Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2018 08:20 - да ме прощава дядо Маркс..
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 2677 Коментари: 12 Гласове:
13

Последна промяна: 07.10.2018 13:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

или..как се правят „милиарди в гаражи“...

Изгубеното поколение..Фейсбук...
даа,за тези  20- 30-40год. става на въпрос …

изгубени в мрежата, и отчаяно търсещи „Себе си“..на екрана…

ние поне имахме късмет да  се родим навреме…

но, никога не е късно, за нови резили…
напълно се съгласявам с публиката..

Как се отразява  прекспонираното предлагане на информация в интернет,

безумно изобилно предложена от търсачките,
ведно с пъстри обсебващи картинки..

А пък съществува и един много сериозен сегмент..
т.н. игромания and new APPs

да не говорим за манипулирането на  броячи във Фейсбук и Ютуб,

където ,скоро беше разкрита Схемата.за „реклами на Рекламата?“

въпреки всичко нека се опитаме да останем стъпили
 здраво на земята...

когато аз решавам да седна да чета/ също така и в мрежата...

аз решавам да си губя безценното/ и неопределено/ време, за да го

  разменя/евентуално/ срещу полезно знание и мъдрост.
разб. се и добри емоции..

според мен това си струва,тъй като..

 Съзнанието владее Реалността
/да ме прощава дядо Маркс, не е питал гугъл..

но, но.. но, както обичам  да казвам често…

какво се случва  след това, тук.. насред мегданЯ..

 

това което наблюдавам наоколо,за жалост е точно..

 диаметрално противоположно на моето настроение..и лично кредо,

„нещата“ да се проверяват внимателно,
за да се „отсее зърното от гумното“.

Всеобща публ.тайна е. че,все повече хора изпадат в самота и изолация..

и, потъват в..тресавището на социалната  квази-среда...

и, в следствие на това..скоро изпадат в реактивна или хронична депресия..

поради това те търсят ,как да успокоят
и нахранят/ своето наранено Его,

и се хвърлят от една мантра на друга,от блог на глог..и на гол..
и, така по спиралата ...

 в индуциран преход..или, още по-лошо в прегръдките на случайни хора...

г-н  стар,отколе  пишеш абсолютни емоционални бози за хАмерика-та..
/ не се стърпях накрая..

и..дано не ги прочете Дамата на сърцето ти….

как сладкодумно и денонощно разказваш на публиката  тук...

как се правят „милиарди в гаражи“, в условията на  върла „свободна“конкуренция...

и ,колко е велика  съвременна демоНократична  хАмерика...

и  как мирише ,розАвата американска мечта..
/чудя се, къде да сложа ..кавичките..

това , извинявай,ми звучи ужасно инфантилно..и..по селски...

при условие че поне половината от нас  са редовно

  в интернет и ,разбира се сме/са /добре образовани много преди

 твоята любима.гаражна компания Google  да се пръкне от“Нищото“...

това е преднамерена поза на  ароганция,безочие.. и спонтанна правешка дебелащина/ ха-ха-ха

затова репликирах при говедото на Републиката/ изв.красимир/ така безпардонно.....

..ами, прав е Венци Валери, и логичен някак, и дори мн. възпитан с теб..

Ти просто  се надяваш, че, редовният читател тук е нефелен..Елементалий..и под...

средното ниво на нормалната човешка/емоционална/ интелигентност

хвърляш някВи бомбастики, и..сеир да има
/хумора е нещо друго, ако позволиш..

 а, между мъдрост..и технологии няма нито инч съвместимост…
нямам място за повече..редакция..


изв. за техническата ми некомпетенция..



 












Гласувай:
14


Вълнообразно


1. kvg55 - predatorka,
07.10.2018 08:31
Случайно те видях и те поздравявам, въпреки че съм се шегувал с теб.
цитирай
2. predatorkapredatorka - ок, приема се, Краси..
07.10.2018 08:36
колега Стар, тъкмо обратно….тъкмо обратно….
…..нашият спор няма да приключи тази вечер.. нито утре...
... ти залагаш на материалното…. аз залагам на духовното...
първо конете и после каруцата.. а не обратно...
и само времето може да покаже…. кой е бил на прав път…
тоест по-близо до истината….
Нищо лично нашият спор открай време е..фундаментален ако забелязвашГош..
цитирай
3. krumbelosvet - Да,
07.10.2018 09:48
Фундаментален е спорът.
Тезата "Битието определя съзнанието", въпреки че не отрича "обратна връзка", е дълбоката причина СССР и ние да не яхнем научно-техническия прогрес така МОГЪЩО, както капиталистите. Великият ни промишлен шпионаж, не можа да запълни тая дупка (но без него губехме войната по-бързо).
Случи се през 1986г., когато търсех "modus operandi" на една математическа формула за разпределение ефекта на иновациите и за разпределение на доходите, та случи се тогава да прочета в актуално съветско списание, че РАБОТНИКЪТ прави научно-техническия прогрес!!! Пиша го сега, и пак не вярвам, че съм го чел черно на бяло. Къв прогрес при такъв ПРЕДРАЗСЪДЪК.!!!
Но Маркс е казал (не) на шега, че не е марксист. И яз като него, без майтап.
Аз и комунист не съм, по същата логика. Нормалният човек е СИМЕТРИЧЕН с малки изключения, подобно на човешкото тяло и др. Божии твари. "Ляв" или "десен" човек ми звучи като ИНВАЛИД.
цитирай
4. predatorkapredatorka - :))...3. krumbelosvet - Да,
07.10.2018 09:54
Но Маркс е казал (не) на шега, че не е марксист. И яз като него, без майтап.
Аз и комунист не съм, по същата логика. Нормалният човек е СИМЕТРИЧЕН с малки изключения, подобно на човешкото тяло и др. Божии твари. "Ляв" или "десен" човек ми звучи като ИНВАЛИД.

