Постинг
03.11.2009 10:10 -
И това не ми се беше случвало
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 14346 Коментари: 94 Гласове:
Последна промяна: 03.11.2009 20:00
Прочетен: 14346 Коментари: 94 Гласове:
26
Последна промяна: 03.11.2009 20:00
Зададох въпрос на въпросния блогър какво прави разказа ми в блога му, но той не благоволи да даде отговор. Просто взе, че изтри питането ми, което някак ме озадачи. Не че не си давам сметка за странностите на хората, но все си мислех, че може да се получи някаква интересна комуникация в тая връзка.
За това ме осветли lubara, който пък има два публикувани разказа в същия блог.
На някого случвало ли му се е нещо подобно?
Само да допълня, че току-що видях разказа си и тук.
Та искам да предупредя, че ако още някой има намерение да го прави, вече едва ли ще е така интересно. ;))
За това ме осветли lubara, който пък има два публикувани разказа в същия блог.
На някого случвало ли му се е нещо подобно?
Само да допълня, че току-що видях разказа си и тук.
Та искам да предупредя, че ако още някой има намерение да го прави, вече едва ли ще е така интересно. ;))
аз също съм го засичал да пуска неща, които не са негови, без никакви обяснения за авторството им.
Веднъж даже му писах, че еди кое си не е негово, а той изтри въпроса ми.
Явно някои хора обичат да крадат чужди текстове.
Пиши до модераторите, може да има ефект.
цитирайВеднъж даже му писах, че еди кое си не е негово, а той изтри въпроса ми.
Явно някои хора обичат да крадат чужди текстове.
Пиши до модераторите, може да има ефект.
некадърниците трупат дивидент за сметка на кадърните. Може би да напишеш една бележка на админите. Все пак това е грубо и безпардонно нарушение на твоя труд и идеи.
цитирайтова вече е прекалено!!! Що за наглост!!!Пиши до модераторите,дано да се мръднат да направят нещо....
цитирайИ е в най-четени, маани друго ;)
цитирайпреди време и на мен ми се случи. Обърнах се кам модераторите с питане.
Въпросния блогър копира от къде ли не, бълва постинг след постинг и всичките са копирани от къделине...
цитирайВъпросния блогър копира от къде ли не, бълва постинг след постинг и всичките са копирани от къделине...
Уж имаше някакви правила сайта, уж бе ясно деклариран определен морален ангажимент от управата на сайта за авторските права, а то...
кауза пердута.
цитирайкауза пердута.
Вярно ли твое е това?
Аз вчера с такова удоволствие го четох и си помислих - ето на, един млад човек, който вече е узрял да излезе от обвивката си на прост консуматор...
:(
цитирайАз вчера с такова удоволствие го четох и си помислих - ето на, един млад човек, който вече е узрял да излезе от обвивката си на прост консуматор...
:(
Да, наистина останалите, които са коментирали тук са прави - мисля, че трябва да пишеш до админите.
цитираймного ги е харесал и си ги е взел при него да си ги чете, когато му се прииска :)
цитирайОставих на въпросния блогър следния коментар:
"5. vanya70 - Копирал си, защото е хубав разказа...?
10:24
НО защо не си дал линк към блога на авторката, от където си копирал... най-малкото, което си длъжен да направиш..
ПП. Мотото на блога ти ми обяснява защо не си го направил - явно си "горд"!"
А ето и заглавието на блога му:
"Простотията ни е национална черта, тя е нашата гордост!" - без коментар!
цитирай"5. vanya70 - Копирал си, защото е хубав разказа...?
10:24
НО защо не си дал линк към блога на авторката, от където си копирал... най-малкото, което си длъжен да направиш..
ПП. Мотото на блога ти ми обяснява защо не си го направил - явно си "горд"!"
А ето и заглавието на блога му:
"Простотията ни е национална черта, тя е нашата гордост!" - без коментар!
зов към модератори, администратори и всички останали, които биха могли да реагират адекватно на таз странна ситуацийка. Нелоялно, да не кажа неприлично е някак да се допуска нещо подобно в едно публично пространство, където всеки е свободен да пуска свои публикации. Ако пък е решил да копира чужди, мисля че е редно да поиска разрешение и да цитира автора им.
Останалото е чисто и просто кражба - плагиатство. Все си мислех, че тук сме защитени от подобно нещо, и при всеки опит за такова ще се вземат съответните мерки.
цитирайОстаналото е чисто и просто кражба - плагиатство. Все си мислех, че тук сме защитени от подобно нещо, и при всеки опит за такова ще се вземат съответните мерки.
Ванче, забелязах мотото му. Това по-скоро ме натъжи, отколкото каквото и да е друго...Точно там ли трябваше да попаднат разказите ни...
Нали разбираш - нямам нищо против някой да ги копира, нека ги четат повече хора, но наистина би могъл да спомене, ей тъй, между другото, че те са плод на нечий друг интелектуален труд.
цитирайНали разбираш - нямам нищо против някой да ги копира, нека ги четат повече хора, но наистина би могъл да спомене, ей тъй, между другото, че те са плод на нечий друг интелектуален труд.
препоръчани.
аз поне не можах да го намеря.
цитирайаз поне не можах да го намеря.
Пуснах постинг в моя блог. Призовавам и други да го направят.
цитирайБлагодаря ти, Славе, идеята ти е страхотна!
Подкрепям я и вярвам, че ще има последователи. Това не бива да продължава.
цитирайПодкрепям я и вярвам, че ще има последователи. Това не бива да продължава.
ianchefff написа:
препоръчани.
аз поне не можах да го намеря.
аз поне не можах да го намеря.
И това е нещо! Благодаря ви, приятели!
