Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2010 11:14 - В неделя даже Господ си почива
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 8955 Коментари: 40 Гласове:
33

Последна промяна: 04.09.2013 07:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понеделник:
Днес ще  си потърся
моята половинка съвършена.
Млад съм още, мъж съм и не бързам.
Съвършенството изисква време.

Вторник:
Срещнах друга. Симпатична.
Отзивчива даже във излишък.
Втурна се така да ме обича,
че за цяла вечност спрях да дишам.

Сряда:
Дишам. Сам и необвързан.
Съвършената ми ще почака.
Спирки - много. Качвам се и слизам,
няма начин да изпусна влака.

Вече е четвъртък, май е време
да забавя малко обороти.
Тъй де, няма кой да ми я вземе.
После ще съм с нея доживотно.

Петък
как ме изненада само!
Точно като гръм ми се изтърси!
Днес ще действам, но ако я няма
нека пък и тя да ме потърси.

Съботата просто не я мисля -
мъжки ден. За риба и за бира.
Сигурен съм, че макар да липсва
щом е съвършена, ме разбира.

А неделята е ден различен.
Ширва се безкрайна и ленива...
Скъпа, знай, че много те обичам,
ала днес и Господ си почива.



Тагове:   неделя,   Господ,   Даже,


Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. moreto66 - Е това е типично мъжко поведение..
12.08.2010 11:23
Много хубаво си пресъздала мъжката психика, стихът е лек, закачлив и истински.
Поздрави!
цитирай
2. osi4kata - даа,
12.08.2010 11:23
трябва да се почива :))) поне в неделя ;)

поздрав, хрис
цитирай
3. cefulesteven - :)))) Съвършен е хумора ти, а ...
12.08.2010 11:27
:))))

Съвършен е хумора ти, а съвършена поезията.
цитирай
4. marcusjunius - :) Това ми напомня един виц за с...
12.08.2010 11:32
:)
Това ми напомня един виц за старата мома със списъка с качества, по който си избирала мъж... Когато била на двайсет, списъкът бил със сто изисквания. На трийсет изискванията били двайсетина. На четиридесет - десет. На петдесет вече били само две - 1) да е мъж; 2) да ме иска.
Мисля, че и с мъжете е горе долу същото.
цитирай
5. svoboda64 - :)
12.08.2010 11:38
Тънка наблюдателност :)
Но дори и да разбъркаш дните, краят май е все един и същи:)
Поздрави за доброто настроение, което стихът ти носи!
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Много добре си се справила, то мъ...
12.08.2010 11:51
Много добре си се справила, то мъжката душа е доста неразбираема, но ти си хванала основното. Браво, много се забавлявах.
цитирай
7. miaa - Поздрави Хрис! Невероятен стил! ...
12.08.2010 12:28
Поздрави Хрис! Невероятен стил! Неделя е господар на Слънцето!
"но в неделя даже Господ си почива."
цитирай
8. simha - Деление върху "съвършен/на" с
12.08.2010 12:28
остатък голяма усмивка след прочита на стихотворението.
:)))
цитирай
9. анонимен - Не мога да разбера
12.08.2010 13:50
Какво изкуство твориш и защо позориш думата "изкуство" с такива писаници ?
В свободата на всеки влиза начинът му на поведение в общуването и в любовта.
Хубаво е да запазиш изводите си от някого само за себе си , а не да ги натрапваш като изкуство , тъй като е смешно и показва неразбирането ти за много неща .
По- скоро би трябвало това твое "произведение" да стои в "лични дневници"а не в категория 'Изкуство". Светът не се върти около твоите наблюдения и лични преценки , за да имаш претенцията , че с това съчинение по твоему създаваш изкуство !
С поздрав Лидис
цитирай
10. injir - На мене ми харесва. Загърбвам, , ...
12.08.2010 14:41
На мене ми харесва. Загърбвам ,, разбирачите,,.
Понеже иначе разбират те.
Какво от туй. Земята пак върти се.
А времето ще каже най - добре.
цитирай
11. papadok - Хей Хрис :))))
12.08.2010 14:49
Много остроумно си го сътворила :))) хайде напиши сега и обратното-от нейна страна ;)
цитирай
12. hristam - moreto66 - Е това е типично мъжко поведение..
12.08.2010 15:43
Дали само мъжко? ;)))
цитирай
13. hristam - osi4kata - даа,
12.08.2010 15:44
osi4kata написа:
трябва да се почива :))) поне в неделя ;)

поздрав, хрис


Усмивки и на теб, жилце! :))
цитирай
14. hristam - cefulesteven - :)))) Съвършен е хумора ти, а ...
12.08.2010 15:45
cefulesteven написа:
:))))

Съвършен е хумора ти, а съвършена поезията.


