Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2008 08:49 - Защо плачеш?
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1828 Коментари: 8 Гласове:
0



Колегата ми е влюбен.
Симпатяга е,с десет години е по-малък от мен,но понеже е бил ученик на наш семеен приятел,все го имам за момче.А всъщност е хубав млад мъж,много лъчезарен,все усмихнат и готов да се пошегува.Сестра ми наскоро го зърна и доста си падна по него,всъщност по усмивката му.Когато се смее на лявата му буза току разцъфне една толкова симпатична трапчинка,че ми иде да я погаля.Е,не го правя,естествено.Аз съм сериозна,омъжена жена,пък и с него сме си само приятелчета,а такъв един жест знам ли как би се изтълкувал.Всъщност мога да се досетя.
С него работим вече няколко години,какво ли не сме преживели заедно,с всякакви служебни неуредици сме се сблъсквали,така че има защо да сме си близки.И уж всеки ден сме заедно,а не бях забелязала,че очите му са помръкнали напоследък и трапчинката никаква я няма.
Днес ми каза за любовта си.Съвсем простичко и с малко думи.Много хлътнал,завалията,не му излизала от главата,не можел да спи,нямал апетит.Типичен случай на болен от любов.
-Добре,де-посдъвквам го малко-дай малко повече подробности!Досега разбрах само,че е голяма красавица.
Той се притесни,закърши пръсти,дългите му мигли затрептяха като на смутено девойче.
-Ама...нали ти казах,трябва да съм много дискретен.Тя е омъжена.
-А така!-изгледах го строго аз-От всички хубавици дето те преследват,точно в омъжена намери да се влюбиш!А мислех,че вече си пораснал!Тя какво мисли за всичко това?
-Там е работата...тя изобщо не подозира!
-Браво.Е това вече е върхът!-взрях се в него като в някой от непослушните ми ученици-Бе ти добре ли си?
-Не,не съм-тросна ми се той и понечи да си излезе.Сърцето ми се сви от жалост,искаше ми се едновременно да го напердаша,и да го прегърна.
-Виж сега,мило,много ми се иска да намеря най-точните думи,за да те утеша...или по-скоро окуража,знам ли?!Може пък да има надежда,а?Що за брак е нейният?
-Съвършения брак.Любящ съпруг,любяща съпруга и две деца.Идилия.
Чак ме доядя.Загубено момче.Виждала съм какви момичета го чакат след работа,едната две поредни години беше избирана за мис на града ни.Даже си мислех,че имат сериозна връзка,често ги виждах заедно.А то виж каква била работата...
-Гледай сега,сам разбираш,че най-добре ще бъде да преодолееш това чувство-занареждах с усещането че изливам клише след клише.Обаче вече не можех да се спра.-Бас държа,че е и по-голяма от теб,с тия две деца...Просто трябва да се вземеш в ръце и да поразмислиш за всички тия неща.Пък и възможно ли е да си чак до такава степен хлътнал по жена,която дори и не се досеща за това?Не се сърди,но не допускаш ли ,че е възможно малко да преувеличаваш?Не е ли възможно да е просто увлечение?И да отмине с времето...
Той не каза нищо.Дори не ме погледна,измъкна отнякъде един диск,и ми го подаде.
-Това е тя.Пусни го като се прибереш,и ще я видиш.
Толкова бързо изхвърча навън,че си помислих,че съм го разстроила.Е,поне му казах каквото мисля.Може и да ми се е пообидил малко,но знам,че ще му мине,твърде много държим един на друг, за да позволим на една такава история да развали приятелството ни.
Същия ден имах много работа,изникнаха и допълнителни ангажименти,и се прибрах окъсняла и изморена.Знаех,че тепърва трябва да се захващам с домакинската работа,но се сетих за диска и реших първо да го пусна,ей така,докато поотдъхна малко.
Е,не ми казвайте,че сте се досетили.Защото аз не бях.А именно аз бях до него през всичките тия години.Беше ме снимал пред сградата,докато говоря с колеги,на пейката с децата,на люлките с малката,докато пуша в почивката...За повечето изобщо не знаех, някои ми ги направи наскоро,шегувахме се...Няма значение,няма значение,просто сега отивам да приготвя вечерята.А и децата сигурно имат цял куп домашни.Всъщност,като се замисля,толкова добре се нареждат нещата!Той,милият,ще бъде по-изненадан и от мен сега,защото не знае сестра ми колко го хареса.Тя се върна наскоро от чужбина,от години не се беше връщала и той не знае за нея.Близначки сме.
-Я,мамо,това ти ли си?-малката се беше появила безшумна като никога и сега зяпаше монитора.После ме гушна и разтревожено попита-Ама...защо плачеш?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kosara2008 - ...и на мен
27.02.2008 09:41
ми се доплака...защо Тя...:))) разказът е чудесно послание, а тръпката е невероятна...заедно с края...дори и затова...мамо, защо плачеш, верно...защо плачеш:)))свежарско е
цитирай
2. hristam - kosara2008
27.02.2008 09:48
Ей така се случва понякога,че чувствата си правят като че ли малка шега.;)
цитирай
3. cefulesteven - Толкова много емоции са събрани в ...
27.02.2008 12:38
Толкова много емоции са събрани в изненадващият край, че свят може да се замаи на човек при опит да отгатне мислите й.
цитирай
4. hristam - cefulesteven
27.02.2008 18:42
О,бас държа,че и самата ми героиня не може да се справи със пороя от емоции,който я връхлита!;)
цитирай
5. skribezium - Хубав разказ!
01.03.2008 09:59
Още в началото се досетих какъв ще е края!
Се ла ви! Неочаквано те връхлитат емоции и чувства!
цитирай
6. hristam - skribezium
01.03.2008 11:01
E,значи не съм успяла да те изненадам!;)
Но все пак предполагам,съм те развълнувала.Което никак не е малко!:)
цитирай
7. skribezium - hristam,
01.03.2008 14:27
Да, така е!
Разказът е хубав!
цитирай
8. vil4 - Отново страхотен...
23.08.2009 21:42
Отново страхотен и разказ...(този път предположих края, йееее)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4914862
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930