Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2008 07:02 - Гледна точка
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 2810 Коментари: 19 Гласове:
1



Този път ще го напусна – категорично съм решила.
Не казвам, че е лош човек – дори напротив, внимателен и щедър, обсипва ме с подаръци. То и за това не успях да го напусна миналия път, когато бях решила – изненада ме с палто от сребърна лисица, истински шедьовър. Така се зарадвах, че съвсем изключих какво му бях подготвила. Ама не беше и подходящ момента, след такъв мил подарък...Още повече, че не искам по никакъв начин да го нараня – може би просто аз не съм подходяща за точно такъв тип мъже. Идва ми прекалено сдържан, прекалено изряден, няма достатъчно емоция, страст няма.
Навремето имах голяма любов, мечтаех да споделя живота си именно с него. Нищо, че беше женен, непрекъснато ме уверяваше, че е пред развод, и аз, патка влюбена, му вярвах сляпо. Нашите като разбраха, направо побесняха.
Нямаше нужда да се хабят толкова – аз и без това вече бях наясно, че развод няма да има – жена му отново беше бременна. Така че, мъка не мъка, откъснах тази своя любов като болезнен трън от сърцето си, и уверих родителите си, че всичко е свършено.
Изобщо не ми беше до връзки в тоя момент, идеше ми да се свра някъде и по цял ден да рева, и щях да го правя непрекъснато, ако не беше приятелката ми да ме измъква на въздух. И точно тя ме запозна с настоящия ми съпруг. После той разправяше, че било любов от пръв поглед – и нищо чудно, защото откак ме зърна, не миряса, докато не ме направи своя жена.
Като научи за предложението му мама изпадна във възторг:
- Браво, миличка! Страхотна партия!
- Ама аз не го обичам, бе мамо...
- О, я стига и ти с тая обич! Видя докъде я докара от толкова обич, нали? – смъмри ме тя – Дръж се за това момче, мамче, и учено, и от добро семейство. На ръце ще те носи – нали го виждам как те гледа!
Че гледа – гледа, и което си е истина, не беше груб и настоятелен. Но така и не свикнах с милувките му и до ден днешен – не човек имах чувството че ме докосва, а сметачна машина, робот някакъв. И не, че е бездушен или не ме обича – просто такъв си е, много – много не показваше чувствата си. Характер.
А правих усилия да го приема, защото повярвах на мама, че с времето ще се науча да го обичам, и наистина исках да се случи.
Много си ме гледаше той – от първия ден след сватбата, развлечения, екскурзии из чужбина, курорти... Въпреки че много е зает, често пътува, но за мен винаги намира време. А аз...все опитвам, и опитвам, ама не става и това е. Пусто сърце, как не се научи да бие за когото трябва!
Много се измъчвах, и понеже го чувствах като приятел, споделих му веднъж.
- Не се притеснявай, мило – рече ми – ще те накарам да се чувстваш като принцеса, и ще видиш как всичко ще си дойде на мястото!
Аз отдавна се чувствах като принцеса – нали не се налагаше да ходя на работа, по цял ден фризьори, козметични процедури, шопинг, срещи с приятели...Даже и на фитнес тръгнах, макар да мразя физическите натоварвания, обаче скучно ми беше, търсех си развлечения извън къщи. Приятелката ми, онази, дето ме запозна с мъжа ми, ми подхвърляше да си хвана любовник – нищо не й бях казала, но тя безпогрешно ги улавяше тези работи, имаше вграден радар за чувства и настроения.
Не търсех подобни връзки. Исках да споделя живота си с един – единствен, който да ме кара да забравя за всички останали, а не да си взимам по малко от тук – от там.
Приятелките ми завиждаха за съпруга – че е богат, влиятелен, и че е луд по мен. Аз пък им завиждах за тръпката, която изпитват с гаджетата си, и която аз така и на можах да изпитам отново.
Затова едва две години след сватбата аз за първи път се наканих да поговоря с него за развод. Обаче точно тогава му беше много напрегнато, предстоеше му поредното повишение, и не беше подходящ момент.
Но днес съм решила твърдо – този път няма да позволя нищо да ми попречи. Ако ще и нова кола да ми е купил, или пък да се е засилил да става президент.
Искам си моя живот, искам да правя любов, която да ме кара да потъвам в безвремие и красота – знам за какво говоря, нали веднъж бях изпитвала такава.
Обади се по телефона, щял да се прибере по-рано тази вечер, искал да поговорим за нещо важно. Ох, помислих си, какво ли пък сега? Защо ли все така се случва? Но каквото и да е, не мога повече, ще му кажа.
Отново имаше подарък за мен – този път старинна златна гривна с инкрустации. Много красива и вероятно много скъпа, но това само ме амбицира повече. Вече бях преситена от подаръци, друго ми беше нужно, а това не можеше да го купи, а и не го притежаваше.
Оставих го да ми каже каква е новината, после щях да му кажа и аз моята.
- Виж, мила – започна той след кратко увъртане – с тебе винаги сме били приятели, знам, че ще ме разбереш. Работата е там, че срещнах друга жена...Знаеш колко държа на теб, винаги съм те обичал, обаче...сигурно си усетила сама, в сексуално отношение много не си пасваме, винаги ми е липсвала тръпката. А тя ме кара да се чувствам като...като див звяр, толкова е...
След тези думи някак изключих и не чух останалото. Мъжа ми – див звяр. Толкова беше абсурдно, че се разкикотих и кой знае дали щях скоро да спра, ако не се сетих за любовницата му.
Мръсница! Да ходи с женени мъже, че и да ги развежда на всичкото отгоре!