Разбирам те и си права! Затова ти написах да пишеш ЛС на админите - може би това е единствения шанс да се предизвика тяхна реакция в случая! Ето официалният им блог:
http://blogbg.blog.bg/
И още една идея как би могъл да стигне този постинг до админите - отговори бързо на всеки коментар, дори само с едно "Благодаря!", за да отиде постинга в "най-коментирани".
цитирайhttp://blogbg.blog.bg/
И още една идея как би могъл да стигне този постинг до админите - отговори бързо на всеки коментар, дори само с едно "Благодаря!", за да отиде постинга в "най-коментирани".
самият пост с разказа ти вече го нЕма...
:)))
Евалла, мудиратуритиииииииииииииииииии:))))))
цитирай:)))
Евалла, мудиратуритиииииииииииииииииии:))))))
Но това не е достатъчно. Той ще продължи да го прави и незапознатите може теб утре да изкарат плагиат - и не само теб...
цитирайвсеки, който има време ако се сети, когато и да е, да пита в постовете на въпросния "писател", за всеки един текст кой е авторът, откъде го е взел и т.н.
белким се усети, че не е гот така да се прави.
:)))))))))))
цитирайбелким се усети, че не е гот така да се прави.
:)))))))))))
Кой знае още колко хора, ще познаят нещата си в неговия блог?
Той грубо нарушаваправилата на блог.бг, но това остава без последици!
цитирайТой грубо нарушаваправилата на блог.бг, но това остава без последици!
гепено от въпросния "автор".
също е в препоръчани, казва се "Първи сняг".
http://ivantodorov83.blog.bg/izkustvo/2009/11/01/pyrvi-sniag.427084
а авторът е май някой съвсем друг, просто нашият местен супер "писател" си го е присвоил, ей така, между другото, както по принцип прави.
Ето и линка:
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&thold
=-1&mode=flat&order=0&sid=117322#11709
Честито.
цитирайсъщо е в препоръчани, казва се "Първи сняг".
http://ivantodorov83.blog.bg/izkustvo/2009/11/01/pyrvi-sniag.427084
а авторът е май някой съвсем друг, просто нашият местен супер "писател" си го е присвоил, ей така, между другото, както по принцип прави.
Ето и линка:
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&thold
=-1&mode=flat&order=0&sid=117322#11709
Честито.
и видях, че вчера в блога си той има публикувани 8 разказа, а на 1ви ноември са 13 на брой!!! Не ви ли светва и на вас лампичка, че има нещо гнило?
цитирайКакво да ти кажа, Хриси, пълна отврат!!!
Толкова неприятна история, че стоя като втрещен.
Навремето бяха пускали мои стихотворения, по-стари, копирани от други места, имах подобен диалог с автора им, писах и на администрацията. В неговият блог имах няколко изтрити бележки, накрая все пак остави и си призна, че не е автора на стихотворенията.
Но това вече бие всякакви рекорди.
Спомняш си, че винаги съм ти казвал, да публикуваш задължително и в литературни сайтове, за да можеш да докажеш в такъв спор, защото има и големи наглеци.
Поздрави. С теб съм.
цитирайТолкова неприятна история, че стоя като втрещен.
Навремето бяха пускали мои стихотворения, по-стари, копирани от други места, имах подобен диалог с автора им, писах и на администрацията. В неговият блог имах няколко изтрити бележки, накрая все пак остави и си призна, че не е автора на стихотворенията.
Но това вече бие всякакви рекорди.
Спомняш си, че винаги съм ти казвал, да публикуваш задължително и в литературни сайтове, за да можеш да докажеш в такъв спор, защото има и големи наглеци.
Поздрави. С теб съм.
Съгласен съм напълно с мненията от по-горе. На мен ми се обади hel, снощи, че видяла два мои разказа. Първо изтри единия, сега е изтрил и другия.
Не е добре този, който и да е той!
цитирайНе е добре този, който и да е той!
Не знам за кого става дума, но ако някой си позволява да копира и да представя чужди постинги за свои, това е много грубо. Модераторите трябва да обърнат внимание на това явление, както и на публикуването на неверни съобщения по повод на нечия смърт. И двете неща са абсолютно недупостими!
цитирайако за първи път ти се случва....знам какво изпитваш...чувството е отвратилно. Но няма как да спреш това "присвояване", особено в интернет....
цитирайче е възможна подобна наглост! Би следвало да се вземат мерки от администраторите!
Б.
цитирайБ.
Аз съм засичала разкази от една моя любима книжка в един друг подобен блог и когато написах съвсем приятелски коментар, че се радвам, че и други я харесват коментара ми беше изтрит и получих злобно лично съобщение да не си вра нуса където не трябва!
Ама пък това да ти задигнат творението! Повече от възмутително е!
Поздрави!
цитирайАма пък това да ти задигнат творението! Повече от възмутително е!
Поздрави!
Опитва се да се докара писател.. Толкова може "бизнесмена".., не му се сърдете. От титула на блога се разбира достатъчно за съществото.. ;) Комплексар.. бездарен.
цитирайАз също съм го виждала в "Препоръчани",но не съм го чела.
Не мога да обясня защо. Просто не ми беше симпатичен.
А ти,Хриси, получи ли някакво обяснение от админите?
Би трябвало да четат преди да ни препоръчват нещо. Не може ние само по интуиция да караме...
Поздрави за теб!
цитирайНе мога да обясня защо. Просто не ми беше симпатичен.
А ти,Хриси, получи ли някакво обяснение от админите?
Би трябвало да четат преди да ни препоръчват нещо. Не може ние само по интуиция да караме...
Поздрави за теб!
ianchefff написа:
всеки, който има време ако се сети, когато и да е, да пита в постовете на въпросния "писател", за всеки един текст кой е авторът, откъде го е взел и т.н.
белким се усети, че не е гот така да се прави.
:)))))))))))
белким се усети, че не е гот така да се прави.
