Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2009 12:08 - Как ще се определите
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 4839 Коментари: 35 Гласове:
0



като мъж или жена, но без да уточнявате никакви физически дадености или каквито и да е полови белези. Примерно - аз подозирам, че съм жена, понеже:
- по мен се заглеждат повече мъже, отколкото жени
- аз се заглеждам повече по мъже, отколкото по жени
- мога да си позволя да поплача на романтичен филм /дори ако съм го гледала вече/
- мога да си позволя да бъда слаба
- мога да бъда по-силната
- мога да споделя с него онези незабравими моменти, които един мъж може да сподели само с любимата жена
- мога да съсипя един хубав момент само с едно възклицание, както може да го направи само една жена
- мога да се държа като грижовна съпруга и като нежна любовница
- мога да бъда непостоянна и капризна, мога да хитрувам или директно да изисквам, когато искам нещо от него
- мога да го накарам да се почувства истински мъж, и да се вбеси като истински мъж

Подозирам също, че всичко това може да го направи и един много откровен гей. Но в такъв случай той ще бъде много повече жена, отколкото са някои жени.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Съгласен, Хрис. . . но геят едва ли ще ...
19.03.2009 12:12
Съгласен, Хрис...но геят едва ли ще се справи като теб добре :))))
цитирай
2. luben - Подозирай
19.03.2009 12:13
за някой гей, но за себе си - нямай съмнения ;) Тук с питането си - явно хитруваш :))) Fishing for compliments ;)
цитирай
3. hristam - gothic
19.03.2009 12:14
Хм...зависи от очакванията :))))))))

