Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2010 10:19 - Жени и изневяра
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 3727 Коментари: 26 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Само заради furiika! Аз не бих се сетила за подобно нещо...;))))

 

 

Жената Овен, въпреки свойствената си упоритост си признава, че няма да си тръгне. Няма сили да предприеме каквото и да било в отговор. Ще го приеме “мъжки”, възможно е даже да не обърне внимание. Особено ако половинката носи достатъчно пари вкъщи - ще стигне за всички. Но подобно на хамстер оттук нататък ще започне да се запасява с кожени палта, украшения и акции за случая, когато на кораба ще се появи пробойна и тя трябва да го напусне.

Дамата Телец ще прости, но ще запомни. Развод не ви грози, но това още не е повод да се успокоите. В отговор ще ви сложи такива рога, каквито не сте си и помисляли. И в това мероприятие активно ще вземат участие и приятелите,и колегите, и началникът.

При дамата Близнак всичко зависи от настроението. Може да тръгне по трупове (тоест да ви натопи пред началник, кантора, родители, приятели), за да си понесете наказанието, което тя смята за необходимо. Като при това гарнира оплакванията си с такива подробности, които не сте и сънували, докато сте били извън съпружеското ложе. Но като нищо може и да ви шашне с новината, че си има приятел и че няма нищо против да си спретнете тройка. Не се връзвайте, твърде възможно е това да е демонстрация. При всички положения у жената Близнак живеят повече от един човек - така че внимавайте с кой от всичките разговаряте, когато правите признанието си.

При Рака взривът от гняв може да избухне внезапно. Но скоро тя ще реши, че не сте човекът, който й трябва. Подобна дама изневяра не търпи - гответе се за развод.

Лъвицата има като резерва доста кавалери, така че няма много да страда - разкарай се, ти също си ми омръзнал. Не напразно почти всички известни модели са родени под този знак.

Девата ден и нощ ще ридае. От тези сълзи на вас ще ви се приплаче и в крайна сметка може и да склоните да се върнете обратно, ако другата връзка не е Бог знае колко сериозна.

Везни - тази дама винаги си има резервен вариант. Тя не може да живее сама. Ако размислите и се върнете при нея след известно време, знайте - семейното ложе ще бъде заето.

Съпругата Скорпион е много ревнива, тъй като загребва всичко при себе си. Но няма да се опитва да ви задържи - вече сте изминал етап. Вече не съществувате за нея. Но въпреки всичко ще си отмъсти, при това капитално. Или ще останете гол като пушка, или вече няма да има смисъл да търсите компанията на жени - защото няма да имате тази възможност.

Стрелецът ще си позволи унизителни реплики, което често води до раздяла. Ако това се случи, дълго време ще остане сама.

Дамата Козирог е способна да ви ритне само при мисълта, че сте имал помисъл за кръшкане. Ще си тръгне от всяко тържествено мероприятие само ако забележи погледа ви върху друга. Ще ви зашлеви шамар пред всички, без да се притеснява. Никога няма да ви съжали. Ако ви остави пред вратата с куфара, а вие се опитате да влезете през прозореца, то той ще бъде плътно закован. Освен това е способна на отмъщение, а в тази сфера е доста изобретателна (ще публикува обяви по ваш адрес, ще ви пъхне в лудницата, ще ви разори -трудно е да се изброи, но си напрегнете фантазията).

Водолеят ще затаи кръвна обида. Ще плете интриги, ще пише планове, ще обмисля стратегии. Ще подаде молба за развод, когато цялото имущество е на нейно име.

Рибата ще отплува и дори ще ви пожелае щастие. И късмет с другата. Няма да се бори за любовта си. Даже няма да заплаче. Мъжко момиче е.




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - Хахаааа:)))
16.01.2010 10:45
Рак съм, ма защо не бях риба?Въпреки, че като няма риба и ракът си е риба, но все пак... :)))
Благодаря ти, мила за постинга!
:))
цитирай
2. hristam - furiika
16.01.2010 10:50
Леле, леле...:)))

Е, аз пък съм Везна, и хич не се оплаквам! :)))
цитирай
3. weki1968 - Христина само за тев:youtube-K...
16.01.2010 10:52
Христина само за тев:youtube-Kerber-Kad ljubav izda
цитирай
4. weki1968 - Нали ще ме имаш предвид за резервен ...
16.01.2010 10:54
Нали ще ме имаш предвид за резервен вариант и аз съм Везна.
цитирай
5. hristam - weki1968
16.01.2010 10:59
Пробвай пак с линка, този не става.

