съм на хиляди километри далече от България и да нямам нищо общо с нея.
цитирай
6. joysii - Истината е, че в чужбина емигрираха ...
07.08.2015 17:45
eceheh написа:
Истината е, че в чужбина емигрираха и ще продължават да емигрират само индивиди, за които България е просто формалното място, където са били родени. За тези хора смисълът на живота е да се докажат в някоя чужда държава, че са най-добрите във вършенето на най-мизерните и непрестижни видове работа (а повечето жени - като проститутки). Реално погледнато, България няма нужда от такива индивиди, защото те не са стожер на нацията и националното самосъзнание, затова не бива да гледаме на емиграцията като загуба на човешки потенциал, а по-скоро като на положително явление, един вид генетично прочистване на нацията.

..............
О, тук няма да се съглася с Вас. Най-умните и интелигентни български деца, които завършват езикови гимназии, почти 100% намират реализация в чужбина. Способните ни студенти не остават тук. Лекарите, веднага след завършването на Медицина отиват да специализират в чужбина.В България остават само тези, които не владеят добре чужд език когато са на 18-24 години. Понеже това спъва намирането на хубава работа в друга страна или ученето в университет извън България.
цитирай
7. joysii - 3. tera
07.08.2015 17:50
Е да, Тера, в края на краищата всеки е добре когато е намерил своето място. Независимо къде е то- дали в чужбина, дали в България, дали в многолюдния град, дали в тихото селце...
Но ето, когато се срещам тези приятели и виждам,че животът им е по-лесен, по-удобен от моя...тогава се замислям дали не сгрешихме като останахме тук.
Макар че аз съм щастлива сега. Подредили сме някак нещата и се чувстваме добре. Но....нали се сещаш...онова НО, което понякога ни гложди. И въпросът:" Дали нямаше да постигна още и още в този живот ако бях в чужбина??
цитирай
8. milady - хай ,джойси, напоследък те гледам, нещо много Умна стана ....хахахха
07.08.2015 18:48
joysii написа:
Е да, Тера, в края на краищата всеки е добре когато е намерил своето място. Независимо къде е то- дали в чужбина, дали в България, дали в многолюдния град, дали в тихото селце...
Но ето, когато се срещам тези приятели и виждам,че животът им е по-лесен, по-удобен от моя...тогава се замислям дали не сгрешихме като останахме тук.
Макар че аз съм щастлива сега. Подредили сме някак нещата и се чувстваме добре. Но....нали се сещаш...онова НО, което понякога ни гложди. И въпросът:" Дали нямаше да постигна още и още в този живот ако бях в чужбина??


сериозно мила, беше много тъпа и смешна лигла/ повече от мен ;)
Искам ,да отбележа само ,че “коментариите “ в Поста
са тъпи ,пристрастни ,че и злобни....
Това ,мила неминуемо го отбелязва всеки Българин бил за повече от
6 мес. навън....
Ти си даскалка ,помисли си ..защо....
Наздраве/ фервекс Ултра /
цитирай
9. ikra - Няма смисъл от спор по темата...
07.08.2015 18:58
Всичко е пределно ясно. Хората си работят и живеят необременено в чужбина. Напрежението е в пъти по-малко. Но и много по-малко гледат телевизия. Имат си добра социална политика и икономическа.
Няма защо да ги нападаме, че са избрали да живеят и се реализират другаде. Всеки има право на личен избор.
Приятен ден :)
цитирай
10. alibaba1 - Всичко е пределно ясно. Хората си ...
07.08.2015 19:38
ikra написа:
Всичко е пределно ясно. Хората си работят и живеят необременено в чужбина. Напрежението е в пъти по-малко. Но и много по-малко гледат телевизия. Имат си добра социална политика и икономическа.
Няма защо да ги нападаме, че са избрали да живеят и се реализират другаде. Всеки има право на личен избор.
Приятен ден :)