Хей, а ти няма ли да опиташ едно подобно самоопределяне? ;))
цитирай
4. gothic - Правил съм го преди около година в ...
19.03.2009 12:15
Правил съм го преди около година в един коментар...ще го намеря и ще го копна. Така става ли?
цитирай
5. hristam - luben
19.03.2009 12:16
Брей, това мъжете/подозирам ви само, че сте такива ;)))/ сте много предпазливи когато ви насърчават да се описвате като такива без да визирате половите си белези. Всъщност за теб специално нямам никакви съмнения. :)))))
цитирай
6. hristam - gothic
19.03.2009 12:17
Ами че това аз го копнах от мой коментар. Давай да видим твоят. :)
цитирай
7. krotalka - Ей Хрис,
19.03.2009 12:17
накара ме да се замисля, ама нищо не ми идва на ум...
Те и мъжете проявяват някои от горепосочените неща. Това прави ли ги женчовци?
цитирай
8. hristam - krotalka
19.03.2009 12:19
Ами да, наистина е замислящо. А за това мъжете сами да си кажат, аз съм в изчаквателно-дебнеща позиция :)))))))
цитирай
9. gothic - ами ето...
19.03.2009 12:19
23. gothic - Започвам. . . първо-не говори мн...
04.03.2008 21:15
Започвам...първо-не говори много. Второ-думите му тежат. Трето-стои зад постъпките си винаги. Четвърто-допуска по някой и друг женски каприз, но не и да се катерят по главата му. Пето-понеже работи на два дни, в почивните си дни взима детето от градина, пазарува, готви и посреща жена си със сервирана вечеря, но когато е на работа не настоява на същото, защото половинката се прибира малко преди него и няма време за всичко това. В добавка-ако почивните му дни са в събота и неделя оставя жена си да се наспи, понеже тя работи всеки ден. Но пък е казал, че никога няма да чисти(освен когато съпругата му е бременна). Шесто-когато съпрутага му излиза с приятелки или колежки не се интересува къде е била, а само как е прекарала, но не пита дали може да се напие с приятели или да ходи на стриптийз-то е ясно че може. Седмо-когато прекара кратък флирт по време на командировка(без секс, защото никога, без изключение, не прави секс на първа среща) разказва за това на жена си и тя намира колежката за доста симпатична. Осмо-когато в три поредни вечери има мачове (Шампионска лига и купа на УЕФА) оставя едната вечер съпругата да избере какво ще гледа(или пък може би секс, както днес?), но като играе Ливърпул, нищо не може да го накара да не гледа мача. Девето-понякога взима жена си на редовните си събирания със старите си кравайски приятели и тя се забавлява много добре, но не ходи на нейните събирания(щото не понася някои хора и й го е казал ясно). Десето-уважава жените и е научил на това и четиригодишния си син, когато той е бил само на две и половина, но както казахме, не е имало случай някоя да му се качи на главата. Единадесето-умее да пие и като пийне не е леке. Дванадесето-не се притеснява да се просълзи. Тринадесето-не слуша чалга. Четиринадесето-умее да бъде романтичен(ако си спомняш, препоръчвал ти е да четеш първият му постинг), но не е лигльо. Петнадесето-умее да удари с юмрук по масата, но никога не обижда и не нагрубява. Шестнадесето-ненавижда демонстративната педерастия. Седемнадесето-обича поезия и не му пука какво мислят другите за това. Осемнадесето-държи да е джентълмен, колкото и това да не значи нищо днес. Деветнадесето-дори и да изчука Скарлет Йохансон, жена му ще остане винеги #1 за него, защото факта, че се е оженил за нея я прави такава и тя ще остане на това място ЗАВИНАГИ, каквото и да се случи. И накрая-откакто е съзрял, спазва тези принципи и врезултат е имал повече жени, отколкото един средностатистически собственик на Порше кайен ще види някога през живота си. Говорим за жени, а не за чалга мутации и създания, които смятат "Секса и града" за библия на съвременната жена, нали?
цитирай
10. hristam - gothic
19.03.2009 12:24
Убедителен си, о, ти, мъж. И нещо повече дори - впечатли ме!
Особено финала е силно мъжки:
"И накрая-откакто е съзрял, спазва тези принципи и врезултат е имал повече жени, отколкото един средностатистически собственик на Порше кайен ще види някога през живота си. Говорим за жени, а не за чалга мутации и създания, които смятат "Секса и града" за библия на съвременната жена, нали?"
;)))
цитирай
11. gothic - Не, Хрис. . . съвсем обикновен човек ...
19.03.2009 12:26
Не, Хрис...съвсем обикновен човек с принципи....
цитирай
12. krotalka - Готик,
19.03.2009 12:34
ти си стопроцентов мъж!
цитирай
13. hristam - gothic
19.03.2009 12:34
Че аз какво казвам. Не е нужно да си необикновен, за да си убедителен. /виж за да ме впечатлиш определно е нужно повечко... ;))))/
цитирай
14. hristam - krotalka
19.03.2009 12:35
Именно. И съм в очакване на още такива. ;)))))
цитирай
15. krotalka - Има ги Хрис,
19.03.2009 12:45
това ме успокоява. Пък и се оказва, че не са толкова рядко срещани.
цитирай
16. luben - Ами предпазливи
19.03.2009 13:15
сме - слагаме предпазни средства, щото едно невнимание може да коства я забременяване, я изтичане на банковата сметка :)))
цитирай
17. luben - Бих също
19.03.2009 13:38
така споделил какво ме отличава (ше) от жените около мен (в смисъл, не че сега живея с 5-10 жени едновременно, но се е случвало последователно във времето и тогава човек наистина вижда разликите - не, когато си за седмица-две-три, а когато поживееш 6 месеца и/или повече ), но се опасявам, че ще повторя до голяма степен готик или просто ще има "отрицания" на твоят, хрис, оргинален пост - т.е. неща от рода "по мен се заглеждат повече жени - не съм зървал да се заглеждат мъже" и "мога да я накарам да се почувства истинска жена и да се разплаче като истинска жена" :)

А - и не издържам дълъг, нецеленасочен шопинг ;) И ходя на фризьор за да се подсрижа (покрай което е възможно да поговорим за мача оня ден), а не да разбера всичко за всички в рамките на 2 часа...и после да го споделям още 4 ...
цитирай
18. gothic - ами Хриси, ще взема да опитам :)))))
19.03.2009 16:15
ами Хриси, ще взема да опитам :)))))
цитирай
19. cefulesteven - Как се определям като мъж, ли? ...
19.03.2009 18:08
Как се определям като мъж, ли?

-не се срамувам да призная слабост, когато съм слаб, но когато се налага да го скрия, нея: слабостта, имам силата да го сторя.

-доставя ми известно удоволствие тъпата и тежка физически работа, че имам физиката да я върша, а освен това речника на бараба не ми е никак чужд.

-дори когато жената е по-силна от мен психически и душевно, усещам си я все пак като слабият пол, но дотолкова, че имам необходимост да я покривам със себе си или да се чувствам, че мога да я покрия със себе си, ако се наложи, като с крило.

