Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2016 23:46 - СБОГУВАНЕ ...
Автор: ivoki Категория: Тя и той   
Прочетен: 1936 Коментари: 4 Гласове:
13

Последна промяна: 24.07.2016 23:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Все по-често скъсявам разговорите си.
Все по-рядко се интересувам кой,
кога и защо е изговорил думи,
за които ще съжалява, но ще бъде късно.

Все по-дълго мълча,
пред разпенените думи от приятел,
който се превръща в непознат за мен.
Едно е да чуеш истината,
друго е да се питаш, с какво заслужих този тон.

Отсявам, онова което ми причинява болка ,
от онова, което ми е причинено, за да ме научи.

Разбирам разликата между обикването и
" хубаво ми е с теб."
Все по-бързо крача напред,
без да се интересувам от очите, на които вярвах някога.

Все по-осъзнато, не отговарям на телефонни обаждания.
Понеже тези, които ме търсят днес ,
си позволиха да ги няма за мен, когато ги търсех някога.

Колкото повече навлизам в лятото на годините си,
толкова повече се убеждавам , че оттук-нататък,
приятелите ми ще намаляват за сметка на всички онези,
които успяха да се впишат за малко в света ми,
а след това избрах за дълго да липсват.
Понеже човек не се променя, а се разкрива.
Пред онези, които (не) вярват, че държиш на тях.

Там , където те има за някого,
тя / той те намира.
С дума. Обаждане. Мейл. Цвете.
С картичка, от която грее само една нарисувана усмивка.

С останалото се сбогувам.
Бавно и полека.
Неусетно почти.


image


свърши се......






Гласувай:
13



1. emi1ts - Много силна,
25.07.2016 18:26
вълнуваща емоция,излъчваща се от сътвореното от теб съчетание на стихове и музика!В такива случаи думите не достигат ,но сигурна съм ,че ние хората не бива да се отказваме от любовта - дори да има болка и страдание,те са,които ни оформят като стойностни личности и извайват по-фино душите !Само с чувствителна душа и сърце има шанс човек да разбере какво е щастието!Поздравления за постинга!
цитирай
2. ivoki - БЛАГОДАРЯ ТИ ЕМИ !
25.07.2016 19:06
emi1ts написа:
вълнуваща емоция,излъчваща се от сътвореното от теб съчетание на стихове и музика!В такива случаи думите не достигат ,но сигурна съм ,че ние хората не бива да се отказваме от любовта - дори да има болка и страдание,те са,които ни оформят като стойностни личности и извайват по-фино душите !Само с чувствителна душа и сърце има шанс човек да разбере какво е щастието!Поздравления за постинга!

цитирай
3. katan - Трудно е в началото, Иво.
26.07.2016 13:47
После успяваш да различаваш кого не трябва да допускаш до себе си. За да няма ... сбогуване, да няма наранени чувства и празнота.
цитирай
4. ivoki - АЗ НЕ МОЖАХ
02.08.2016 11:58
katan написа:
После успяваш да различаваш кого не трябва да допускаш до себе си. За да няма ... сбогуване, да няма наранени чувства и празнота.

ДА СЕ НАУЧА.......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3797796
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031