Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2008 09:07 - Бегачът
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 2906 Коментари: 20 Гласове:
0



Да, аз съм бегач. Добър съм. Много съм тренирал. От какво ли не съм бягал- от отговорност, от задължения, от емоции, от задълбочаване на отношенията. Бягал съм и от големи сметки, от любезни врагове и "добри" приятели.И от скука съм бягал, но не по- малко съм бягал от шумни забавления. Най- вече защото започват да се вихрят бурни страсти, а аз принципно винаги бягам от тях.
В тая връзка ще спомена, че избягах и от съпругата си. И бурните страсти в случая най- малко имаха връзка с нея. Всичко стана заради тъщата, бягството започна именно от там. Но подозирам, че и без друго рано или късно и без нейната емоционална намеса в живота ни, пак щях да духна. Аз просто съм много добър професионалист. И трябва да поддържам формата си.
Защото на няколко пъти за малко да не успея да се измъкна от любовта. Опасна е, признавам! Малко оставаше да й падна в ръчичките! Обаче, страшна работа е- хем искам да избягам, хем краката ми едни омекнали, омекнали...Лудница някаква!
А, като казах лудница, та се сетих. И от лудницата съм бягал. Няколко пъти. Първо ме откриваха и ме връщаха, после аз сам поисках да се върна. Дадох си сметка, че там най- добре бягам от действителността. Щото като съм навън лудницата е много по- голяма, та не мога да се съсредоточа така добре.
Обаче не ме приеха. Давал съм лош пример на останалите, та и други почнали да правят опити да бягат.Ама къде ти- аматьори!
Аз съм си номер едно! Една приятелка ( е, с известна ирония, ама тя си е такава)ми казваше:"Както си хукнал, някой ден ще се улисаш, и ще вземеш да избягаш и от живота!"
А, ще има да взима. Няма такова нещо! С живота случая е по- различен. Няма отърване от него, родиш ли се веднъж, в кюпа си. От него не мога да избягам, но виж, той от мен...да не дава господ, де...
Все пак има едно- единствено нещо, от което дори и аз не мога да избягам. Смъртта. Макар че на два пъти успях да й се изплъзна на косъм, и то само защото тичах до смърт.
Тогава в болницата ме посъветваха да бягам за здраве. Хахаха! Милите! Не знаят какво говорят! При цялото това търчане, ако почна да бягам и за здраве, оная с косата няма да има никакви проблеми с мен. Ама- лекари, какво да се прави! Или те лекуват, или те оставят да си живееш...в моя случай- бягаш.
- Здрасти, приятел! Здравей,здравей ! Я почакай, почакай за малко...
Боже, какво става пък сега?! Каква е тая навалица?
Обикновено не ми се пречкат разни бягащи за здраве, защото съм много бърз.
Хм, и спортисти не са...Не съм виждал спортисти с костюми и вратовръзки. Че и куфарчета имат!
Я, ама...какви са сега тия документи? Моля? Е, не мога да попълвам сега данъчни декларации ! Не виждате ли- бягам!
Оххх...добре де...пипнахте ме!
Можех ли да се досетя? Данъчните...
А си мислех, че само от смъртта не мога да избягам...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - ХА ХА ХА
26.03.2008 09:26
Поздравче!!! Нали не искаш да си "номер ерно".
цитирай
2. hristam - krotalka
26.03.2008 09:30
Хахаха и от мен!!!
Ами... аз никога не съм била добра в тая дисциплина !
Поздрав и много слънчеви усмивки !:)))))
цитирай
3. nick22 - :-)))))))
26.03.2008 09:44
Страхотен и оригинален начин да кажеш Добро Утро(макари и не само "добро утро" да пожелаваш) и да заредиш с позитивна енергия деня си :-)))))
Браво браво на Хрисито :-))))))))
Алоха лоха Чудесен ден и от мен !!!
цитирай
4. hristam - nick22
26.03.2008 09:52
Добро утро и на тебе, танцуващо момче !:)))))
Направи ли си вече сутрешния крос, или и ти не бягаш за здраве?! :))))))
цитирай
5. nick22 - хм.....
26.03.2008 09:55
отдавна не бягам за здраве.... пък никга не съм бягал за такова... то само си идва при мен, защото бягам за добра форма.... сиреч към Любовта....
цитирай
6. hristam - nick22
26.03.2008 09:58
Винаги съм подозирала, че бягаш в правилната посока !;)
И...ей...не бягай много бързо, да не вземеш да я подминеш !;)
:)))))
цитирай
7. scintilla - На това
26.03.2008 10:13
му се казва бягане ОТ препятствия:)
Все пак, имаш избор да определиш, кое точно е препятствие и кое не. Кофти е когато бягаш, за да не се препънеш в хубави неща...
(Е, данъчните няма нужда да ги определяш :) От тах бягаш като за последно и се надяваш да мине номера :))
цитирай
8. hristam - scintilla
26.03.2008 10:17
Абе да ти кажа, и аз това си мислех- че дори не трябва да ги определям данъчните, има всеизвестни истини, и тази е една от тях.
Ама за да не стане объркване на финала...
Усмихнат ден, и много настроение !!! :)))
цитирай
9. essy - Дочаках му края :))))
26.03.2008 11:44
Така е, от данъчни, адвокати и други подобни, дори и да си Бен Джонсън пак не можеш да избягаш :))))
Благодаря ти, Хриси за усмихнатия бягащ ден :))))
цитирай
10. hristam - essy
26.03.2008 11:48
Поздравче и от мен, essy !
Благодаря ти, че поспря при мен ! :)))))))
цитирай
11. cefulesteven - Влудяващо чувство за хумор. При ...
26.03.2008 11:50
Влудяващо чувство за хумор.
При това сериозен хумор.