Мъж Везна? Нямам добри вчепатления. Виж, жените Везни сме съвсем друга работа... ;)))
цитирай
6. weki1968 - Знам че няма да ти хареса въпреки че ...
16.01.2010 11:08
Знам че няма да ти хареса въпреки че това е добра комбинация.Това е да не харесваш себе си.А линка е много дълъг.Влизаш вYouTube и пишеш.
цитирай
7. hristam - weki1968
16.01.2010 11:36
A, не е същото - себе си харесвам достатъчно :)))

И дългите линкове могат да се копират. ;))
цитирай
8. cefulesteven - Предизвика ме и ми се иска да пусна и ...
16.01.2010 11:48
Предизвика ме и ми се иска да пусна и аз нещо относно жени и изневяра.
Вече старо, но искам дамското съсловие да е искрено:)))
цитирай
9. hristam - cefulesteven - Предизвика ме и ми се иска да пусна и ...
16.01.2010 12:11
cefulesteven написа:
Предизвика ме и ми се иска да пусна и аз нещо относно жени и изневяра.
Вече старо, но искам дамското съсловие да е искрено:)))


Като го пуснеш ми кажи.

За какво ти е, впрочем, искрено дамско съсловие? ;))))
цитирай
10. cefulesteven - Предизвика ме и ми се иска да пусна и ...
16.01.2010 12:24
hristam написа:
cefulesteven написа:
Предизвика ме и ми се иска да пусна и аз нещо относно жени и изневяра.
Вече старо, но искам дамското съсловие да е искрено:)))


Като го пуснеш ми кажи.

За какво ти е, впрочем, искрено дамско съсловие? ;))))



Ей, сега, след минутки. Иначе, искането ми е на границата на абсурда, затова го и отправям:))))
цитирай
11. hristam - cefulesteven
16.01.2010 12:32
Не, не...виж, ние винаги сме искрени. Или поне в повечето случаи. Защото си вярваме :))))
цитирай
12. cefulesteven - Не, не. . . виж, ние винаги сме иск...
16.01.2010 12:48
hristam написа:
Не, не...виж, ние винаги сме искрени. Или поне в повечето случаи. Защото си вярваме :))))


Готово, Хриси.
:)))
цитирай
13. kass - hristam
16.01.2010 13:24
ха ха, аз съм Риба, честно - първо ще си спретна една философия, а после ще отплувам смятайки, че не си струва да се бориш за човек, за който явно не си единствената... :)
цитирай
14. hristam - kass
16.01.2010 13:32
Значи има истина в тези писания, викаш ;)))

Макар че като си помисля, аз май никога не съм имала резервен вариант. Просто той винаги се е появявал навреме :))))
цитирай
15. kass - hristam
16.01.2010 13:55
или просто не си ги забелязвала :), аз също съм установила, че винаги се появява някой точно навреме...
цитирай
16. hristam - kass
16.01.2010 14:16
Мисля си, че е защото не се вкопчваме в идеята непременно да бъдем с някого. И защото сме страшно симпатични ;))))
цитирай
17. krotalka - Пазете се!!!
16.01.2010 14:24
Скорпионче съм!
цитирай
18. hristam - krotalka - Пазете се!!!
16.01.2010 14:33
Ужас!!! :)))))
цитирай
19. vil4 - Хмм...
16.01.2010 14:48
Насъбрах доста интересни материали за разкази, понеже последно време позанемарих творчеството.
благодаря за интересния постинг
цитирай
20. hristam - vil4
16.01.2010 17:03
Точно така, събирай! А аз ще надниквам ;)))
цитирай
21. анонимен - И аз така. :)))
17.01.2010 02:36
hristam написа:

Е, аз пък съм Везна, и хич не се оплаквам! :)))


Не съм чула и тези около нас да се оплакват. :)
цитирай
22. veninski - Много интересно. . . Поздрави!
17.01.2010 06:13
Много интересно...

Поздрави!
цитирай
23. hristam - animo
17.01.2010 10:00
Аха. Такива работи ние Везните обикновено не чуваме ;))))
цитирай
24. hristam - veninski
17.01.2010 10:01
Тъй де, да понаучите и вие едно-друго за нас :)))
цитирай
25. mileidi46 - Olelee,
19.01.2010 16:17
i az sam skorpion4e....
mislq,4e ne sam tolkova gadna....ama mai....sum:(((
цитирай
26. анонимен - ribi sum
31.01.2010 15:24
ne mi se e slu4valo, ama az vse si mislq 4e nikak nqma da sum mujko momi4e
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4900079
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031