Да!
цитирай
11. tera - Мен не ме гложди този въпрос,
07.08.2015 21:40
пътувам постоянно, виждам как живеят хората, всички навсякъде си имат някакви проблеми.
Да, в Германия примерно всичко е много уредено, но за мен е скучно, като бях за повече време. Като турист много ми харесва навсякъде, но при пътуване целта е да обикаляш и да си караш кефа. Докато като се установиш на едно място си започват битовизмите, няма начин. Била съм и на гости на хора по чужбина, живеят си нормален живот, но чак толкова не се къпят в хепинес. И се питам защо тогава на тези, на които им е супер гот по чужбина постоянно се врат по разни сайтове, за да пишат на български, много са политически активни и все акъли дават. Писала съм и пост за това. Всеки има право да живее където си иска.
цитирай
12. iwant - ..
07.08.2015 22:05
няма спор, че много хора успявьт да се уредят много добре от чисто материална гледна точка в чужбина
но всичко останало е...
начинът на мислене на хората, на поведение- разликите според мен са твърде големи и рано или късно си казват думата
след подобни събирания със близки от далече, докато вие се питате дали не сте стрешили, че сте останали, може би те пък са се замислят дали не са сгрешили, че са заминали.
мнения всякакви; иска ми се да вярвам, че любовта към България е реално съществуващ феномен :)
цитирай
13. saankii - джойси, искам , да бъда толерантна....но тази Тема винаги разбунва духовете + . ...
07.08.2015 22:25
знаеш ли каквоо....според мен
Човек е сложна личност, където и да отиде ,
от себе си не може да избяга ...
/така казваше мама/ .
Аз също се отчайвам от “родната картинка“....
но Родина ,дом ,знаеш ли ,това е важно ....
Иначе ,Благодаря на съдбата , пътувам от 30 г насам натам ,
и ....ми е гот .....
колекционирам дори марки Чанти и Куфари...
Хубава съботна вечер ;))
цитирай
14. bryunetsnakovalnia10 - Пълно съгласие с идеята на 6-ти коментар:
07.08.2015 23:36
Това, което не могат да ти отнемат /или да те спънат в развитието ти/ никога - това е образованието, когато става въпрос, че е качествено и не просто за кетапа.
Човек, който се е изградил като специалист - няма как да не успее в която и да е държава.
Навън естествено повече, защото там се цени Специалиста и съответно получава високо възнаграждение.
Пример: мой Приятел и тук беше добре. Мноого добре.
Получаваше над 3 хил. лева заплата на месец.
/говорим като програмист към западна фирма/
Смени... държавата, замина за Канада.
Резултатът: там стартира на 14 хил. долара /нищо, че се канадски/.
След първата година изтегли жена си /беше чиновничка в бюрото по труда, при все, че по образование и тя беше компютърджийка/.
Петя не можа да се докаже както той, но при близо 4 хил. долара заплата...
Сравнена с 600-те лева, които вземаше в БТ...
Първата година Наско купи Шевролет.
Втората вече беше сигурен, че се е наложил и доказал и с кредит купиха малка къща.
Малка-малка - в Канада къща под 150-тина квадрата няма.

Така, че: дяланият камък си тежи на мястото винаги и където и да е.
цитирай
15. f873 - Не са сбъркали, дърво без корен е ...
07.08.2015 23:55
Не са сбъркали, дърво без корен е само суровина.
цитирай
16. zlika - Кой е*ал - е*ал!
08.08.2015 04:04
Анчето се омъжи и вече не е к*рва :-D
цитирай
17. myryam1960 - Джойси, напълно подкрепям твой ...
08.08.2015 06:55
Джойси, напълно подкрепям твой коментар 6.
Аз също мисля, че чужбина е притегантелен център за хора, не от вчера, които са останали встрани от Българщината, от българския дух, колкото и да звучат думите ми архаично ! От преки наблюдения - в България започват и се завръщат вече български емигранти - говоря за висшисти, които напълно са осъзнали плюсовете на Родината ни в съпоставката там/тук ! А това говори много...без думи!
цитирай
18. joysii - 8. milady - хай ,джойси, напоследък те гледам, нещо много Умна стана ....хахахха
08.08.2015 09:24
Мерси.
Милейди, ти би ли живяла в България сега?
Скъпаааа, даскалка не съм.
Позрави!:):):)
цитирай
19. joysii - Всичко е пределно ясно. Хората си ...
08.08.2015 09:25
ikra написа:
Всичко е пределно ясно. Хората си работят и живеят необременено в чужбина. Напрежението е в пъти по-малко. Но и много по-малко гледат телевизия. Имат си добра социална политика и икономическа.
Няма защо да ги нападаме, че са избрали да живеят и се реализират другаде. Всеки има право на личен избор.
Приятен ден :)