Има неща от които няма бягане:)
цитирай
12. hristam - cefulesteven
26.03.2008 11:59
Има, има...и то точно тези, от които най ни се ще да избягаме !
Много слънчеви усмивки, Стеф!:)))))
цитирай
13. luben - Само май не
26.03.2008 12:33
видях дали е могъл да избяга от себе си... и пак да се върне?

А пък ти не можеш, Хрис. Не можеш и това е. Пък и май не трябва.

Да избягаш от писането.
цитирай
14. hristam - luben
26.03.2008 13:13
Брей, ти ще кажеш !!! :)))
Мога да избягам от себе си, и съм го правила ! Обаче пак си се връщам, защото много си се харесвам !;)
Не ми обръщай внимание.
Искам просто да ти кажа, за кой ли път, прав си. ;)
:)))
цитирай
15. luben - Ами аз ще кажа
26.03.2008 13:23
как няма да кажа. Ама де с ама де.

А си избягала, а сме вдигнали стачка. Гладна. Искаш да се влачиш по болници да ни оправяш?
цитирай
16. hristam - luben
26.03.2008 13:41
Е, ама днес прекаляваш с това оправяне ! :)))))))))))
Вече започвам да се чудя кой кого оправя всъщност...

И стига си ме четкал ! Знам, че ми се подмазваш, за да не те юркам да пишеш!;)
Я да сядаш !!! :)))))))))))))))
цитирай
17. luben - Объркването в редиците
26.03.2008 14:03
на противника ще бъде използвано, но не за атака в гръб, а да докажем голямата нужда от подкрепления - вкл. дрешки, топла храна ...

Между другото, преди 2-3-5-10 години приключих с четките. Сега ползвам прахосмукачки с всмукателна мощност от поне 400 вата - много са яки :))))

Макар и да може да пробвам от онези четки, дето рекламират едни зелени бои :)))))
цитирай
18. assssss - Хриси,
26.03.2008 16:14
твоят постинг развесели деня ми ; ))),а и слънцето навън се усмихва.Когато деня е хубав и аз съм в настроение.

Поздрави.
цитирай
19. hristam - luben
26.03.2008 16:32
:))) и
;)
цитирай
20. hristam - assssss
26.03.2008 16:34
Я да видя???
А, наистина!
Чудесна усмивка!:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4910135
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930