:)))))))))))
Аз съм за. Мога да бъда адски досадна и настоятелна в моменти като този ;))
Аха, мой е разказа. Да ти кажа, изненадата ми беше бая голяма, при все че веднъж ми се беше случвало да ми представят разказ без мое знание и без да ме цитират като автор в Сибир бг. Тогава като ми казаха, просто се регистрирах, влязох и направих една-две много благовъзпитани забележки и нещата се уредиха. С този нещата не стоят съвсем така сговорчиво, струва ми се. Трие...
цитирайkass написа:
много ги е харесал и си ги е взел при него да си ги чете, когато му се прииска :)
Да, може би...но на мен ми се е случвало някой да иска разрешението ми, за да запази нещо от блога ми в своя. И смятам, че така е редно.
mamas написа:
Но това не е достатъчно. Той ще продължи да го прави и незапознатите може теб утре да изкарат плагиат - и не само теб...
Не вярвам, Славе. Той го прави за да привлича интерес към блога си на наш гръб, а сега вече ще е наясно, че хората го смятат за един обикновен комплексиран плагиат. И знаеш ли, мисля си, че дори и да го удари музата по главата и да вземе да напише нещо свое, най-много да го попитат отде го е отмъкнал.
;)))
Ами публикувам и в Хулите, Стеф, ти знаеш. От там още никой нищо не ми е отмъквал...надявам се да продължи така.
Благодаря ти :)
цитирайБлагодаря ти :)
Пуснах линк за повече яснота. Наистина е доста грубичко, а и доста глупаво, мен ако питаш. Полза - никаква, ей на, само хорска неприязън си навлече.
цитирайДа, миличка, но поне опитвам. Мисля си, че срещу подобни посегателства трябва да се реагира.
цитирайkalin8 написа:
че е възможна подобна наглост! Би следвало да се вземат мерки от администраторите!
Б.
Б.
Е, аз вече не бих се изненадала на нищо май. Когато Любо ми писа на лични, помислих, че става дума за някаква шега в първия момент.
Вярно! Това е изключително грозно и всеки би трябвало да реагира, ако не за друго, поне за да намалим вероятността от подобни инциденти.
цитирайНе му се сърдя. Опитвам се да му кажа - хей, не е хубаво да правиш така. ;)))
цитирайАми как да ти кажа - когато аз пуснах разказа, кой знае защо админите не решиха да го пуснат в препоръчани. Нямам обяснение как и защо после се е озовал там разказа ми, не желая и да гадая.
цитирайНеизвестно защо? В класаците им ОЩЕ стоят две от най-наглите и бездарни плагиатки, имитиращи "поетеси" - kleopatrsv от Свищов и блубърд, чийто блог се изтри. Тя и клео свищовска си изтри блога, но отново заокачва същите, даже и плагиатстваните, си графомании. Явно там си имаме работа с клиничен случай.
От възмущение превърнах научно-философския си блог в трибуна за "НЕ на плагиатството", но явно керванът си върви, а кучетата си лаем.
Сега ще пусна и твоя постинг, а ти непременно пиши до инвестор.бг и блог.бг и не пропускай да споменеш, че гаврилите се с чуждо изкуство пасат свободни в полята на безогледността им.
моят блог и блога на бизкочо се борят и ще продължават да се борят с този тумор - крадците на интелектуална собственост.
цитирайОт възмущение превърнах научно-философския си блог в трибуна за "НЕ на плагиатството", но явно керванът си върви, а кучетата си лаем.
Сега ще пусна и твоя постинг, а ти непременно пиши до инвестор.бг и блог.бг и не пропускай да споменеш, че гаврилите се с чуждо изкуство пасат свободни в полята на безогледността им.
моят блог и блога на бизкочо се борят и ще продължават да се борят с този тумор - крадците на интелектуална собственост.
въпросният Иванчо, явно търси посещаемост на блога си. Обвързал се е с рекламодатели и се бори за повече популярност, за да има приходи. Това е положението!
цитирай777 написа:
Неизвестно защо? В класаците им ОЩЕ стоят две от най-наглите и бездарни плагиатки, имитиращи "поетеси" - kleopatrsv от Свищов и блубърд, чийто блог се изтри. Тя и клео свищовска си изтри блога, но отново заокачва същите, даже и плагиатстваните, си графомании. Явно там си имаме работа с клиничен случай.
От възмущение превърнах научно-философския си блог в трибуна за "НЕ на плагиатството", но явно керванът си върви, а кучетата си лаем.
Сега ще пусна и твоя постинг, а ти непременно пиши до инвестор.бг и блог.бг и не пропускай да споменеш, че гаврилите се с чуждо изкуство пасат свободни в полята на безогледността им.
моят блог и блога на бизкочо се борят и ще продължават да се борят с този тумор - крадците на интелектуална собственост.
От възмущение превърнах научно-философския си блог в трибуна за "НЕ на плагиатството", но явно керванът си върви, а кучетата си лаем.
Сега ще пусна и твоя постинг, а ти непременно пиши до инвестор.бг и блог.бг и не пропускай да споменеш, че гаврилите се с чуждо изкуство пасат свободни в полята на безогледността им.
моят блог и блога на бизкочо се борят и ще продължават да се борят с този тумор - крадците на интелектуална собственост.
Не ми се ще да вярвам, че това е възможно. Наистина разбирам, че всеки е свободен да публикува каквото реши в собствения си блог, но нали все пак администрацията е за това - за да реагира на подобни непочтени постове, особено когато толкова много хора са възмутени от това.
Все пак ми се ще да вярвам, че такива постъпки няма да бъдат толерирани, а ще се вземат съответните мерки да се избягват подобни неща.
А сега вече разказа ми е и в блога на един друг наш стар познайник - виж горе допълнението в постинга ми.
