Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2008 13:28 - Имам само един живот
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 4866 Коментари: 33 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

- Добър ден. Идвам относно съпругата ми.
- Да? Подозирате я в изневяра?
- Не. Знам, че ми изневерява.
- Ясно. Значи трябва ви доказателствен материал.
- Напротив. Точно обратното.
- Не ви разбирам.
- Вижте, работата е там, че тя не е от онези опитни, хитри съпруги, чиито мъже не усещат тежестта на рогата, с които ги обкичват. Макар да е от заможно семейство и винаги да е имала много ухажори, от как сме женени изобщо не е поглеждала встрани. Не е като онези разглезени куклички, дето все им шарят очите и не се свъртат у дома.
- Но това е чудесно. Не разбирам проблема ви.
- Имайте търпение да ме изслушате и ще разберете. От известно време започна да ходи на фитнес. Редовно. Смени цвета на косата си. Изпробва и някаква нова диета, твърди, че е страхотна. Но най- сигурното доказателство е, че постоянно си купува скъпо секси бельо. Разбирате за какво говоря, нали?
- Разбирам, че имате някакви основания да я подозирате, но все пак не смятам, че това е достатъчно...
- О, що се отнася до нея е абсолютно достатъчно, повярвайте. Тя никога не е проявявала особен интерес към ...този вид занимания, изпълняваше съпружеските си задължения без особен ентусиазъм. И изведнъж това бельо...Всеки на мое място би си направил съответните заключения.
- Но...повечето съпруги се стараят да скрият това от мъжете си. Ако става въпрос за изневяра, разбира се...
- Кое? Интереса си към предизвикателното бельо ли? Ами нали това ви казвам – тя не ги умее тези работи. Държи се странно и започвам да се притеснявам, че утре – другиден току-виж я заваря с някого, каквато е наивна и непредпазлива.
- Все пак с какво смятате, че може да ви помогне нашата агенция в този случай?
- Накратко казано, искам да избегна подобна нелепа ситуация. Бих желал да сте в течение на събитията и да ме уведомявате своевременно, за да не се окажа на неподходящото място в неподходящия момент. Защото ако това се случи, съгласете се, ще е трудно да се престоря, че не съм забелязал. Все пак съм мъж с достойнство, и не искам друго, освен да живея спокойно живота си без излишни драми.
- Тоест не искате тя да знае, че вие знаете?
- Точно така. Не желая никакви усложнения. Този брак ме устройва.
- Интересно. Досега май не сме имали подобна заявка.
- Е, това едва ли е по-различно от рутинната ви работа. Става въпрос за проследяване и информиране. Освен това мога да ви гарантирам, че няма да имате никакви затруднения в това отношение. Та тя дори когато пресича не се оглежда, много е разсеяна.
- Ясно. Е, тогава да пристъпим към уточняване на детайлите и да се захващаме за работа.

*
- Вижте, това наистина започва да ме озадачава.
- За какво говорите, господине?
- Вече мина повече от седмица, а нямам впечатление да ме предпазвате от каквото и да било. Когато и да ви се обадя казвате, че няма никакъв проблем.
- Правим всичко, което поискахте. Наистина няма проблеми.
- Да не би да твърдите, че тя не се среща с никого? И очаквате да ви повярвам?
- Нямаме никаква причина да крием истината от вас. Винаги сме лоялни с клиентите си.
- Вижте какво, препоръчаха ви като най-добрата детективска агенция, за това се обърнах към вас. Плащам ви повече от добре, защото тарифите ви наистина си ги бива. Ако бяха мои тези пари, а не на жена ми, много сериозно бих се замислил дали изобщо си струва да ги дам. Все пак очаквам някаква свършена работа срещу тази сума.
- Не разбирам какви оплаквания имате. Вършим работата си перфектно. Уведомяваме ви винаги, когато пожелаете за местонахождението и заниманията на съпругата ви.
- Но аз продължавам да тъна в неизвестност относно странното й държание. А напоследък става все по-зле – настроението й е приповдигнато, а това определено започва да пречи на спокойствието ми. Само чака да се прибера, и веднага зарязва всякакви телефонни разговори, а преди говореше с часове с приятелките си. Личи си, че става въпрос за любовна връзка, няма какво друго да е. А вие не казвате и дума за това.
- Господине, разполагаме с по часова информация за това как протича ежедневието на съпругата ви. Можем да ви я предоставим по всяко време, ако желаете, за да се убедите сам, че нямате основания за тревога.
- Ето какво – давам ви срок до края на седмицата. Ако дотогава не откриете кой е причината за всичко това, ще прекратя ангажимента ви.