......
Мнението ти съвпада с моето. Отново. Хубав ден!
цитирай
20. joysii - На земята не сме дошли, за да търсим ...
08.08.2015 09:32
анонимен написа:
На земята не сме дошли, за да търсим по-доброто, където и да е, а ние да правим добро, тук, където сме. Човек може да пътува тук и там, може да взема пример от другаде, но делата му трябва да бъдат за усъвършенстване на мястото, където му е отредено да се роди и живее. Сами виждаме тези чужденци-бежанци, които не идват по неволя, а имат пари да плащат за трафика, колко са нежелани от местните, как се развъртат да търсят нещо, което са изоставили-родина, как търсят и изискват да им се предоставят специални условия, специална работа и т.н. Какво ще оставят зад себе си?

..............
Българите, които живеят в чужбина са прогонени от условията за живот в България. Те не са ДЛЪЖНИ да се върнат тук. Напротив. Проблем на държавното управление е това дали българи ще напускат страната или ще остават тук. Определено мисля, че ние не сме дошли на земята за да тънем в мизерия в България , а за да търсим по-добро където и да е. Това звучи доста егоистично, но когато нещата тук поставят въпроса за оцеляването, никой не може да бъде упрекнат в егоизъм.
В България се живееше трудно. Едва напоследък малко заприличахме на европейци.
Поздрави, благодаря за коментара. Не е задължително да сме на едно мнение.
цитирай
21. joysii - пътувам постоянно, виждам как ж...
08.08.2015 09:34
tera написа:
пътувам постоянно, виждам как живеят хората, всички навсякъде си имат някакви проблеми.
Да, в Германия примерно всичко е много уредено, но за мен е скучно, като бях за повече време. Като турист много ми харесва навсякъде, но при пътуване целта е да обикаляш и да си караш кефа. Докато като се установиш на едно място си започват битовизмите, няма начин. Била съм и на гости на хора по чужбина, живеят си нормален живот, но чак толкова не се къпят в хепинес. И се питам защо тогава на тези, на които им е супер гот по чужбина постоянно се врат по разни сайтове, за да пишат на български, много са политически активни и все акъли дават. Писала съм и пост за това. Всеки има право да живее където си иска.

................
О, да - едно е да си турист, съвсем друго да се установиш да живееш някъде. Има си и плюсовете и минусите. За някои плюсовете са повече и това е решаващо при избора.
цитирай
22. joysii - няма спор, че много хора успявьт да ...
08.08.2015 09:37
iwant написа:
няма спор, че много хора успявьт да се уредят много добре от чисто материална гледна точка в чужбина
но всичко останало е...
начинът на мислене на хората, на поведение- разликите според мен са твърде големи и рано или късно си казват думата
след подобни събирания със близки от далече, докато вие се питате дали не сте стрешили, че сте останали, може би те пък са се замислят дали не са сгрешили, че са заминали.
мнения всякакви; иска ми се да вярвам, че любовта към България е реално съществуващ феномен :)