цитирайПоредното плагиатство:
http://bbbb.blog.bg/izkustvo/2009/11/03/tvyde-mnogo-liubov.428571
Дали ви напомня нещо?! При това е в препоръчани!!!
Май е време за официално становище?!
Изпратено: 20:51 От: vanya70
цитирайhttp://bbbb.blog.bg/izkustvo/2009/11/03/tvyde-mnogo-liubov.428571
Дали ви напомня нещо?! При това е в препоръчани!!!
Май е време за официално становище?!
Изпратено: 20:51 От: vanya70
а този новия плагиат tlnet е в препоръчани публикации с ТВОЯ РАЗКАЗ!!!!
Какви са тия свинщини, които се случват тук?
А нецензурните коментари отдолу? Не, не, това е прекалено вече. Блог.бг почва да прилича на кочина!!!!
цитирайКакви са тия свинщини, които се случват тук?
А нецензурните коментари отдолу? Не, не, това е прекалено вече. Блог.бг почва да прилича на кочина!!!!
49.
анонимен -
Моралът на въпросният блогът
03.11.2009 21:09
03.11.2009 21:09
е на висока висота ;-)
:-D
цитирай:-D
Аха, видях. И му писах едно коментарче даже. Все пак разказа ми си го бива, а ;))))))
Не им се връзвай, миличка. Луди хора има навсякъде, просто не трябва да ги вземаш насериозно.
цитирайНе им се връзвай, миличка. Луди хора има навсякъде, просто не трябва да ги вземаш насериозно.
Ъъъ...вероятно. Но не е само той, нали разбра - ако не си, виж в Препоръчани.
Мисля, че става дума за клетъчно делене... :)))))))
цитирайМисля, че става дума за клетъчно делене... :)))))))
52.
777 -
И двата плагиата на разказа ти са в Избрани, а ти не, как си обясняваш това?
03.11.2009 21:15
03.11.2009 21:15
http://777.blog.bg/nauka/2009/11/03/hristam-plagiatstvoto-v-blog-bg-se-tolerira.428604
цитирай
53.
hristam -
777 - И двата плагиата на разказа ти са в Избрани, а ти не, как си обясняваш това?
03.11.2009 21:17
03.11.2009 21:17
Близки връзки с модераторите? Или направо са някакви важни отговорни лица в местния елит... Да речем...
Твоята идея каква е?
цитирайТвоята идея каква е?
Разказът трябва да бъде махнат! И сигурно ще е! Колкото пъти съм писал до администрацията, взимали са отношение! И bbbb - то е много наясно, че ще бъде махнат разказа. Не знам, какво си мисли да прави. Май му е приятно да провокира, но този път направи лоша самооценка. Страшно лоша. Преди малко влязох в разказа. От първите редове: познато, после още по-познато. Вече се досетих кой е разказа, но ще ти призная нещо: когато го публикува ти, не ме впечатли чак толкова колкото сега, защото ти си пишеш хубаво, защото си АВТОР, защото харесвам още много други твои неща, а към някои имам слабост, голяма слабост. И разказа не ми изпъкна, чак толкова, а сега...Първата ми мисъл: "И bbbb-то можел да пише, сигурно е скрит талант и затова се държи така", просто с тази публикация, както е искал да открие слабостите, на нас "дето си гледаме много на сериозно, мноооо се връзваме и незнам си още какво", този път ми откри своите слабости, че дори не най-впечатлилия ме твой разказ, за него е нещо твърде, твърде впечатляващо...
Страхотен автор си, Хриси. За това те провокират, за това понасяш тези неща, всеки който се откроява дразни, защото има, има качества които липсват...
Много емоционален съм сега и сигурно не ми се разбира какво пиша, но не мога, не мога да не го напиша...
Ти си обичаната, не те. Ти си го заслужила - с това пробуждаш нелепите реакции.
цитирайСтрахотен автор си, Хриси. За това те провокират, за това понасяш тези неща, всеки който се откроява дразни, защото има, има качества които липсват...
Много емоционален съм сега и сигурно не ми се разбира какво пиша, но не мога, не мога да не го напиша...
Ти си обичаната, не те. Ти си го заслужила - с това пробуждаш нелепите реакции.
Той е кукловода. Пише пътеписи за Австралия от известно време. Останалите са му марионетки.
Атакува само кадърни автори - поети и писатели. Бездарните и плагиатите подкрепя. Защо ли?
Не е заради евтината популярност.
Хора тормозени системно от него напуснаха блога.
Ако искаш малко успокоение, тормозените не са случайни и задължително са талантливи. Сред тях са wonder и cefulesteven. Което с малко чувство за хумор можеш да приемеш и като комплимент. ;))
Открил е, че си талантлива. И те е отпочнал.
Френската връзка с модераторите е очевадна мисля и не се нуждае от коментар.
цитирайАтакува само кадърни автори - поети и писатели. Бездарните и плагиатите подкрепя. Защо ли?
Не е заради евтината популярност.
Хора тормозени системно от него напуснаха блога.
Ако искаш малко успокоение, тормозените не са случайни и задължително са талантливи. Сред тях са wonder и cefulesteven. Което с малко чувство за хумор можеш да приемеш и като комплимент. ;))
Открил е, че си талантлива. И те е отпочнал.
Френската връзка с модераторите е очевадна мисля и не се нуждае от коментар.
Стеф, странно е, че не си го оценил веднага, този ми е от любимите разкази, получи се мого добре. Вероятно не си имал търпение да го изчетеш целия - дългичък се получи.
А що се отнася до въпросните момци - да са живи и здрави, техните провокации никому няма да навредят, убедена съм. На мен поне - не. Хората дори ще имат възможност да прочетат нещо хубаво, което са пропуснали/ както ти например/. ;)))
Така че не се кахъри толкова, пък ако админите решат да вземат някакви мерки срещу това още по-добре. Лоша реклама за блог бг е това.
