Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2008 09:33 - Писна ми,ти казвам!
Автор: hristam Категория: Забавление   
Прочетен: 2713 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 11.03.2008 09:42


Не мога да ги разбера някои хора!Така са се втренчили в разните му там поличби и суеверия,че сякаш само чакат знаци от съдбата,за да направят каквото и да е!
Ето,да вземем например колежката ми.Знае точно какво означава всеки сън,в зависимост от това кога е сънуван.Да речем,например,че в петък си сънувал бухал-веднага ще ти разкаже що за поличба е това(по стария и новия съновник,знае и двата наизуст)и даже ще те посъветва точно какво да направиш,за да не попаднеш под влияния на лоши енергии.
Мен ако питаш-тя постоянно си е под влияние на енергии,и то повечето наистина лоши.На трийсет и две е,грозноватичка,скучна(единствената й страст е езотериката,а кой нормален мъж би проявил траен интерес към тая материя?).
Днес пристигна на работа пребледняла,имаше абсолютно съсипан вид.Питам я да не е болна.Не,друга била работата-счупила едно огледало.
-Изобщо не разбрах как го изтървах-едва-едва шепти-винаги внимавам за тия неща!Обаче някак се изплъзна,и сега...ужас...нали знаеш?!
Не,не знаех,обаче тя,пак шепнешком,ме осветли-означавало седем години нещастна любов.
Е,не виждам защо това трябва да я изненадва,че тя кога ли е имала щастлива любов?А,може да се е надявала...милата,и на какво отгоре,да я пита човек?
Разбира се,не й го казвам,защото подозирам,че това няма да прозвучи като утеха.Все пак измърморвам нещо в смисъл,че мъжете не заслужават дори да бъдат свързвани със суеверия,защото и без тях носят основно неприятности.
Иначе не мога да не й призная,че има известен талант за тия неща.Миналата година,когато ми разтълкува един сън и ми каза,че ме чака голяма веселба и радост,позна на сто процента.На следващия ден хванах втория си съпруг с една моя дружка,уж по работа дошла...Та мисълта ми е,наистина голяма веселба си беше,и да ти кажа,истински късмет,защото така разбрах едновременно две неща-що за дружка ми е дружката ми,и що за птица е благовреният(не е грешка,именно благоВРЕният имам предвид).
Същата работа и с една позната.Отивам да я видя преди месец,ей така,да си побъбрим по женски,и понеже знам каква е чистница,събувам се още на прага.Ама нали ботушите трудно се събуват,оставям си чантата на пода.Бре като викна тая жена!Грабна ми чантата и ме смъмри:
-Да не си посмяла да си оставяш чантата на пода!Много лоша поличба,на безпаричие е,после се чудиш...
Така ме стресна,че си изтървах калния ботуш и оплесках здравата.Щеше ми се да й кажа,че то и без това заплатата ми е толкова малка и винаги идва с такова закъснение,че безпаричието ми е втора природа,ама айде...
Настани ме в хола,и докато я чаках да почисти и умувах дали да си наруша диетата с една от безумно апетитните й домашни сладки,тя влезе и додето се усетя,пак ми се скара.
-Да я махаш тая шапка от дивана,веднага!Ама ти като че в гората си расла,не ме карай сега да ти ги обяснявам тия работи!-пресече тя слабия ми опит за протест.
Излишно е да споменавам,предполагам,че оттогава много не общуваме с тая моя позната.Мисля,че някак паднах в очите й с моето невежество по тези жизненоважни въпроси.Сещаш се,предполагам,че не ми липсва много!
Пък и сега съм много приятно ангажирана с един истински чаровник.Малко по-млад е от мен,обаче така си пасваме,думи нямам!Невероятно мил и нежен,то не е ухажване,не е чудо!Вече доста време сме заедно,и да ти кажа,май той ще е.Истинският!Живее сам,апартаментчето му много спретнатичко,кола има...Предложих му да живеем заедно-така и така сме или у тях,или в къщи.Прие идеята много добре,но каза,че имал да уреди някои неща преди това.А,чакай,телефона...сигурно е той!
-Как си,миличък?Успя ли да се справиш с онези неща...е,как за какво говоря,нали и двамата нямаме търпение да сме си заедничко...Какво?Бил си...не мога да повярвам!А,имаш позната гледачка на кафе...просто не е истина!Значи да не се обвързваш...лош момент...аха,да изчакаме,мда...изключително неблагоприятен период,ясно!Не!Не,нещастник такъв,няма да се видим довечера!Току-що черна котка ми мина път!


Тагове:   Казвам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - хахахаха
11.03.2008 09:57
:))))))))) не и трябва такъв на лиричната героиня :))
цитирай
2. cefulesteven - От време на време, изпитвам страх да ...
11.03.2008 12:15
От време на време, изпитвам страх да поставя чантата си на земята, но като се сетя, какво би ми се случило, след като отдавна ми се е случило, започвам да се кикотя, че чак се хващам за корема.
Май знаците са си по-страховити от самото му преживяване.
цитирай
3. veli2006 - моята чанта беше на бара...
11.03.2008 15:12
но след като мистериозно изчезна такова безпаричие ме налегна,че не е истина...а иначе аз като една истинска "предсказателка" ти пожелавам по-малко веселби с благоВРЕни и повече никакво общуване на високо равнище със сладки момченца с коли и апартаменти,но все пак оставащи цял живот (до какъвто извод стигнахме с теб) мамини синчета.Поздрави!!!
цитирай
4. hristam - buboleche
11.03.2008 16:47
A и на мен също,точно като нея бих постъпила!;)
цитирай
5. hristam - cefulesteven
11.03.2008 16:49
Чукай на дърво и да не ти пука!:))))))))))))
цитирай
6. hristam - veli2006
11.03.2008 16:50
Много ме усмихна,такъв веселяшки коментар му дръпна,благодаря ти!:))))))))))
И да знаеш,много си права!;)
цитирай
7. veli2006 - радвам се,че съм успяла да те...
11.03.2008 17:04
накарам да се усмихнеш.Ама то след тия лоши поличби(черни котки,чанти по земята...)това е най-малкото,което можех да се постарая да направя за теб
цитирай
8. hristam - veli2006
11.03.2008 17:17
:)))))))) и се надявам и аз да съм те поразсеяла приятно!;)
цитирай
9. veli2006 - :))))
11.03.2008 17:53
даже нямаш представа колко ми е приятно.Поздрави!!!
цитирай
10. nick22 - Хм,
13.03.2008 20:14
чакай да видя сега... чанатата ми винаги седи на земята т.е. раницата, чанта нямам. Черни кокти из квартала колкото си щеш. Ами то и днес е 13-ти.... малиииии к'во да правя... я да взема да строша някое друго огледало и да си сложа шапката надивана... :-)))))))))))) :-)))))))))))))
цитирай
11. krotalka - Всеки си има
15.03.2008 10:23
своите малки слабости и аз съм от тези, които никога не си оставят чантата на земята, понякога сама се ядосвам на себе си но.....
цитирай
12. hristam - . krotalka
15.03.2008 10:31
Е,и аз понякога се връзвам,то си е част от нас,май.
Но наистина,имам познати които понякога чак ме дразнят с прекалената си вдаденост в тия неща!;)
Благодаря ти,че ме навести!Заповядай пак!И....да се събуеш на прага!!!:)))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4915343
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930