Аха. И сигурно съм същата онази съвършена, дето остава за другата седмица :)))))
цитирай
15. hristam - marcusjunius - :) Това ми напомня един виц за с...
12.08.2010 15:46
marcusjunius написа:
:)
Това ми напомня един виц за старата мома със списъка с качества, по който си избирала мъж... Когато била на двайсет, списъкът бил със сто изисквания. На трийсет изискванията били двайсетина. На четиридесет - десет. На петдесет вече били само две - 1) да е мъж; 2) да ме иска.
Мисля, че и с мъжете е горе долу същото.


А на шейсет може би - да ме иска. Че то на тая възраст вече мъж ли е...
;))))))

цитирай
16. hristam - svoboda64 - :)
12.08.2010 15:47
svoboda64 написа:
Тънка наблюдателност :)
Но дори и да разбъркаш дните, краят май е все един и същи:)
Поздрави за доброто настроение, което стихът ти носи!


Благодаря ти. Ами те мъжете си ги разбъркват и без мен :)))
цитирай
17. hristam - kasnaprolet9999 - Много добре си се справила, то мъ...
12.08.2010 15:48
kasnaprolet9999 написа:
Много добре си се справила, то мъжката душа е доста неразбираема, но ти си хванала основното. Браво, много се забавлявах.


Мъжката душа неразбираема? Бира, мач и нещо в достатъчно количество за хапване.
:))))
Благодаря ти, радвам се, че си се позабавлявала. Аз също се забавлявах :))
цитирай
18. hristam - miaa - Поздрави Хрис! Невероятен стил! ...
12.08.2010 15:50
miaa написа:
Поздрави Хрис! Невероятен стил! Неделя е господар на Слънцето!
"но в неделя даже Господ си почива."


Просто шегички. Сигурно защото има още време до неделя :))
цитирай
19. hristam - simha - Деление върху "съвършен/на" с
12.08.2010 15:51
simha написа:
остатък голяма усмивка след прочита на стихотворението.
:)))


Харесва ми твоята математика! :)))
цитирай
20. hristam - lidis - Не мога да разбера
12.08.2010 15:53
Защо ли не се учудвам... ;)))
цитирай
21. hristam - injir - На мене ми харесва. Загърбвам, , ...
12.08.2010 15:55
injir написа:
На мене ми харесва. Загърбвам ,, разбирачите,,.
Понеже иначе разбират те.
Какво от туй. Земята пак върти се.
А времето ще каже най - добре.


Поздрав с голяяяяяма лятна ведра усмивка! :)))
цитирай
22. hristam - papadok - Хей Хрис :))))
12.08.2010 15:57
papadok написа:
Много остроумно си го сътворила :))) хайде напиши сега и обратното-от нейна страна ;)


Здрасти, Влади. А той...дали заслужава цял седмичен график ;)))
цитирай
23. eleonoraknyazheva - Понеже май първият ми коментар
12.08.2010 16:16
е изпуснал самолета: ;))
искрено се ухилих на това стихо.
Хареса ми парадигмата: Съвършенството изисква време / Съвършената ми ще почака / съвършената ще ме разбере...
Хихих.;)))
цитирай
24. monaliza121 - Поздравления, Христам!
12.08.2010 16:16
Леко и свежо! Направо чудесно!
цитирай
25. hristam - eleonoraknyazheva - Понеже май първият ми коментар
12.08.2010 16:35
eleonoraknyazheva написа:
е изпуснал самолета: ;))
искрено се ухилих на това стихо.
Хареса ми парадигмата: Съвършенството изисква време / Съвършената ми ще почака / съвършената ще ме разбере...
Хихих.;)))


Хм...някои мъже удобно заместват "съвършената" с жена ми...Късметлиите! ;)))
Хубаво е, че се повеселихме заедно! :))
цитирай
26. toni2 - Скрий се с този пост !poligor,няма да дойде!:,)
12.08.2010 16:35
Много е глупав и те прави теб самата за смях в стремежа си да изпъкнеш пред мъжкото съсловие в блога!:<)Сега ти ли си "искаш" от лошият тип, на който не му дреме за теб!Нямаш ги качествата и си старичка май?
цитирай
27. hristam - monaliza121 - Поздравления, Христам!
12.08.2010 16:36
monaliza121 написа:
Леко и свежо! Направо чудесно!