цитирайА що се отнася до въпросните момци - да са живи и здрави, техните провокации никому няма да навредят, убедена съм. На мен поне - не. Хората дори ще имат възможност да прочетат нещо хубаво, което са пропуснали/ както ти например/. ;)))
Така че не се кахъри толкова, пък ако админите решат да вземат някакви мерки срещу това още по-добре. Лоша реклама за блог бг е това.
57.
hristam -
777 - Отдавна смятам, че един точно блогър дърпа конците на интригите.
03.11.2009 21:34
03.11.2009 21:34
Мдаа...досещам се за кого говориш, но той не ми се появява отскоро. Което с малко повече чувство за хумор и малко повече липса на скромност вероятно иде да рече, че съм велика :))))))
Но това го знам и без него :)))
Като оставим шегите настрана обаче, освен мен в блоговото пространство има много чувтствителни и раними хора, които буквално се страхуват да публикуват заради подобни блогъри. Аз лично съм си писала на лични с такъв човек, и ми стана много съвестно, че млади хора, които тепърва правят своите първи литературни опити, са били грубо подиграни и наранени. Много е грозно това, ей от това ме боли. И ако правя сега всичко възможно да се прекратят подобни постъпки, но съвсем не е само заради моя разказ.
цитирайНо това го знам и без него :)))
Като оставим шегите настрана обаче, освен мен в блоговото пространство има много чувтствителни и раними хора, които буквално се страхуват да публикуват заради подобни блогъри. Аз лично съм си писала на лични с такъв човек, и ми стана много съвестно, че млади хора, които тепърва правят своите първи литературни опити, са били грубо подиграни и наранени. Много е грозно това, ей от това ме боли. И ако правя сега всичко възможно да се прекратят подобни постъпки, но съвсем не е само заради моя разказ.
hristam написа:
Стеф, странно е, че не си го оценил веднага, този ми е от любимите разкази, получи се мого добре. Вероятно не си имал търпение да го изчетеш целия - дългичък се получи.
А що се отнася до въпросните момци - да са живи и здрави, техните провокации никому няма да навредят, убедена съм. На мен поне - не. Хората дори ще имат възможност да прочетат нещо хубаво, което са пропуснали/ както ти например/. ;)))
Така че не се кахъри толкова, пък ако админите решат да вземат някакви мерки срещу това още по-добре. Лоша реклама за блог бг е това.
А що се отнася до въпросните момци - да са живи и здрави, техните провокации никому няма да навредят, убедена съм. На мен поне - не. Хората дори ще имат възможност да прочетат нещо хубаво, което са пропуснали/ както ти например/. ;)))
Така че не се кахъри толкова, пък ако админите решат да вземат някакви мерки срещу това още по-добре. Лоша реклама за блог бг е това.
Не, прочетох го до край, но явно съм бил в друго състояние. Иначе разказа си грабва от първите редове, разкошен е. Свикнал съм ти и вярвам в теб и винаги ме кефиш, а сега и под друго име си беше ти и още повече ме накефи.
Когато очакваме от човек, от природа, от автор и знаем, че ще ни поднесе нещо хубаво, просто по-зле оценяваме дара.
Лятно време не се радваме на топъл ден, а сега ако стане неочаквано топличко: много ще му се радваме. Вечната човешка неблагодарност към даровете.
Надявам се, надявам се, да се усмихваш сега.
ПРЕДИЗВИКВАТ ТЕ ЗАЩОТО СИ ДОБРА, ЗАЩОТО СИ МНОГО, МНОГО ДОБРА!
Ето за това. И като си спомня, колко камъни се хвърлиха, че често си била на първа. Търсеха се лични мотиви. Ами ето: оценяват произведението, не самата Хриси. :)))
Страхотен автор си!!!
И обичаме да те четем!
Ами много им здраве, Стеф.
Вярно, че дразних доста хора с това, че все бях на първа. Ужасно се чувствам виновна. :))) Е, сега само разказите ми са там...;)))
Зная, че имам не малко читатели и за мен е удоволствие да споделям всичко написано с тях. И съм им благодарна, че в момент като този са с мен и ме подкрепят.
Благодаря ти. Благодаря ви!
цитирайВярно, че дразних доста хора с това, че все бях на първа. Ужасно се чувствам виновна. :))) Е, сега само разказите ми са там...;)))
Зная, че имам не малко читатели и за мен е удоволствие да споделям всичко написано с тях. И съм им благодарна, че в момент като този са с мен и ме подкрепят.
Благодаря ти. Благодаря ви!
Другото е "всяко чудо за три дни". Но този път тъпанарите, които толерират плагиатите трябва да си платят цената.
А дали тъпанарите са модератори или модераторите са тъпанари това е важен блогов въпрос ми се струва. ;))
Що се отнася до ранимите и чувствителни хора и бездушните ранители, той Господ си знае и си събира вересиите когато им дойде времето.
цитирайА дали тъпанарите са модератори или модераторите са тъпанари това е важен блогов въпрос ми се струва. ;))
Що се отнася до ранимите и чувствителни хора и бездушните ранители, той Господ си знае и си събира вересиите когато им дойде времето.
отрека умението на уважаваната блогърка 777 да прави комплименти, не случайно е обичана от много от пишещите тук
цитирайhristam написа:
Да, може би...но на мен ми се е случвало някой да иска разрешението ми, за да запази нещо от блога ми в своя. И смятам, че така е редно.
kass написа:
много ги е харесал и си ги е взел при него да си ги чете, когато му се прииска :)
Да, може би...но на мен ми се е случвало някой да иска разрешението ми, за да запази нещо от блога ми в своя. И смятам, че така е редно.
Хрис, извинявай, че се пошегувах, неуместно беше, но блог.бг не пази авторски права... А колкото до това, че са го препоръчали, просто нямам думи...