Гласувай:
1



1. bodilo - Да,
20.05.2008 07:32
може да залъгваш себе си и хората край теб, може да си най-почтената и вярна съпруга,но няма как да скриеш истинските си чувства в леглото. Там винаги се усеща кога има истински чувства и кога всичко е "про форма"
цитирай
2. radkahair - Ех, къде и моя мъж да си намери някоя, ...
20.05.2008 07:45
Ех, къде и моя мъж да си намери някоя, с която да се чувства див звяр...и да иска да се жени за нея...Даже и чеиз ще му събера!!! Това, което си писала горе, може да се каже и за мен с пълна сила. Само че и аз като тебе - да не го нараня, защото е много добър и мил...и така си минаха 21 години!!! Направих един опит да го оставя преди 10 години. Не се получи, защото направо ходеше след мен разплакан и майка ми и баща ми застанаха на негова страна, всички ме изкараха безотговорна и глупава, пък имахме вече и дете...Сега обаче, след толкова години не ми е трудно да живея с него. Много добре се чувствам даже. С изключение на секса...Обаче не искам да си хващам любовник, просто не си заслужава излишния стрес....А и не желая да петня името на сина си - малък град, кофти е да чуеш отнякъде че майка ти ги върши еди какви си там работи...
цитирай
3. radkahair - Ех, къде и моя мъж да си намери някоя, ...
20.05.2008 07:48
Какво стана одеве - написах коментара, а не излезе, а сега виждам че го има два пъти.
цитирай
4. krotalka - Ха сега де,
20.05.2008 08:53
да я видим нея! Едно е да иска да го остави, друго е той да я отхвърли.
Когато те отхвърлят, макар и да не обичаш, боли!
Няма ли любов - нищо не се получава!

Весел ден!
цитирай
5. cefulesteven - Доста жанрове използваш умело за да ...
20.05.2008 10:28
Доста жанрове използваш умело за да направиш разказ в твои маниер, а след всички останали които бяха до сега, вече се долавя и чиклит.

Поздрави.
цитирай
6. hristam - bodilo
20.05.2008 13:31
О, има малки хитруши, които все пак успяват. И го правят, най-вече заради удобството да живеят в разкош и приятно безделие. Но моята героиня все пак май не е от тях, милата наивница! ;)
Поздрав! :)))
цитирай
7. hristam - radkahair
20.05.2008 13:33
Мога да те разбера, познавам и други такива семейни двойки, някои го приемат за напълно естествено - просто взаимно разбирателство и мирно съвместно съществуване. Но...
И все пак живота е хубав, нали? :)
цитирай
8. hristam - radkahair
20.05.2008 13:34
А понякога се случва да одобря коментар, а той да не излезе...
цитирай
9. hristam - krotalka
20.05.2008 13:36
Ами може и да е така.
В крайна сметка нали моето си е мое...:)))))
Иди после разбери кой крив, кой прав!
Поздрави и усмивки! :)))
цитирай
10. hristam - cefulesteven
20.05.2008 13:38
Ами опитвам това - онова, и все още експериментирам, нали си ме знаеш, мога да опитам и разказ в мерена реч, обаче се боя, че ще заприлича на сонет, а аз и Шекспир все пак малко се различаваме. Поне в прическите! :)))))))))
Поздрав, Стеф! :)
цитирай
11. radkahair - В неделя правих булчинска прическа ...
20.05.2008 15:03
В неделя правих булчинска прическа на една жена, която за първи път идва в салона ми. Много се учудих, че в такъв важен момент се доверява на непозната фризьорка, обаче се оказа че ме е препоръчала козметичката и. Та жената била мой набор - 1965-ти. Наскоро се развела със съпруга си след 20-годишен брак. Децата им били вече пълнолетни и работели. Учудила се че развода по взаимно съгласие продължил точно...5 минути! Даже и станало обидно, че е търпяла този вегетиращ брак 20 години, а за 5 минути си получила свободата. С новия съпруг, с няколко години по-млад от нея много се обичали, имали планове за бъдещето. Сега заминаха на сватбено пътешествие в Париж и Венеция. Дано да са щастливи дълги години. Благородна завист.
цитирай
12. slancho - Поздрави, Хриси удоволствието ...
20.05.2008 16:03
Поздрави ,Хриси
удоволствието да те чета е безкрайно,въпреки ,че не винаги коментирам:))
цитирай
13. hristam - radkahair
20.05.2008 16:14
Много ме радват такива случаи, истински се вълнувам, когато около мен има влюбени и щастливи хора! И да са повече! :)))
цитирай
14. hristam - slancho
20.05.2008 16:15
Благодаря, че не ме забравяш!
Усещам те аз. ;)
:)))
цитирай
15. slancho - :))))))
20.05.2008 16:17
:))))))
цитирай
16. ciele - ами така е..
21.05.2008 08:15
ценим това,което имаме,едва щом му посегне друг..
хубав ден за теб с :))))
цитирай
17. hristam - ciele
21.05.2008 08:23
И на теб успешен ден! :)))
цитирай
18. lyudmilstefanov - Колкото и странно да звучи, май че ...
23.05.2008 15:07
Колкото и странно да звучи, май че чувствата винаги са взаимни.
цитирай
19. hristam - lyudmilstefanov
23.05.2008 16:47
Интересно заключение... ;)
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4908445
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930