.............
Да, да приятелите ни винаги в един момент си задават този въпрос:" Как ли биха се развили нещата за нас ако все пак бяхме останали тук?" Задават си го с носталгия, но в следващия миг веднага отсичат с категоричен тон:"Не,не, наистина, тук нямахме шанс."
цитирай
23. joysii - знаеш ли каквоо. . . . според мен ...
08.08.2015 09:43
saankii написа:
знаеш ли каквоо....според мен
Човек е сложна личност, където и да отиде ,
от себе си не може да избяга ...
/така казваше мама/ .
Аз също се отчайвам от “родната картинка“....
но Родина ,дом ,знаеш ли ,това е важно ....
Иначе ,Благодаря на съдбата , пътувам от 30 г насам натам ,
и ....ми е гот .....
колекционирам дори марки Чанти и Куфари...
Хубава съботна вечер ;))

..............
Така е. Родина, дом, мило е.
Ама ако трябва да мисли човек за бъдещето на децата си. Май избира тях пред минало, дом и родина.
И още нещо има-в милата ни родина пенсиите са ниски. А с една пенсия придобита в чужбина, може после да се живее отново в България. Това едва сега ми хрумна.
saankii, винаги си добре дошла при мен. Толерантна или не, няма значение.:):):)Поздрави.
цитирай
24. joysii - 15. bryunetsnakovalnia10 - Пълно съгласие с идеята на 6-ти коментар:
08.08.2015 09:51
Дяланият камък......да.
Но се случва често специалист в България да получава много по-малко пари от в чужбина. Затова заминава. Имам предвид лекарите, например. Тук те не тежат особено. За съжаление. С компютърните специалисти е същото. В авиокомпаниите - също, разликата в заплащането на екипажите е огромна.
Мисълта ми е,че все пак в чужбина се намира по-добра реализация, когато човек е умен и способен. Това е жалко за България.Жалко е и ,че ние тук се примиряваме с трохите.Дори ни харесва.
Поздрави!
цитирай
25. joysii - Не са сбъркали, дърво без корен е ...
08.08.2015 09:54
f873 написа:
Не са сбъркали, дърво без корен е само суровина.

...........
Ефи, здрасти.
И ти с прав. Емоционално прав.
Но си мисля и друго.
Ако и тук и навънка е еднакво, човек да избере там дето му е корена. Ама когато коренът ти е на кофти място....тогава се налага да го изоставиш.
Е, аз не съм го изоставила, но винаги се питам дали децата ми са щастливи с този мой избор. Още се питам.
цитирай
26. joysii - Анчето се омъжи и вече не е к*рва :-D. ...
08.08.2015 09:55
zlika написа:
Анчето се омъжи и вече не е к*рва :-D

.............
А така! Нe е, я, как ще е!:):):):)
цитирай
27. joysii - Джойси, напълно подкрепям твой ...
08.08.2015 09:58
myryam1960 написа:
Джойси, напълно подкрепям твой коментар 6.
Аз също мисля, че чужбина е притегантелен център за хора, не от вчера, които са останали встрани от Българщината, от българския дух, колкото и да звучат думите ми архаично ! От преки наблюдения - в България започват и се завръщат вече български емигранти - говоря за висшисти, които напълно са осъзнали плюсовете на Родината ни в съпоставката там/тук ! А това говори много...без думи!

==============
Някои може и да се завърнат. На стари години. Имам предвид моите приятели и връстници. Но децата им-няма да се завърнат.
Искрено се надявам,че младите хора, които са в активна и работоспособна възраст, които притежават знания и умения, с които да помогнат за развитието на България, те ще се завърнат.
Поздрави, благодаря за мнението.
цитирай
28. penchoan - Сгрешили сте. България се чисти от ...
08.08.2015 13:49
Сгрешили сте. България се чисти от авантюристи, които емигрирайки запълват дупки в обслужващия персонал на запада. Щом не знаете мисията на българите, не ви е тук мястото!
цитирай
29. saankii - гусин пен4ооо.....Ако вие имате поне малко понятие за Мисията на Българина ...тоо...
08.08.2015 14:50

..............
Така е. Родина, дом, мило е.
Ама ако трябва да мисли човек за бъдещето на децата си. Май избира тях пред минало, дом и родина.
И още нещо има-в милата ни родина пенсиите са ниски. А с една пенсия придобита в чужбина, може после да се живее отново в България. Това едва сега ми хрумна.
saankii, винаги си добре дошла при мен. Толерантна или не, няма значение.:):):)Поздрави.
[/quote]

пс. Бъдете така сериозен и отговорен ,и се върнете ,да прочетете..
девиза на нашите Прапрародители......
Не замръквай там ,където си осъмнал ..
което по нататък е “променено“...
“Не умирай там ,където си се родил..“
Страбон / Ст Цанев/ Български Хроники / ....