Явно си супер атрактвна и интересна, затова тези се опитват да блеснат с твоята светлина и труд!!
Разбери, че и лошата реклама си е РЕКЛАМА :)))
цитирайРазбери, че и лошата реклама си е РЕКЛАМА :)))
А, и как предлагаш да стане това? Аз да не съм МОСАД. Ако някой иска да си признае доброволно, като при това обещае да не прави повече такива простотии, нямам нищо против. Отворена съм за подобни изявления. Но не смятам да провеждам разследване. Тези хора изобщо не си струват труда, повярвай ми.
цитирайАз също обичам да се шегувам, нали знаеш ;)))
А щом блог бг не пази авторските права, щом позволява на който му щукне да краде блогърски писания и да си прави с тях каквото си иска, че даже и го пускат в препоръчани барабар с откраднатото, какво ни остава да си мислим за този въпросен блог?
цитирайА щом блог бг не пази авторските права, щом позволява на който му щукне да краде блогърски писания и да си прави с тях каквото си иска, че даже и го пускат в препоръчани барабар с откраднатото, какво ни остава да си мислим за този въпросен блог?
Естествено, Веско. И винаги съм била. ;)))
И за рекламата си прав. Друг е въпроса, че ако на мен не ми пука други хора се засягат и не смеят да публикуват. Но...в крайна сметка всеки прави каквото може. Някои - простотии...
цитирайИ за рекламата си прав. Друг е въпроса, че ако на мен не ми пука други хора се засягат и не смеят да публикуват. Но...в крайна сметка всеки прави каквото може. Някои - простотии...
спокойно.
:)
цитирай:)
Ето какво му писах и аз:
Здравей ;)
Защо и моето разакзче "Цветето" е качено при теб?
И то копнато от хулите?
Изпратено: 03.11 01:14 От: voinov50
Изтрий
Линка в блога е:
http://voinov50.blog.bg/izkustvo/2009/10/19/ediniiat-variant.418590
а в Хулите:
http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=117246
Въобще не ми отговори.
Сега ще видя дали е изтрито.
Поздрави на всички!
цитирайЗдравей ;)
Защо и моето разакзче "Цветето" е качено при теб?
И то копнато от хулите?
Изпратено: 03.11 01:14 От: voinov50
Изтрий
Линка в блога е:
http://voinov50.blog.bg/izkustvo/2009/10/19/ediniiat-variant.418590
а в Хулите:
http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=117246
Въобще не ми отговори.
Сега ще видя дали е изтрито.
Поздрави на всички!
"Всички изображения, картинки, текстове, документи, бази данни, компютърни програми и друга информация, генерирани от екипа на Инвестор.БГ АД и/или намиращи се на сайтовете от групата на Инвестор.БГ АД, са собственост на Инвестор.БГ АД и съответно се ползват със закрилата на Закона за авторското право и сродните му права и всички международни актове в сила за Р България, както и релевантните актове на Европейския съюз (освен ако друго не е изрично указано на съответния сайт за конкретния случай)."
Пълният текст на горното можеете да намерите тук http://ibg.bg/id-157/
цитирайПълният текст на горното можеете да намерите тук http://ibg.bg/id-157/
mar85 написа:
не разбирам защо врещите? нали все се пънете да сте известни, ами...ето популяризира ви човека! Качака ви плесна на списание, на ББББ възможностите не са толкова големи:( - кой как може, така го прави!
Защото това се нарича плагиатство. И лично на мен не ми харесва особено точно този начин на популяризация. Всеки според предпочитанията си, нали така.
Същото важи и за модерацията. Хората, които ме четат не са длъжни да четат простотиите на всеки изнервен комплексар. Такива от време на време получавам на лични.
Благодаря че намина.
Много добре си направил. А има и ефект, което ме радва.
цитирайПодадоха ни сигнал, че постингът е копиран. След нашата проверка беше изтрит.
Екип на Blog.bg
Благодаря за което!
цитирайЕкип на Blog.bg
Благодаря за което!
Ако пропуска е случаен, както при мен се случва, може да се поправи. Правени са ми забележки и се старая да посочвам автора...Но не мога да се въздържа да не споделя със всички вас нещо, което ме е накарало да се замисля или ми е дало някаква надежда...
цитирайНе бива да се пропуска цитирането на автор, не е редно. Тогава цитираното се превръща в литературна кражба, а това е наказуемо.
Иначе нямам нищо против да бъда копирана, разбира се, за мен ще бъде чест и удоволствие.
цитирайИначе нямам нищо против да бъда копирана, разбира се, за мен ще бъде чест и удоволствие.
Хубав ден и на теб. :)))
цитирайa някъде да е написал, че не е негово?
За всички е ясно, че след като пускаш нещо без да уточняваш на кого е, значи е твое.
И всякакви приказки за комплексарщина показват единствено и само това, че комплексарът си ти.
цитирайЗа всички е ясно, че след като пускаш нещо без да уточняваш на кого е, значи е твое.
И всякакви приказки за комплексарщина показват единствено и само това, че комплексарът си ти.
Благодаря ти, Янч! :)))
Комплексарите си личат отдалеч. Дори няма нужда да им казваме, че са такива. Те си го знаят, но рядко го признават дори на себе си. За това пък не пропускат да го покажат ;))
цитирайКомплексарите си личат отдалеч. Дори няма нужда да им казваме, че са такива. Те си го знаят, но рядко го признават дори на себе си. За това пък не пропускат да го покажат ;))
mar85 написа:
Плагиатство? Много насериозно се взехте с авторските си права:)))) хахахах някъде да е написал, че е негово? Не схващате иронията, заслепило ви е чувството за "хора на изкуството".
