Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2011 12:37 - Какво можем да обобщим за...мъжкия мозък
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 13285 Коментари: 38 Гласове:
50


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Прочетено с усмивка и написано по същия начин :)

Мозъкът на мъжа се състои от следните блокове:



1. Датчик "Гладен съм" и "жаден", естествено Работи винаги!!

2. Сензор "Искам секс". С времето прегаря. Има три положения:

- Искам;

- Искам та не се трае;

- Тук и сега.

3. Център за аудио въздействия. Входни данни:

- магическа некомпресирана музика, 16бит и нагоре, 44кхц,

стерео и усилена;

- звук от наливане на алкохол в чаша;

- благодарни похлипвания на удовлетворена жена.

4. Център за определяне на вида бира.

5. Блок за взимане на стратегически решения.

Решение по подразбиране -

Майната му на всичко... Дай още две бири!!

6. Автопилот до дома.

7. Генератор на отговори на въпроса:

Къде ходиш бе хаймана?.

С времето от примитивно устройство се превръща

във високоинтелигентен прибор с изострена логика.

8. Автоматичен блок за отговор "Скъпа дай да го обсъдим по-късно".

9. Високомощен заглушител на съвест.

10. Далекомер "Самка".

В реално време разчита ТТ данни на базата на визуално възприятие.

Най-съвършените позволяват да се направи извод от типа

"ще ми пусне/няма да ми пусне".

В стандартната инсталация има функции

за определяне размера на гърдите, стегнатостта на задника и други.

При някои модели - специална приставка за определяне на интелекта - "

тъпа/почти тъпа".

11. Генератор на воля за знимание със спорт. Често се поврежда.

12. Датчик на нивото на насищане с алкохол.

При много екземпляри отсъства или не работи.

Умишлено пропусната.

14. Регистри за временно съхранение на резултати от

спортни мероприятия.

15. Стопкран-блокировка "Чужда жена".

При особено гнусните типове е вандалски повреден с отвертка.

16. Малък, бавен и разнебитен носител на съвест.

Има противен глас и не дава да спиш нощем. Неутрализира се с точка 9.

17. Имитатор на бурна дейност. През работно време работи

на пълна мощност.

18. Блокове за повторение - искам пари, искам нова кола,

нов CD-плеър, и т.н.

19. Симулатор "Домашен майстор".

20. Черна кутия "Душа". В много случаи достъпа е само за

ограничен кръг приятели и една-две любовници.

21. Hеонова реклама с надпис "интелект". Рядко свети.

22. Анализатор на ландшафта. При махмурлук и особено в понеделник

сутрин дава отвратителни картинки.

Регистрира полети на зелени кучета.

Пише по небето неприлични надписи.

23. Таймер. Пример за програмиране:

Петък. Около 17.30. Да се прибирам ли?

Я по-добре да пийна една-две бири!

При желание по-зрелите дами могат да внесат някои допълнения, извлечени от практиката или от мозъка на потърпевшия :)
Мъжете от своя страна могат да се включат по характерния за тях високоинтелектуален начин. Или както са си свикнали - в зависимост от модела. ;) :)





Гласувай:
51



1. yotovava - Ааааа,
11.10.2011 12:44
по-прост е, по-прост, тая блоксхема е твърде украсена :))))))

Поздрав, Хрис
Валя
цитирай
2. gothic - :))))))
11.10.2011 13:00
http://serv4bg.blogspot.com/2008/09/blog-post_3791.html
цитирай
3. mmmmmmmmm - Изчерпателно и много
11.10.2011 13:41
вярно!Почерпано от практиката навярно....
цитирай
4. junk - abe draznite ot vreme na vreme
11.10.2011 13:45
ako sme neshto po-razlichno-teti kako federastin..pa odi jvakai s taq stigma
ili ako vi dadem pass za "chernata kutia" izvlichate slabostite i gi izpolzvate sreshtu nas.. zaradi vsichki drugi otrepki,koito sa vi naranili..ili prosto ot jenska solidarnost..
hilqdoletiqta matriarhat sa vi afektirali i ozlobili dotam, che e po-dobre da ne izlizam vyobshte ot pashkula si!
цитирай
5. hristam - gothic - :))))))
11.10.2011 13:47
Тук е даже по-забавно http://www.sibir.bg/?page=photoAlbumPreview&albID=318876&PicID=1598059
цитирай
6. junk - Patriarhat de
11.10.2011 13:48
pardon the beers:)
цитирай
7. hristam - yotovava - Ааааа,
11.10.2011 13:48
yotovava написа:
по-прост е, по-прост, тая блоксхема е твърде украсена :))))))

Поздрав, Хрис
Валя


Мда...за самочувствие :))))

Усмивки, Валя!
цитирай
8. hristam - mmmmmmmmm - Изчерпателно и много
11.10.2011 13:50
mmmmmmmmm написа:
вярно!Почерпано от практиката навярно....


