Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2011 09:29 - Сексуалност и почерк
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 4707 Коментари: 19 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имало връзка и между тези неща...така че накарайте любимият човек да напише нещо на ръка. Стига се е прикривал с клавиатурата на компютъра ;)))

По почерка може да се определи характера на човека. Сексуалността също може да бъде определена по този начин. 

Вижте в какво посока са наклонени буквите. Ако наклонът е надясно и е достатъчно интензивен (под ъгъл около 45 градуса), човекът е открит и емоционален, той не сдържа в себе си своите чувства. Ако буквите са строго вертикални, вие си имате работа със сдържан и уравновесен човек, който, докато се влюби, първоначално дълго време ще се вглежда във вас. Ако буквите са наклонени наляво, чувствата на този човек са подчинени на разума и той е склонен към аскетизъм. Има случаи, когато отделен ред или дори отделна дума се изписват с различен наклон. Тогава става дума за човек, чието сърце и разум се намират в състояние на конфликт: интелектът иска едно, а емоцията съвсем друго. Този човек е склонен към резки промени в настроението си. Следствие от това са неговата придирчивост и непостоянство.

Лекото натискане свидетелства за предан и верен човек, който е свикнал повече да слуша, отколкото да говори. Той е внимателен и любезен към околните. Силното натискане, твърдите и дебели букви означават решителност, енергичност, пламенност на чувствата, но и способност за бързо охлаждане и ново влюбване.

Буквите с размер над 4 мм говорят за непрактичност и желание за привличане на вниманието. Дребните букви означават самообладание, сдържаност и пресметливост. Ако буквите са тесни, човекът е грижлив, но и малко стиснат. Ако ширината на буквите е по-голяма от тяхната височина, този човек е предприемчив, той лесно се ориентира в непознати ситуации и бързо възприема новото.

Кръглите букви разкриват способност към сътрудничество (в това число и в любовта) и склонност към споделяне на радостите и тревогите. Ъгловат обикновено е почеркът на хората с независим характер. А ако буквите са написани със силно натискане, това означава, че човекът никога няма да се подчини на партньора си.

Жената, която пише буква “К” без натискане, с наклон надясно, с по-дълги горни черти и по-къси долни, може с пълна увереност да се определи като изящна, грациозна и с оригинална мисъл. Ако буквата “К” е написана с натискане, става дума за решителност, твърдост, благоразумие, но и известна прикритост.

Буквата “М” свидетелства за състоятелността и майсторството. Ако първият елемент от буквата по-висок, става дума за решителност и възприемчивост. Днешните наслади за този човек са по-важни отколкото бъдещите постижения. Той харесва всичко в сексуалните си отношения с партньора и не вижда необходимост от промени. Буквата “М” с по-висок втори елемент, написана от женска ръка, свидетелства за дама, която обича да прави впечатление на околните и в името на това тя е готова дори на изневяра.

Буквата “О” също може да разкаже много за своя собственик. Затворено “О” означава целенасочен човек, който уважава своето “аз”. Ако буквата е отворена отляво, човекът не обича непредвидимите ситуации и нервничи при подобни обстоятелства. Ако буквата “О” е отворена отгоре, човекът обича да бъде център на вниманието и в повечето случаи това е в ущърб на партньора. Но ако буквата е отворена отдясно, човекът е готов на всякакви експерименти, той е енергичен и постоянно търси нещо ново в секса. 

При мен най-странното е, че почеркът ми постоянно се променя - и като наклон, и като големина, и като изписване на букви...Така че май ще си остана загадка. :))





Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - А какво да правим с човек който си ...
24.06.2011 10:15
А какво да правим с човек който си накланя буквите според настроението и един път пише с грамадни, а друг път със ситни букви. Аз съм от тях.
цитирай
2. turb04 - Първо не разбрах, дали този тест ...
24.06.2011 10:22
Първо не разбрах, дали този тест важи и за двата пола, а второ - добре, че не ме карат да пиша на ръка преди да решат да си легннат с мен :)))))
Няма такъв почерк като моя - дори аз не си разчитам...
Да живее РС :))
Хубав ден :)
цитирай
3. sunn - Ценно, е - да !:). . . а един от люби...
24.06.2011 10:26
Ценно, е - да !:)
... а един от любимите ми цветове е розово, съвпада с непостоянството и разнообразието в почерка ми ... :)))
Радостни петък вечер, събота и неделя ти пожелавам hristam! :)
цитирай
4. hristam - kushel - А какво да правим с човек който си ...
24.06.2011 10:37
kushel написа:
А какво да правим с човек който си накланя буквите според настроението и един път пише с грамадни, а друг път със ситни букви. Аз съм от тях.