-определено си падам само по жени.

-определено не ги разбирам, но определено ги разбирам достатъчно, за да знам, че не ги разбирам и имам желание да ги опознавам.

-не мога да плача, когато положението е плачевно. Мъжки дефект. Но когато съм трогнат потичат сълзите ми. В това отношение сълзите са си унисекс.

-гордея се, че живота не ме е галил с перце.

-имам мъжко минало.

Мисля, че засега е достатъчно. Подпали ме с размисли. Благодаря ти.
цитирай
20. lubara - Няма съмнение!
19.03.2009 18:27
Ти може и да подозираш, но аз съм сигурен.
цитирай
21. hristam - luben
19.03.2009 18:36
Благодаря за споделеното, Лю. Но кой знае защо все си мислех, че си от мъжете, които се отнасят към шопинга с много по-голямо търпение от останалите представители на пола ти. Де да знам и аз що ли съм останала с такова едно впечатление измамно... ;)))
цитирай
22. hristam - gothic
19.03.2009 18:37
Ако говориш за впечатляване, признах си от раз, че вече го направи, що се отнася до мен. Няма нужда от допълнителни старания в тази посока /освен с хубава музика, което така или иначе също правиш/ :))
цитирай
23. hristam - cefulesteven
19.03.2009 18:39
Определено е достатъчно, щом ти смяташ така. Но що се отнася до теб, мисля, че имаш още какво да добавиш. ;))
цитирай
24. hristam - lubara
19.03.2009 18:40
Сигурен в какво? Че съм жена? Че си мъж? Или нещо трето... ;)))
цитирай
25. lubara - В първото, разбира се.
19.03.2009 18:47
В първото, разбира се.
цитирай
26. cefulesteven - . hristam
19.03.2009 19:06
Имам:))) Но нека бъда мъж до край и да си оставя нещо неизказано. Загадъчността на жената е природа, а на мъжа: украшение.
цитирай
27. hristam - lubara
19.03.2009 19:47
Тъй, тъй...а по другия въпрос нима имаме някакви съмнения...хм? ;))))
цитирай
28. hristam - cefulesteven
19.03.2009 19:50
Всъщност не знам точно дали е украшение, но си е един плюс в полза на мъжа. Особено ако става дума наистина за загадъчност, а не за нещо далеч по-семло, примерно.
;))
цитирай
29. lubara - Поздрав!
20.03.2009 05:57
Естествено, че във второто се съмнявам понякога. А за третото, казал съм в " Автостопът." Не са ми ясни нещата и не държа да ми се изяснят.
цитирай
30. hristam - lubara
20.03.2009 08:38
Което значи, че пак ти идвам на гости. Хитро! :))))))
цитирай
31. lubara - Поздрави!
20.03.2009 08:43
Не знам защо така значи, но важното е, че ще ми идваш на гости!
цитирай
32. hristam - lubara
20.03.2009 08:46
Аха, при това на автостоп.;)))) Ами събуждаш любопитството ми, което май става още преди аз да съм се събудила съвсем :))
цитирай
33. lubara - Поздрав!
20.03.2009 08:50
Ааа, за да разсеяш съмнениеята ми, колко съм глупав!
цитирай
34. papadok - по какво познавам, че съм мъж ли?
20.03.2009 14:42
Мразя да правя безцелни инспекции по магазините:) Мразя Метро, Кауфланд и въэобще всичките ланди, насочени към търсенията на домакинята. Обичам Мастерхаус и там си разменяме ролите със съпругата ми. В смисъл, че там тя е раздразнената и нетърпеливата да излезе на чист въздух:))))
А, да- и се заглеждам само по жена, но това дъл е достатъчен признак в тези объркани времена:))))))))))))
Какво друго-мииииииииии се не сещам. А, да-не развявам червено знаме, као ятак на явка с партизанин, ма туй е май физиология:))))
цитирай
35. hristam - papadok
20.03.2009 15:35
"А, да- и се заглеждам само по жена, но това дъл е достатъчен признак в тези объркани времена". Тцъ, не е. Ако жената е много хубава и аз бих се загледала по нея /особено ако прилича на мен :)))))))))/.
Иначе за магазините те разбирам донякъде. Но то е, защото не пазаруваш с мен ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4915302
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930