На това аз му казвам Космическа Мисия ,колега / то друга няма /
останалото е ..просто....битуване ,мързел и ..страх...
Дано ме “прочетете “ правилно....
С уважение/ Юлия от Рода Бугарски и романски ....
цитирай
30. joysii - Сгрешили сте. България се чисти от ...
08.08.2015 23:28
penchoan написа:
Сгрешили сте. България се чисти от авантюристи, които емигрирайки запълват дупки в обслужващия персонал на запада. Щом не знаете мисията на българите, не ви е тук мястото!

============
И каква е мисията на българите,бре Пенчо?
цитирай
31. pando - Ubi bene ,ibi patria
09.08.2015 10:41
Нещата не са нито черни,нито бели,а много цветни.Но най добре е човек да си опита късмета. Страна се сменява на възраст до 25 годишна възраст,за да се успее прилично.
Според мен най добре успяват тези,които не мислят...
Тука съвети няма и не може да има-това са мои мнения.
Днес българите са жертва на "кадифен" геноцид,активно поддържан от петата колона.
цитирай
32. myryam1960 - Към пост 29. Факт е, качествените и ...
09.08.2015 16:46
Към пост 29. Факт е, качествените и милеещи българи, напатили се в чужбина - деца на емигранти, не по свое желание напуснали в детската си възраст България, се завръщат! Това е ценностното и такива българи именно, съхранили в сърцата си Българщината през дългите години емигрантски живот, ще са фактор за обновлението в Родината ни!
цитирай
33. penchoan - България днес се намира в своя зл...
09.08.2015 23:03
България днес се намира в своя златен век и предстои да стане духовен център на света, мари joysii ! Срамота е да не знаеш това! http://triangle/books/calling.1998/index-all.html
цитирай
34. joysii - Нещата не са нито черни, нито бели, а ...
10.08.2015 09:57
pando написа:
Нещата не са нито черни,нито бели,а много цветни.Но най добре е човек да си опита късмета. Страна се сменява на възраст до 25 годишна възраст,за да се успее прилично.
Според мен най добре успяват тези,които не мислят...
Тука съвети няма и не може да има-това са мои мнения.
Днес българите са жертва на "кадифен" геноцид,активно поддържан от петата колона.

...............
Много хора напускат България за да се спасят от простотията, немотията и неоценяването на възможностите им. Има и такива, които в чужбина намират сигурност, подреден и спокоен живот.
Поздрави, Пандо.Благодаря за споделеното мнение. Интересно е човек да види как хората разсъждават по този въпрос.
цитирай
35. joysii - Към пост 29. Факт е, качествените и ...
10.08.2015 10:04
myryam1960 написа:
Към пост 29. Факт е, качествените и милеещи българи, напатили се в чужбина - деца на емигранти, не по свое желание напуснали в детската си възраст България, се завръщат! Това е ценностното и такива българи именно, съхранили в сърцата си Българщината през дългите години емигрантски живот, ще са фактор за обновлението в Родината ни!