*
- Заповядайте, госпожо. Всичко е в този плик.
- Значи все пак има друга, така ли?
- Защо просто не разгледате снимките?
- Защото...защото му отдадох толкова години от живота си! Защото не престанах да вярвам, че държи на мен, а не на парите на баща ми. Защото все се надявах, че е щастлив с мен, и няма нужда от друга в живота си.
- Моля ви, успокойте се. Такива неща се случват постоянно и повечето мъже не влагат нищо в...подобни странични връзки. Едва ли това би застрашило брака ви, знаете, мъжката природа е такава...
- Знам аз за мъжката природа. Обаче той...Никога не е проявявал особен интерес към...този вид занимания с мен, нали разбирате. Изпълняваше съпружеските си задължения без особен ентусиазъм, мислех си, че просто тези неща не го вълнуват особено. Щеше ми се да мога да се примиря с това, разбирате ли, но не мога. Задушавам се от безличната любезност помежду ни, тежат ми приятелските ни, почти роднински отношения. Дори завиждам на приятелките си, когато споделят, че бурните им семейни спорове най- често завършват в леглото!
- Извинете, не е моя работа, но дали все пак ако направите опит да пробудите интереса му...
- Направих! Какво ли не направих, за да ме пожелае! Изтощена съм до смърт от всички усилия, отслабнах с повече от осем килограма, смених цвета на косата си, всяка сутрин се будех със схванати мускули, заради проклетия фитнес. Само и само да ме забележи! Погледнете – виждали ли сте по-добре оформени бедра? А гърдите ми са без грам силикон, много момичета могат да ми завидят!
- Наистина сте много красива жена!
- А какво ще кажете за бельото ми? Не е ли истинско предизвикателство за всеки мъж?
- И още как! За мен определено е! Стои ви фантастично!

*
- Ама какво...Не мога да повярвам на очите си!
- А трябва!
- Ти и детектива! Сега разбирам...
- Нищо не разбираш, и никога не си искал да разбереш! Та ти дори не ме забелязваш, и сега би си затворил очите, защото за теб е важно единствено собственото ти удобство. И като си помисля как съм е заблуждавала през всичките тези години...
- Виж сега, много грешиш...Нека се приберем и спокойно да поговорим за това.
- Единственият човек, с когото ще поговориш „за това”, е адвоката ми. Аз нямам повече време за губене. Имам само един живот, и е време най-сетне да започна да го живея.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hara73 - обратите на съдбата ....:-)))
06.12.2008 13:58
много ми хареса . Поздрави и лек и хубав ден ти пожелавм ,нищо че навън е мрачно и навъсено .
цитирай
2. suge - :)
06.12.2008 14:29
Накара ме да се замисля.
Благодаря за идеята! Как не съм се сетила по-рано!:)
цитирай
3. rosidi - :)))
06.12.2008 17:36
Страхотно е!Често мъжете вземат съпругите си за даденост, което убива всякаква любов. Поздравления!
цитирай
4. hristam - hara73
06.12.2008 17:49
Хубава празнична вечер и от мен! :)))
цитирай
5. hristam - suge
06.12.2008 17:50
:))) Действай тогава и успех! ;)))
цитирай
6. hristam - rosidi
06.12.2008 17:51
А, да, и това също!
Благодаря ти! :)))
цитирай
7. yanichka92 - Хммм... :)
06.12.2008 18:03
Поздрави! И мерси за разтоварващия пост : )
цитирай
8. hristam - yanichka92
06.12.2008 18:11
Поздрав и от мен! :)
Чудесно е, че съм помогнала ;)))
цитирай
9. chernysha - Браво!
06.12.2008 19:16
Има много неща,над които трябва да се замислим!Не живеем ли в омагьосан кръг?И нали казват,че много хубаво не е на хубаво!
цитирай
10. wwwivi - Чудесен разказ :)
06.12.2008 19:39
Поздрави и почитания!
цитирай
11. hristam - chernysha
06.12.2008 19:39
Определено има. Хубаво би било ако стигнем и до интересни изводи. ;)))

Благодаря ти! :)))
цитирай
12. hristam - wwwivi
06.12.2008 19:40
Радвам се, че ти е харесал!
Хубава вечер ти желая :)))
цитирай
13. hristam - zabavnata
07.12.2008 09:55
А когато любовта не е споделена всички опити да се изгради доверие в една връзка стават невъзможни.
;)))
цитирай
14. furiika - Амма, ха! :)))
07.12.2008 12:22
"Аз нямам повече време за губене. Имам само един живот, и е време най-сетне да започна да го живея. "