Пак не си чел внимателно, Куш. Нали това пиша и аз за себе си...Явно не се вместваме в този тест, за нас трябва друг. ;)))
цитирай
5. hristam - turb04 - Първо не разбрах, дали този тест ...
24.06.2011 10:40
turb04 написа:
Първо не разбрах, дали този тест важи и за двата пола, а второ - добре, че не ме карат да пиша на ръка преди да решат да си легннат с мен :)))))
Няма такъв почерк като моя - дори аз не си разчитам...
Да живее РС :))
Хубав ден :)


Подозирам, че е за двата пола, след като не се уточнява изрично. Щом не се разчиташ, вероятно си лекар, моето джипи е спец в неразгадаемите рецепти :)))
Аз обаче мога да пиша страшно красиво, когато поискам. Ако ми отърва...:)))
Хубави дни и на теб!
цитирай
6. hristam - sunn - Ценно, е - да !:). . . а един от люби...
24.06.2011 10:41
sunn написа:
Ценно, е - да !:)
... а един от любимите ми цветове е розово, съвпада с непостоянството и разнообразието в почерка ми ... :)))
Радостни петък вечер, събота и неделя ти пожелавам hristam! :)


Аха, май повечето тук ще се окажем непостоянни и странни създания. В което няма нищо лошо, разбира се :))
Благодаря ти, ведри дни и на теб! :)
цитирай
7. cefulesteven - И моят постоянно се мени. Особено ...
24.06.2011 12:07
И моят постоянно се мени. Особено ситните и едрите букви. Общото е, че винаги много натискам химикалката. И винаги затварям "о".

Днес, едно ръкописно писане ще ми е голям проблем. Цял ден ще трябва да чета и набирам едни "китайски загадки"...Ужас!
цитирай
8. hristam - cefulesteven - И моят постоянно се мени. Особено ...
24.06.2011 16:28
cefulesteven написа:
И моят постоянно се мени. Особено ситните и едрите букви. Общото е, че винаги много натискам химикалката. И винаги затварям "о".

Днес, едно ръкописно писане ще ми е голям проблем. Цял ден ще трябва да чета и набирам едни "китайски загадки"...Ужас!


Мда...като не се налага да пише ръкописно, човек вероятно променя писмените си навици. Което, замислям се аз, дали пък не се отразява някак на сексуалността му? ;)))
цитирай
9. pevetsa - Мдааааа, а оная мацка не умееше в...
24.06.2011 18:25
Мдааааа, а оная мацка не умееше въобще да пише, а беше тигрица в леглото ...

цитирай
10. kalin8 - Всички казват, че имам хубав почерк...
24.06.2011 19:09
Даже се употребяват и по-такива думи... Но съм забелязал, че изписвам буквите ако моливът, химикалката или каквото и да е там средство за писане, ми харесва. Почти като при рисуването е.
Б.
цитирай
11. mamas - Благодаря за информацията, Хрис!
26.06.2011 11:36
Беше ми интересно :)
цитирай
12. monaliza121 - Хрис,
26.06.2011 11:57
а тези, които не могат да пишат:)))) как ще им открием сексуалността???:))))

Привет с усмивка!:))
цитирай
13. hristam - pevetsa - Мдааааа, а оная мацка не умееше в...
26.06.2011 12:40
pevetsa написа:
Мдааааа, а оная мацка не умееше въобще да пише, а беше тигрица в леглото ...


Ами да беше я научил, тогава съвсем щеше да се вмести в теста :))))
цитирай
14. hristam - kalin8 - Всички казват, че имам хубав почерк...
26.06.2011 12:41
kalin8 написа:
Даже се употребяват и по-такива думи... Но съм забелязал, че изписвам буквите ако моливът, химикалката или каквото и да е там средство за писане, ми харесва. Почти като при рисуването е.
Б.


Ти си творец, Борис. А това означава, че не се вместваш в никакви рамки /респективно - тестове/. Също като мен ;)))
цитирай
15. hristam - mamas - Благодаря за информацията, Хрис!
26.06.2011 12:42
mamas написа:
Беше ми интересно :)


Моля, Славе, заповядай пак. Тъкмо да разбереш още неща за себе си :))))
цитирай
16. hristam - monaliza121 - Хрис,
26.06.2011 12:43
monaliza121 написа:
а тези, които не могат да пишат:)))) как ще им открием сексуалността???:))))

Привет с усмивка!:))


Те ще бъдат изненада. Все трябва да има и нещо такова, нали, иначе ще се получи много предсказуемо и скучноооооооооо! ;)))
цитирай
17. pa4o66 - Относно сексуалността на старозаветните:
27.06.2011 22:53
А има ли останали манускрипти или писания от Содом и Гомор ? (Знам, че са изгорели до основи, но все пак......... :):D
цитирай
18. pa4o66 - За контролното по литература:
27.06.2011 23:23
Блазе им на учителите по Български език. Могат да се наслаждават на голям избор на сексуалности (имам предвид 12ти клас - не бих желал да ме обвинят в педофилия).
цитирай
19. hristam - pa4o66 - За контролното по литература:
28.06.2011 07:43
pa4o66 - Относно сексуалността на старозаветните:

Я марш да четеш поезия! Това вече го минахме ;))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4915900
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930