Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2011 10:16 - Докосни ме!
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 3154 Коментари: 11 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Какво прочетох и...харесах:

Едно проучване, осъществено сред душевноболни пациенти, показва, че когато са под напрежение, мъжете избягват докосването и се затварят в собствения си свят. Докато повече от половината жени се стремят да се доближат до мъжете, но не за секс, а за да получат утешителната интимност на докосването. Понякога жената, вместо да се обясни в любов на мъжа си или да му благодари за нещо – го докосва, гали го... Това важи и, когато една жена е благодарна на друга – тя обикновено я докосва по рамото.

 

Докосването е израз на любов, признателност или привързаност... поне при жените.

 

 

Когато една жена е емоционално наранена или ядосана на някой мъж, тя най-често реагира с израза: „Не ме докосвай!“ — фраза, която няма никакъв смисъл за мъжете. Всъщност тя казва много повече - “Наранена съм”, “Обидена съм”, “Разочарована съм.”

Ако искате да спечелите благоразположението на някоя жена, използвайте често и много на брой подходящи докосвания. За да израснат децата ви душевно здрави хора, гушкайте ги колкото се може повече.




Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melina26 - Така мисля аз.
05.09.2011 10:27
По-нормално е да потърсиш приятелско рамо. Ако се затвориш в себе си проблема се задълбочава.
цитирай
2. lidislidis - Мога ли да попитам, съвсем любопитно и добронамерено?
05.09.2011 13:16
Този постинг за категория Изкуство ли е,? И какво му е изкуството? Много ми е интересно да знам, що е изкуствои има ли то почва в Бг?!
цитирай
3. hristo27 - Хорхе Букай
05.09.2011 13:49
"Всички имаме необходимост от вниманието и уважението на другите, за да изградим собственото си самоуважение."
цитирай
4. hristam - melina26 - Така мисля аз.
05.09.2011 13:58
melina26 написа:
По-нормално е да потърсиш приятелско рамо. Ако се затвориш в себе си проблема се задълбочава.


Зависи. От човека и от проблема ;))
цитирай
5. hristam - lidislidis - Мога ли да попитам, съвсем любопитно и добронамерено?
05.09.2011 13:59
lidislidis написа:
Този постинг за категория Изкуство ли е,? И какво му е изкуството? Много ми е интересно да знам, що е изкуствои има ли то почва в Бг?!


Да, скъпа, можеш. И аз също така добронамерено ти отговарям - категорията изобщо не ми е важна. Важен е смисълът.
цитирай
6. hristam - hristo27 - Хорхе Букай
05.09.2011 14:01
hristo27 написа:
"Всички имаме необходимост от вниманието и уважението на другите, за да изградим собственото си самоуважение."


До известна степен. А след това, когато го изградим? ;))
цитирай
7. cefulesteven - Никога не съм си го формулирал точно ...
05.09.2011 18:32
Никога не съм си го формулирал точно по същия начин, но съм го усещал. И винаги съм настроивал мислите си на докосване, да докосна и да бъда докоснат, без да знам, че с това съм се пазил и пазил.
цитирай
8. hristam - cefulesteven - Никога не съм си го формулирал точно ...
05.09.2011 18:36
cefulesteven написа:
Никога не съм си го формулирал точно по същия начин, но съм го усещал. И винаги съм настроивал мислите си на докосване, да докосна и да бъда докоснат, без да знам, че с това съм се пазил и пазил.


Тоест не си от онези мрачни мъжаги, които гледат лошо и се затварят в себе си като буркани за зимата...Аз трудно понасям докосване, когато не е от любим човек, в подходящия момент и подходящото настроение.
цитирай
9. hristo27 - "Всички имаме необходимост ...
05.09.2011 18:50
hristam написа:
[quote=hristo27]"Всички имаме необходимост от вниманието и уважението на другите, за да изградим собственото си самоуважение."


До известна степен. А след това, когато го изградим? ;))
[/quote

... трябва да го съхраним. Нали така?
цитирай
10. hristam - hristo27 - "Всички имаме необходимост ...
05.09.2011 18:57
hristo27 написа:
hristam написа:
[quote=hristo27]"Всички имаме необходимост от вниманието и уважението на другите, за да изградим собственото си самоуважение."


До известна степен. А след това, когато го изградим? ;))
[/quote

... трябва да го съхраним. Нали така?


Имах предвид дали и след като изградим собственото си самоуважение пак ще имаме необходимост от вниманието на другите, за да се чувстваме оценени и пълноценни. Иначе разбира се, че трябва да го съхраним. Иначе защо сме го изграждали? Нали така? :))
цитирай
11. kostadinovd - Интересно.
06.09.2011 11:04
Интересни разсъждения за докосванията . Допаднаха ми .Поздрави !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4910637
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930