И на мен ми прилича на почепрено от практиката...А може и да е забавно - на моменти :))
цитирай
9. hristam - junk - abe draznite ot vreme na vreme
11.10.2011 13:52
Дразненето не се препоръчва. Спести си го, а освен това си спести и латиницата. Лично аз рядко си правя труда да чета на латиница.
цитирай
10. gothic - Или пък това.....
11.10.2011 14:02
http://biskvitka.net/?newsid=9469
цитирай
11. анонимен - От името на на мъжката част изразявам протест
11.10.2011 21:28
Много сложно, бееееее! :-))))))))
цитирай
12. анонимен - Христамке, прекаляваш! Да не ти ...
11.10.2011 21:30
Христамке, прекаляваш! Да не ти изтипосам един антипостинг, хм!!!
цитирай
13. vahisht - Странно къде ...
11.10.2011 21:31
попаднахте на по-горе описания индивид върху който са извършени подробните, експерименти, анализи и наблюдения......Не сте за завиждане:))))
Поздрави!!!
цитирай
14. evrazol - Ами доста точно описание.
11.10.2011 22:48
Моите блокове са на половината на описаните и пак се справям добре. В смисъл - нужен съм някому.

Когато обаче се извися над четири бири ме мъчи редовно един въпрос: Що за мозък трябва да е тоя дето баш аз съм му изпотрябвал? И установявам, че жената е божество, което се грижи за нас всеопрощаващо и всемилостиво, с едничката цел да не обраства с бурени пътя към храма. За това естествено много акъл не е нужен. Нужна е вяра /да не се бърка с вярност/. И като не намираме предизвикателство, съответно и мерак за развитие нямаме. Както е казано във вица:

- Мила, искам да съм ти куче! Да ме нахраниш и да ме пуснеш ...