Модерацията? Разбрах ти предпочитанията - обичаш само да те хвалят, а това е признак за комплексарщина и малодушие. Аз на лична нищо не получавам, за разлика от теб, вероятно...защото всеки може да напише в темите ми какво мисли.
ПС. Аааа и наминах, защото получавам уведомление в пощата си за всеки нов коментар в тема в която съм писала. Сега ще го изключа тук, за да не си правиш труда да ми отговаряш.
hristam написа:
Защото това се нарича плагиатство. И лично на мен не ми харесва особено точно този начин на популяризация. Всеки според предпочитанията си, нали така.
Същото важи и за модерацията. Хората, които ме четат не са длъжни да четат простотиите на всеки изнервен комплексар. Такива от време на време получавам на лични.
Благодаря че намина.
mar85 написа:
не разбирам защо врещите? нали все се пънете да сте известни, ами...ето популяризира ви човека! Качака ви плесна на списание, на ББББ възможностите не са толкова големи:( - кой как може, така го прави!
Защото това се нарича плагиатство. И лично на мен не ми харесва особено точно този начин на популяризация. Всеки според предпочитанията си, нали така.
Същото важи и за модерацията. Хората, които ме четат не са длъжни да четат простотиите на всеки изнервен комплексар. Такива от време на време получавам на лични.
Благодаря че намина.
Плагиатство? Много насериозно се взехте с авторските си права:)))) хахахах някъде да е написал, че е негово? Не схващате иронията, заслепило ви е чувството за "хора на изкуството".
Модерацията? Разбрах ти предпочитанията - обичаш само да те хвалят, а това е признак за комплексарщина и малодушие. Аз на лична нищо не получавам, за разлика от теб, вероятно...защото всеки може да напише в темите ми какво мисли.
ПС. Аааа и наминах, защото получавам уведомление в пощата си за всеки нов коментар в тема в която съм писала. Сега ще го изключа тук, за да не си правиш труда да ми отговаряш.
Да, не схващам иронията. Иронията на Сократ и на Буковски, на Ремарк и на циганчето с което наливаме плочки когато не съм болен като днес, иронията в разказите на Христам, на Янчев и не само в техните, а и доста тук я схващам, но явно тази е толкова тънка, че не ми прилича на ирония, а на толериране на престъпно поведение, каквото е плагиатството.
И не ти ли прилича на разпореждане в чужд блог, да държиш тон на собственика му, дали има модерация или няма?
Защото на мен ми прилича точно на това.
Блогът си е на Христам и каквато си иска опция ще си използва.
Аман от агресия и арогантност!
Стеф, благодаря и на теб. Хубавата новина е, че така разбрах колко много са тези, които ни четат и уважават нашият начин да изразяваме себе си.
Абсолютно си прав и всеки би го разбрал, ако е с достатъчно умствен капацитет за това. А за останалото не сме ние тези, дето трябва да се тревожим.
:)))
цитирайАбсолютно си прав и всеки би го разбрал, ако е с достатъчно умствен капацитет за това. А за останалото не сме ние тези, дето трябва да се тревожим.
:)))
Цитат:
Плагиатство? Много насериозно се взехте с авторските си права:)))) хахахах някъде да е написал, че е негово? Не схващате иронията, заслепило ви е чувството за "хора на изкуството".
Модерацията? Разбрах ти предпочитанията - обичаш само да те хвалят, а това е признак за комплексарщина и малодушие. Аз на лична нищо не получавам, за разлика от теб, вероятно...защото всеки може да напише в темите ми какво мисли.
Край на цитата.
Госпожо, наистина ли, това, което сте написали, го мислите? Искам да Ви попитам, ако ви откраднат в градски транспорт портмонето с 20 лева, нека да са 5, и ако граждани, или кондуктор хванат градеца, Вие няма да си поискате петте лева? Вие няма ли да се възмутите? Няма ли да сте си в правото? Или ще кажете-Е, няма да се вземам на сериозно, човекът успял, взел ми ги- никъде на банкнотите не пише, че са мои-хахал да са му!
Вие имате право да го направите, аз обаче имам същото право да си поискам моето. Колкотои и това да Ви се струва егоистично. И бих го направил. И бих се възмутил, както от крадеца, така и от тези, които му съчувстват, че са го ХВАНАЛИ.
цитирайПлагиатство? Много насериозно се взехте с авторските си права:)))) хахахах някъде да е написал, че е негово? Не схващате иронията, заслепило ви е чувството за "хора на изкуството".
Модерацията? Разбрах ти предпочитанията - обичаш само да те хвалят, а това е признак за комплексарщина и малодушие. Аз на лична нищо не получавам, за разлика от теб, вероятно...защото всеки може да напише в темите ми какво мисли.
Край на цитата.
Госпожо, наистина ли, това, което сте написали, го мислите? Искам да Ви попитам, ако ви откраднат в градски транспорт портмонето с 20 лева, нека да са 5, и ако граждани, или кондуктор хванат градеца, Вие няма да си поискате петте лева? Вие няма ли да се възмутите? Няма ли да сте си в правото? Или ще кажете-Е, няма да се вземам на сериозно, човекът успял, взел ми ги- никъде на банкнотите не пише, че са мои-хахал да са му!
Вие имате право да го направите, аз обаче имам същото право да си поискам моето. Колкотои и това да Ви се струва егоистично. И бих го направил. И бих се възмутил, както от крадеца, така и от тези, които му съчувстват, че са го ХВАНАЛИ.
Влади, струва ми се, че това е той, не че има някакво значение, разбира се. По-важното е, че примера който даваш е наистина удачен, но не съм убедена, че точно този той ще схване това.
Благодаря ти, скъпи приятелю :)
цитирайБлагодаря ти, скъпи приятелю :)
ама и ти понякога проявяваш учудващо неразбиране, чак обидно.