Една жена, колкото по-навреме стигне до този извод, толкова по-добре! :)))
Поздрави, мила Хрис!
цитирай
15. hristam - furiika
07.12.2008 12:24
Тъй де! Стига се е мотала с тоя фитнес и тия диети. :))))
цитирай
16. furiika - Що бе, Хрис???
07.12.2008 13:14
Много си е яко на фитнеса! Тонуса ми е съвсем друг след тренировка, за самочувствието да не говорим!
:)))
цитирай
17. hristam - furiika
07.12.2008 13:18
Ако и треньора си го бива няма нужда да ми споделяш за тонуса. ;)))))
цитирай
18. furiika - Ххахахаааа!
07.12.2008 13:20
Тоя треньор от фитнеса го ползвам само по предназначение, иначе си имам друг, личен тренер!
:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
19. hristam - furiika
07.12.2008 13:46
Правилно. Нещата в тоя живот трябва да са добре подредени по предназначение. Иначе току-виж станало някакво недоразумение /което понякога може да бъде много, хм...забавно, всъщност/ ;))))
цитирай
20. roy - Похотливостта винаги тъси начини ...
07.12.2008 15:21
Похотливостта винаги тъси начини да се облече в морал.Гореописания е един от най-елементарните.
А, относно сухарите,да, не е нужно да се търпят безлични и скучни хора.Идва въпроса защо се е омъжила за такъв?Грешка.Правилно, всеки греши, тури му пепел и да си живеем живота докато още искрата не е угаснала.
цитирай
21. hristam - roy
07.12.2008 15:26
Елементарно, влюбила се е жената. Не винаги се влюбваш в подходящия, и в повечето случаи това поражда някои неудобства. Чак докато не се освестиш! ;))))
цитирай
22. roy - Няма лошо, нищо ново под слънцето. ...
07.12.2008 16:53
Няма лошо,нищо ново под слънцето.Но влюбването породило ли е желание за продължителен съвместен живот или просто е поредното ,след което ще следва друго и т.н.
Всъщност ,няма значение, неможем да съдим никого за нещо такова,просто трябва да се съобразим с някои дадености.:-)))
цитирай
23. hristam - roy
07.12.2008 17:22
Ами явно е породило желание за съвместен живот, след като години наред е живяла с въпросния господин и е правила отчаяни опити да предизвика интереса му. Уви, не винаги се получава. Но пък ако съумееш да се вземеш в ръце, може да откриеш, че още нищо не е загубено. ;)))
цитирай
24. roy - Човек докато е жив си носи желанията ...
07.12.2008 17:51
Човек докато е жив си носи желанията и стремежите както и жаждата за удоволствие.Така че, нищо не е загубено или закъсняло докато сме живи.;-)))
цитирай
25. hristam - roy
07.12.2008 17:59
Ако сме живи. Понякога за да се чувстваш жив не е достатъчно да съществуваш. ;)))
цитирай
26. luben - Точно така
07.12.2008 18:19
един живот е и трябва да си го живеем :)

Наздраве с хубаво червено вино!
цитирай
27. hristam - luben
07.12.2008 18:36
Аз съм на бяло все още. Наздраве, приятелю! ;)))
цитирай
28. krotalka - Ама тя все пак е права!
07.12.2008 20:55
Така му се пада, след като толкова години не я е забелязвал...

Поздрави Хрис!
цитирай
29. hristam - krotalka
07.12.2008 21:00
Определено! ;)))
Поздрав от мен! :)
цитирай
30. анонимен - ; )
07.12.2008 22:36
Хах така става като не обръщаш внимание на половинката : ) Ама има късмет че не е някоя по бойна че . . . ^^ ( лоши спомени )
цитирай
31. hristam - dgaduinknight
07.12.2008 22:50
Този наистина леко се отърва. Но ако така я кара, хубавичка изненада ще му спретна. ;))))
цитирай
32. rpatel - Ох, колко познато! В началото на ...
09.12.2008 13:36
Ох, колко познато! В началото на една връзка, човек се опитва да се представи в най-добрата си светлина, обаче в един момент се успокоява, че няма да загуби любимия си и започва да го приема като даденост. И тогава настъпва голямата драма. В един момент решаваш, че вече няма смисъл винаги да си перфектен, защото той или тя и без това вече не те забелязва. И тогава настъпва очуждението, умората и скуката. Тръпката вече я няма. Убита е от безкрайното сиво ежедневие. А това е тъжно. И е просто въпрос на време на един от двамата да му писне и да поиска развод или да си намери забавления извън дома. Та много я разбирам тази жена.
цитирай
33. hristam - rpatel
09.12.2008 16:14
!!! Живот ли е да го опишеш...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4916646
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930