цитирай
15. tutankhamon661 - hristam
11.10.2011 22:49
Подозирам, че и женският мозък се състои от почти същите блокове.
Знам аз, знам!
цитирай
16. bigrichie92 - Хехе с усмивка на лице го приемам. ...
11.10.2011 23:19
Хехе с усмивка на лице го приемам.Има верни неща. :) Поздрави !
цитирай
17. анонимен - женски реплики-превод
11.10.2011 23:24
Да = Не
Не = Да
Може би = Не
Аз съм виновна = Ще видиш ти
Необходимо ни е = Аз искам
Решавай сам = Вярното решение сега е вече очевидно
Прави каквото искаш = После ще си платиш за това
Трябва да поговорим = Необходимо ми е да се оплача
Разбира се, продължавай = Не искам да правиш това
Не съм разстроена = Разбира се, че съм разстроена, бе идиот!
Ти си толкова мъжествен = Трябва ти да се обръснеш и си много потен
Разбира се, ти си много грижлив тази вечер = Ти можеш ли изобщо да мислиш за нещо друго, освен за секс?
Бъди по-романтичен, изгаси светлината = Имам синини по бедрата
Тази кухня е толкова нуедобна = Искам нов дом
Искам нови перденца = и килими, и мебели и тапети...
Закачи картината тук = НЕ, аз имах предвид ето тук!
Чух някакъв шум = Забелязах, че почти си заспал
Обичаш ли ме? = Каня се да те помоля за нещо скъпо
Колко много ме обичаш? = Днес направих нещо, което съвсем няма да ти хареса
Ще съм готова след минутка = Сваляй си обувките и потърси интересна игра по телевизията
Имам ли дебел задник? = Кажи ми че съм красавица
Трябва да се научиш да общуваш = Просто се съгласи с мен
Чуваш ли ме?! = (Твърде късно, вече сте умрели)
Това да не е малкия? = Защо да не станеш и да го полюлееш, докато не заспи?
Не викам! = Да, аз викам, защото мисля, че това е важно!
цитирай
18. анонимен - мъжки реплики-превод
11.10.2011 23:25
Гладен съм = Гладен съм
Искам да спя = Искам да спя
Уморен съм = Уморен съм
Не искаш ли да отидем на кино? = А после мисля да правим секс
Мога ли да те поканя на вечеря? = А след това се каня да правя секс с теб
Мога ли да ти позвъня? = А след това мисля да правя секс с теб
Може ли ви поканя на танц? = А след това мисла да правя секс с теб
Красива рокля! = Красиви гърди!
Изглеждаш напрегната, нека те помасажирам = Искам да те погаля
Какво става? = Не разбирам, защо правиш такъв проблем от това?
Какво става? = И от каква безсмислена психологическа травма се терзаеш сега?
Какво става? = Предполагам, че не може да се разчита на секс тази вечер?
Скучно ми е = Не искаш ли да правим секс?
Обичам те = Хайде да правим секс точно сега
Аз също те обичам = ОК, казах го и по-добре да започнем секса сега!
Да, харесва ми твоята прическа = предната ми харесваше повече
Да, харесва ми твоята прическа = 50 лева, а изглежда почти като старата
Хайде да поговорим = Искам да те потопя в дълбочината на своите мисли и може би тогава ти ще поискаш да правиш секс с мен
Искаш ли да се ожениш за мен? = Искам да нямаш възможност да правиш секс с други мъже
(В магазина) Предишното ми хареса повече = Взимай нещо от тези глупави рокли и да си ходим
цитирай
19. neutral - Да, и съвсем случайно този елеме...
11.10.2011 23:38
Да, и съвсем случайно този елементарен мозък е отговорен за 99% от благата на тази планета, които ползваме всички всеки ден.
цитирай
20. shtaparov - Ако позволите,няколко добавки от професионалист :))
12.10.2011 02:07
...
Към т.4.: Едно от най-честите му решения е "Без бири може,без другото не".
Към т.8.: ...или по-добре изобщо да не го обсъждаме.
Към т.10.: Една красива мадама бива добра /дашна/ или лоша /индиферентна,фригидна/. Добрата трябва непременно да ме забележи,или най-добре да ме усети.
Към т.22.: В "краен" случай неприличните надписи може да бъдат написани и по небцето.
... /и т.н./... Поздравления!
цитирай
21. valsodar - Горният текст е писан от мъж с инж...
12.10.2011 02:11
Горният текст е писан от мъж с инженерни познаия и много добро чувство за хумор. Интересно ми е, какво ли ще е техническото описание на жената в такъв случай, предполагам, че няма да е по-малко забавно :)
цитирай
22. zemaria - Но пък снимката е хубава,
12.10.2011 04:14
вероятно няма нищо общо с истината:)
цитирай
23. анонимен - Мисля да заведа дело в Страсбург ...
12.10.2011 07:25
Мисля да заведа дело в Страсбург срещу колежката Христам, за системни сексистки постинги подкопаващи доброто име на мъжете. Ама ха!!!
цитирай
24. monaliza121 - 21. Hеонова реклама с надпис "интелект". Рядко свети.
12.10.2011 07:36
Зависи от това къде е неоновата реклама.:))))
Географски....:))))))))
цитирай
25. diso - Доста подробно. . . но не достатъ...
12.10.2011 08:35
Доста подробно... но не достатъчно;))
цитирай
26. diadokolio - Интересно, а майката?
12.10.2011 08:42
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за интересното степенуване!
Това бе разговорът ми с дъщерите, когато ми споменаха,че са готови за майки.
Бавно и внимателно им обясних, че природата е съвършена и мисли за бъдещето. Всички бебенца са момичета, последващото мислене и хранене ги превръща в момчета, ако го поискат.
Усмихнаха се, но после го приложиха и сега са с първи деца- момиченца, за да им помагат и после с момченца, за да ги пазят.
Всички сме родени от жена, всички почитаме майките си.
Живота е интересен, защото сме различни, а това е прекрасно!
Нямам дарбата да обобщавам, но внимавам за отношението на дъщерите ми към всяко от децата им, за да не съжаляват в бъдеще.
Приятен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
27. hristam - Благодаря на всички
12.10.2011 09:48
за интересните и забавни коментари. Знаех си, че този постинг ще предизвика подобен отзвук, и това е много приятно. Харесва ми да се забавляваме заедно!
Хубав ден и много усмивки на всички! :)))

Към Валсодар - виж коментарите на Готик, както и моят към него.