Благодаря ти! Имаме нужда от нещо леко и освежаващо в жега като тази, нали ;)))
цитирай
28. scarlety - Този човек много почива!:)))
12.08.2010 16:37
Май ще се размине със Съвършената!:)))
Хареса ми как си пресъздала седмичния му график!:))
Поздрави!
цитирай
29. hristam - toni2 - Скрий се с този пост !poligor,няма да дойде!:,)
12.08.2010 16:39
toni2 написа:
Много е глупав и те прави теб самата за смях в стремежа си да изпъкнеш пред мъжкото съсловие в блога!:<)Сега ти ли си "искаш" от лошият тип, на който не му дреме за теб!Нямаш ги качествата и си старичка май?


Уффф...айде още един пристигна с комплексите си :)))) Дали пък не е самият въпросен полигор, който от известно време разни хорица упорито ми натрапват? :)))))
цитирай
30. hristam - scarlety - Този човек много почива!:)))
12.08.2010 16:44
scarlety написа:
Май ще се размине със Съвършената!:)))
Хареса ми как си пресъздала седмичния му график!:))
Поздрави!


Този човек е мъж. Това не обяснява ли всичко?! :)))))
Боже, дано има повече хора с чувство за хумор, които разбират, че това е просто леко и безобидно освежаване в този пек! Нищо лично, момчета! :))
цитирай
31. veninski - Много свежарско. . . Поздрави и от ...
12.08.2010 17:16
Много свежарско... Поздрави и от мен!
цитирай
32. basst - Хахаха! Така, де - за къде да бърза ...
12.08.2010 17:22
Хахаха! Така, де - за къде да бърза човека - съвършенството ще изчака.... Даже Господ почива!
Благодаря ти, Хрис! Усмихна ме :))))
цитирай
33. hristam - veninski - Много свежарско. . . Поздрави и от ...
12.08.2010 17:24
veninski написа:
Много свежарско... Поздрави и от мен!


Благодаря ти за поздрава! Усмивки :))
цитирай
34. hristam - basst - Хахаха! Така, де - за къде да бърза ...
12.08.2010 17:25
basst написа:
Хахаха! Така, де - за къде да бърза човека - съвършенството ще изчака.... Дажи Господ почива!
Благодаря ти, Хрис! Усмихна ме :))))


Радвам се за настроението, което съм създала! И да го запазиш, ей! :))
цитирай
35. mitkolrus - Я, стига!
12.08.2010 18:55
Обикновено когато пиша коментари под нещо, коментирам "нещото" и рядко чета кой какво е писал под/за него. Но този път старателно изчетох всичко/вкички гореизявления.

И кой каквото ще да казва,
не може да се отрече очевидното -
че има стих, и то почти съвършен,
че има ритъм, има форма - все неща
задължителни за поезията,
но не достатъчни още.
Има образност, има и настроение -
има СЪДЪРЖАНИЕ.
Има тема, има идея.
Има ПОЕЗИЯ.
Поезията не е само сладникаволюбовна или
трогателносъстадателна.
Тя може да бъде и такава - саркастична.
И в случая това не е просто стихоплетство - за жалост
тъй често срещано при много думи в "строфи".

Така, че поздрави за Христина!
И ако не умеем така да пишем,
то поне нека да умеем да четем.
цитирай
36. hristam - mitkolrus - Я, стига!
12.08.2010 19:22
mitkolrus написа:
Обикновено когато пиша коментари под нещо, коментирам "нещото" и рядко чета кой какво е писал под/за него. Но този път старателно изчетох всичко/вкички гореизявления.

И кой каквото ще да казва,
не може да се отрече очевидното -
че има стих, и то почти съвършен,
че има ритъм, има форма - все неща
задължителни за поезията,
но не достатъчни още.
Има образност, има и настроение -
има СЪДЪРЖАНИЕ.
Има тема, има идея.
Има ПОЕЗИЯ.
Поезията не е само сладникаволюбовна или
трогателносъстадателна.
Тя може да бъде и такава - саркастична.
И в случая това не е просто стихоплетство - за жалост
тъй често срещано при много думи в "строфи".

Така, че поздрави за Христина!
И ако не умеем така да пишем,
то поне нека да умеем да четем.


Благодаря, поете!
цитирай
37. kapito - браво хрис, очарова и мен,
12.08.2010 22:37
окончателно :)
цитирай
38. mamas - Браво, Хрис!
12.08.2010 23:33
Подкрепям Влади - може да се отнесе и към доста жени:)))
цитирай
39. hristam - kapito - браво хрис, очарова и мен,
13.08.2010 09:15
О, благодаря ти! Това ме прави щастлива!
Хубав ден и повечко прохлада! :)
цитирай
40. hristam - mamas - Браво, Хрис!
13.08.2010 09:16
mamas написа:
Подкрепям Влади - може да се отнесе и към доста жени:)))


Съгласна съм, разбира се. Жените също си имаме своите капризи... ;)))

Свеж да е денят ти, Славе! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4900269
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031