най-накрая..май ще се разберем..
чудесен комент...
благодаря, круме..
цитирай
5. milady - :)) гоше, добре, че ме цитираш, благ./пиша я за 3 път тази Проповед за Орлите
07.10.2018 10:12
отдавна съм Звезда и аз..в този ареал..
поради този факт,бих ти опонирала до..смърт..брат...

обърни се, и виж ,кво става
..аз ти разказвам /за/ Играта,
а, ти /като сърдито детенце..ме замеряш с играчки, и игрички..
брат, ако си..л йно, никакви Хилки, от никакви фирми..
няма да те променят..
дори, напротив..многоо напротив..
това беше накратко ..моят анонс..
цитирай
6. predatorkapredatorka - old.segabg.com/article.php?id=765344
07.10.2018 10:28
опсс, да не пропуснем и..манипулациите в Уики/дядо борн, внимавай..

НАБЛЮДАТЕЛ
ТЕНДЕНЦИИ
Сенчестият свят на хората, които манипулират "Уикипедия"
За тях безплатната енциклопедия е просто още едно място за реклама, а не източник на безпристрастна информация
"Атлантик"
цитирай
7. saankii - :)))))
07.10.2018 11:34
гоче...
твоите действия..само показват..
колко аз съм..права..
и не лъжи.че др.те помпят, и че кУртана..
нема..мека чу ка..
винаги ти давам аванс и преднина..и винаги се осира..
кофти..планетарна конфигурация ще да е имало над П-ще..в 71г.
запитай простоль, твоят нов..приятел..
мой, малки.. шанта-жорко..

цитирай
8. predatorkapredatorka - https://youtu.be/CA2Ml7Lpu_4
07.10.2018 11:37
Как банкерите поробиха народа на САЩ -
How the bankers enslaved the people of USA

цитирай
9. milady - :)) и малко веселба, поздрав за моя дядо Младен, 65..и любимата ми леля, 61..
07.10.2018 12:26
Аз не съм/ по Руми Мавляна..с преклонение..

Аз не съм Мечо Пух...
нито Алиса ,изгубена сред 7 Огледала.
нито съм Пепеляшка без обувка...
още по малко, изкукала кифла без мармЕлад,
изпаднала в навалицата от ендорфинен глад.
послушай ме ,пич, и не се натискай..
не издържам и 5 минутки тъп чат..
недей се бърка, че съм мила,нежна и добра..
откровено казано, таковала съм си маамата.
не ме бройкай за слива,и не се мъчи..
да ме шашнеш с нек“ви селски тъпни..
слушай ,чичка...
ни приемам, ни предавам...
не ме омайвай с опашати лъжи,
и..внимавай във сметката..
казано просто, едно малко!Чудо съм аз ..
наречено за кратко Огън Жена..
искаш ли да си № 1..
научи добре тази Игра...
после ,скачай смело ...
и по пЪтя направи си крила..

октомври /2016

Джули Баварска,

Херцогиня де Бeрнабел..
цитирай
10. marmalady - :)))))....какво стана пак ли ви обърках правилата...
07.10.2018 19:58
възмутена...
Юлия
цитирай
11. predatorkapredatorka - !!??
07.10.2018 20:11
Последни 20 регистрирани посетителя
19:55 - marmalady
19:14 - blogbg

Гоoш нали си в Канада защо пак рикаеш..
в..междублоковото пространство
цитирай
12. predatorkapredatorka - !!!!!!!!
08.10.2018 11:13
а бре босоросо, кой те пита..
ти, чуваш ли Темата?
кокошке, защо ме посещаваш...и трупаш курешки?
ще изпратя всичките ти помии..в БНР, където УЖ работиш..
боклук нещастен досаден..
лъжеш дрътофелло грозна, аз съм колкото теб на години..
и 10 п по хубава,добра и..умна..и щастлива..
къш...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1101135
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031