................
Децата на нашите приятели, срещата с които беше повод за този мой постинг, никога няма да се върнат да живеят в България. Те са завършили образованието си в университети извън България, имат вече хубава и удовлетворяваща професионална реализация, веднага са започнали работа, която им харесва и им носи добри доходи. Имат своя среда, приятели...Точно в очите на тези деца се вижда,че те не намират в България място за живеене. Е, знаят,че това е бедната родина, харесва им, но не съжаляват особено когато прибират багажа и се качват на самолета за да се приберат У ДОМА - в Канада или Германия.
цитирай
36. joysii - България днес се намира в своя зл...
10.08.2015 10:07
penchoan написа:
България днес се намира в своя златен век и предстои да стане духовен център на света, мари joysii ! Срамота е да не знаеш това! http://triangle/books/calling.1998/index-all

..................
А дано! Ако не друго, то поне да мислим позитивно. Това не пречи никому.
"мари joysii" ми хареса :):):):).
цитирай
37. saanki - колега пен4оан, разбира се ,че Българина има Мисия/ да разпространява своя ГЕНЕТИЧЕН КОД ....
10.08.2015 13:32
joysii написа:
penchoan написа:
България днес се намира в своя златен век и предстои да стане духовен център на света, мари joysii ! Срамота е да не знаеш това! http://triangle/books/calling.1998/index-all

..................
А дано! Ако не друго, то поне да мислим позитивно. Това не пречи никому.
"мари joysii" ми хареса :):):):).


...... по цялата Земя ....
да ти припомня отново Девиза на Прабългарите...
“Не замръквай там ,където си се събудил ,
и не Умирай там ,където си се родил “.
Хайде разтълкувай ми го, моля ...
след като разбираш от “космически мисии“
напълно съм сериозна/ както обикновено /
Юлия
цитирай
38. milady - колега Брюнете10, Когато си наред с главата ,парите идват Сами/ няма зна4ение къде си ...
10.08.2015 16:21
Смени... държавата, замина за Канада.
Резултатът: там стартира на 14 хил. долара /нищо, че се канадски/.
След първата година изтегли жена си /беше чиновничка в бюрото по труда, при все, че по образование и тя беше компютърджийка/.
Петя не можа да се докаже както той, но при близо 4 хил. долара заплата...
Сравнена с 600-те лева, които вземаше в БТ...
Първата година Наско купи Шевролет.
Втората вече беше сигурен, че се е наложил и доказал и с кредит купиха малка къща.
Малка-малка - в Канада къща под 150-тина квадрата няма.

Така, че: дяланият камък си тежи на мястото винаги и където и да е.

пс ..Пък и да те сигнализирам , основният въпрос НЕ са парите ,
а , с кого ги харчиш ....
питай Пътника и Патника ...
Успех на Божи ,за теб е малко късно, Френд
цитирай
39. astrojozi19 - Джойс, мила здравей!
11.08.2015 00:22
Да ти кажа честно Джойс, прди години и аз се бях засилила да бягам в чужбина, сега симисля по друг начин. Най си е добре човек да си живее където се чувства добре, пък който където желае.Аз предпочитам да съм си тук и като мога да пътувам.
Поздрав от мен скъпа, айде чакам някой разказ от твоие душа.
цитирай
40. joysii - Да ти кажа честно Джойс, прди години ...
11.08.2015 09:50
astrojozi19 написа:
Да ти кажа честно Джойс, прди години и аз се бях засилила да бягам в чужбина, сега симисля по друг начин. Най си е добре човек да си живее където се чувства добре, пък който където желае.Аз предпочитам да съм си тук и като мога да пътувам.
Поздрав от мен скъпа, айде чакам някой разказ от твоие душа.
......
Астро, здрасти, пиле! Така си е най-добре-да живееш сносно в родината и да имаш възможност да пътуваш. Когато бях млада, обаче, само страхът,че ще ме пипнат на границата и ще ме тикнат в Белене ме спираше да духна навън. Честно.

цитирай
41. planinitenabulgaria - Пътят на разсъжденията Ви и изводът Ви - доста нестадартни -
13.08.2015 19:12
приличат на на тези на една друга дама в Лос Анжелос, която бяха поканили в медия. Тук жените страдат от запек и тя като Вас предлага нестандартно решение, което й помогнало:
Преминала на анален секс и резултатите не закъсняли. След малко месеци вече нямала никакви проблеми, защото "всичкото падало" свободно.
Ето Ви още една подходяща тема за развиване.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2410127
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930