Как не си разбрал още, че тя/той, наричаща се mar85, по цял ден обикаля с една торба пари по трамваи, паланки, тоалетни, сергии, пазари и кафенета и ги раздава на хората?
Даже вчера в трамвая едни хора си говореха, че тя/той-mar85, току-що бил слязал от трамвая, като преди това тя/той-mar85, раздал по 300 лева на всички возещи се в превозното средство!!!
Kато го чух, нервите ми се скъсаха до края на деня и за момент ми прилоша!
Даже и днес все още не съм възстановен напълно, надявах се в автобуса тя/той-mar85, да се качи и да сгрее изстиналото ми от сутрешния студ сърце, но нямах късмет.
В обедната почивка съм се зарекъл да пообиколя малко насам натам, та дано да ме огрее щастието, което тя/той-mar85 пръска навред и прави хората щастливи!
Така че, papadok, бъди по-внимателен в коментарите си!!!
цитирайКак не си разбрал още, че тя/той, наричаща се mar85, по цял ден обикаля с една торба пари по трамваи, паланки, тоалетни, сергии, пазари и кафенета и ги раздава на хората?
Даже вчера в трамвая едни хора си говореха, че тя/той-mar85, току-що бил слязал от трамвая, като преди това тя/той-mar85, раздал по 300 лева на всички возещи се в превозното средство!!!
Kато го чух, нервите ми се скъсаха до края на деня и за момент ми прилоша!
Даже и днес все още не съм възстановен напълно, надявах се в автобуса тя/той-mar85, да се качи и да сгрее изстиналото ми от сутрешния студ сърце, но нямах късмет.
В обедната почивка съм се зарекъл да пообиколя малко насам натам, та дано да ме огрее щастието, което тя/той-mar85 пръска навред и прави хората щастливи!
Така че, papadok, бъди по-внимателен в коментарите си!!!
Намирам написаното от теб за чудесна идея за малък разказ с лек /абе може и да не е чак толкова лек/ сатиричен оттенък.
Защо не развиеш тази тема, ти го правиш мннооооого забавно /в смисъл, не по-малко забавно от мен ;)))))/
цитирайЗащо не развиеш тази тема, ти го правиш мннооооого забавно /в смисъл, не по-малко забавно от мен ;)))))/
mar85 говори глупости.
цитирайДа де. :)))))))
Но пък добрата новина е, че вече май престана. ;)))
цитирайНо пък добрата новина е, че вече май престана. ;)))
може, но не знам кога.
Може би, когато му дойде времето.
:))))))
цитирайМоже би, когато му дойде времето.
:))))))
Мъдро, Янч, много мъдро.
Не се учудвам... ;)))
цитирайНе се учудвам... ;)))
погледнах пак блога на bbbb; има само един постинг и някои от коментарите са на тази/този mar85.
А другият, който беше кпоирал твоя разказ - "иван някой си" - има само 2 -3 коментара, които са анонимни и може и сам да си ги е писал...
странни хора :)))
цитирайА другият, който беше кпоирал твоя разказ - "иван някой си" - има само 2 -3 коментара, които са анонимни и може и сам да си ги е писал...
странни хора :)))
кофти работи си е
Ама така е в живота , кой както се уреди , макар че не трябвало да е така .
Разказът е наистина хубав , ама поне да бяха сложили кой е авторът.......
Живичка и здравичка
:)
цитирайАма така е в живота , кой както се уреди , макар че не трябвало да е така .
Разказът е наистина хубав , ама поне да бяха сложили кой е авторът.......
Живичка и здравичка
:)
Така си е - хубав, лош, има си автор /ако и той все още да не е световноизвестен :)))))/
Жив и здрав да си и ти! :)
цитирайЖив и здрав да си и ти! :)
...плагиатсвото отдавна не е рядкост. Дали тук или някъде другаде - няма значение за тях. Още повече че нет пространството предразполага за това.
А и самите те го правят пради липса на внимание и всяко "КоМНтАрЧиИиИиИ" е от изключителна важност за тях.
цитирайА и самите те го правят пради липса на внимание и всяко "КоМНтАрЧиИиИиИ" е от изключителна важност за тях.
daje veche si mislja, che tova osven che e plagiatstvo, e i naj-veche jaluk i grozen nachin za privlichane na vnimanieto i za suzdavane na naprejenie. No pone stana jasno (ako ne e bilo i predi) koj za kakvo e tuk i kakvi namerenija ima.
(izvini me za latineca, no sum v universiteta i njamam kirilica :))
цитирай(izvini me za latineca, no sum v universiteta i njamam kirilica :))
е има време
може и световноизвестен да стане ( разбирай ти )
Знае ли човек от къде ще изскочи зайченцето някой ден???????????????
:)
цитирайможе и световноизвестен да стане ( разбирай ти )
Знае ли човек от къде ще изскочи зайченцето някой ден???????????????
:)
гепсон на поразия...а аз метнах на янчев за борисов, разбирасе с името му и че е от блога в друг сайт...и пак ми терсене, че не попитах...именно за това бях пуснал постинг...докъде е етичното в такива случаи...
цитирайТърсене
Блогрол
1. Стеф
2. Фенриз
3. Belle
4. Пинче
5. Нещо вълнуващо
6. Един добър приятел
7. Сърце от светлина
8. Глътка ведрост
9. Човекът-мисъл
10. Някой, който ме докосна
11. Ники -Вихрения танц
12. Абонирам се за... ;)))
13. Писателят
14. Усмивка за Куш
2. Фенриз
3. Belle
4. Пинче
5. Нещо вълнуващо
6. Един добър приятел
7. Сърце от светлина
8. Глътка ведрост
9. Човекът-мисъл
10. Някой, който ме докосна
11. Ники -Вихрения танц
12. Абонирам се за... ;)))
13. Писателят
14. Усмивка за Куш