Към Катана - да, допълненията ти са съвсем точни. И познати ;)))

Към Неутрал - няма спор. Използвай чувството си за хумор ;)))

Към Земариа - коя снимка? Ако имаш предвид аватара ми, това съм аз, да. Снимката е правена с камерата на компа ми, преди около година.

Към Кушел - глупчо! :))))) Та аз ви правя пиар. ;))))

цитирай
28. mrgreen - Zzzt-zzz, error. System error. . .
12.10.2011 10:16
Zzzt-zzz, error. System error...
цитирай
29. hristam - mrgreen - Zzzt-zzz, error. System error. . .
12.10.2011 10:21
Карай, случва се. И на повечето даже не ви личи :))))))
цитирай
30. planinitenabulgaria - За постинга:
12.10.2011 10:34
Г/жо Христам,
Постингът не отговаря на таланта Ви, позволяващ Ви да пишете дори стихове. Все едно сред произведения от оперния или оперетния жанр да се появи една чалга...
Коста
цитирай
31. neutral - Ама аз си използвам чувството за ...
12.10.2011 11:37
Ама аз си използвам чувството за хумор. Ето - жените, чиито заслуги за човечеството се изчерпват с това да изобретят чистачките и кукла Барби, за които е доказано, че имат средно 5 пункта по-ниско IQ от мъжете, се присмиват на мъжете и техния мозък, оприличавайки ги на безчувствени, неинтелигентни, мързеливи, алкохолизирани, материалистични, сексуални неандерталци. Муахахахаха. Не се ли смееш? Може би е поради липсата ти на чувство за хумор, все пак както казват чувството за хумор е знак за наличие на интелект.
цитирай
32. wilim - малко холивудско е :)
12.10.2011 11:58
Добре е, но имам 2 забележки - понеже не пия бира, да се замени с алкохол!! Иииии - още един блок - има пари - няма пари!! Работи в зависимост от момента! -"Ама Ти нямаш ли такива ботуши?" Аааа - имаш, но с по-висок ток! Е - дай за другата зима да оставим тези, а? Или - в Метро имаше промоция на Собиески, та взех 3 шишета! Прах за пране ли? Че нали купихме миналата седмица:)!
цитирай
33. hristo27 - А извадка за женския мозък ще има ли? ...
12.10.2011 12:13
А извадка за женския мозък ще има ли? :))))
цитирай
34. hristam - neutral - Ама аз си използвам чувството за ...
12.10.2011 13:18
neutral написа:
Ама аз си използвам чувството за хумор. Ето - жените, чиито заслуги за човечеството се изчерпват с това да изобретят чистачките и кукла Барби, за които е доказано, че имат средно 5 пункта по-ниско IQ от мъжете, се присмиват на мъжете и техния мозък, оприличавайки ги на безчувствени, неинтелигентни, мързеливи, алкохолизирани, материалистични, сексуални неандерталци. Муахахахаха. Не се ли смееш? Може би е поради липсата ти на чувство за хумор, все пак както казват чувството за хумор е знак за наличие на интелект.


Хубаво е, че изполваш чувството си за хумор. Аз - както е видно - също. И- напротив - смея се. И ми отива ;)))
цитирай
35. hristam - wilim - малко холивудско е :)
12.10.2011 13:19
Сериозно? И какво му е малко холивудското? ;))
цитирай
36. hristam - hristo27 - А извадка за женския мозък ще има ли? ...
12.10.2011 13:20
Има, и е не по-малко забавно. Писах на Валсодар къде да надникне, но за по-лесно ще пусна аналогичен постинг. :)
цитирай
37. wilim - Сериозно? И какво му е малко холи...
14.10.2011 13:17
hristam написа:
Сериозно? И какво му е малко холивудското? ;))

Ами на мен така ми изглежда- малко западняшко. Не е лошо. Харесва ми, обаче родната действителност е малко по-сурова....има и малко псувни, миризма на лук, кебапчета и мастика.....
цитирай
38. zigmondfroyd - Istinata za 89% ot majete!
04.11.2011 13:15
Zdravei hristam,
Mnogo smelo izkazvane,no sa6to taka i vqrno!
Bravo,sega dosta maje 6te se poznaqt! :)))
Pozdravi: Zigmond Froyd :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4911134
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930