Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2009 11:53 - Пост, който препоръчвам да се прочете
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1887 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

от всички, които ценят качествената литература.

Като човек, който обича да чете, мога да кажа, че през ръцете ми са минали много книги, някои от които са оставили трайни следи в паметта ми. Съвсем наскоро имах щастието да се докосна до една такава книга - романът на  писателя Александър Секулов "Колекционер на любовни изречения" на издателство "Сиела". Книгата вече има второ издание и е сред последните шест  книги на конкурса "Роман на годината" на фондация ВИК през 2008г.
За мен тя представлява едно съвсем ново явление в българската литература, впечатляващо поднесено под формата на изящен роман. Нямах представа какво означава изящна литература до момента, в  който не разгърнах този роман и не се потопих в ефирната, почти магическа реалност описана от автора. Ето защо за мен бе удоволствие да науча за наскоро предстоящата     премиера на продължението на тази книга - "Малката светица и портокалите".  Повече информация за  автора и книгата можете да прочетете 
тук .                                                                         




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Благодаря Успя да ме заинри...
27.04.2009 19:57
Благодаря

Успя да ме заинригуваш с нещо ново, което бих прочел.
цитирай
2. henzelski - Нищо особено,
29.04.2009 11:30
Хриси. Не знам за българската литература дали се явява явление, но за европейската със сигурност не се явява. Като започнеш от Бокачо...;) А на теб ти препоръчвам Патрик Модиано, току-виж и той станал явление за теб.
цитирай
3. hristam - henzelski
29.04.2009 12:17
Не разбирам връзката с Бокачо. Споделям свои впечатления, Краси, и говоря за българската литература, за европейската аз също не зная. С удоволствие ще прочета още нещо от Модиано, защото от него съм чела само "Нощна стража", а тя е абсолютно различна, изобщо няма място за сравнение. Но ти благодаря за препоръката, ако ми посочиш конкретно коя книга имаш предвид, ще ме улесниш.
цитирай
4. henzelski - Ами
29.04.2009 15:16
и аз споделям, Хриси...;)
"Всички те лежат под листата на пеещата маслина, ядят плодовете й, разказват истории за жената от дим, хвърлят костилките зад гърба си и щастливо забравят..." Ами и в "Декамерон" е горе-долу същата работа, та такава е връзката с Бокачо, а защо не и с Чосър...;))
Аз пък съм виждал "Нощна стража", Хриси, да не говорим, че я и работя...;)))
цитирай
5. hristam - Разбира се, Краси,
29.04.2009 15:24
не мога и за миг да забравя, че ти си тук литературния капацитет, и ако се опитам да изкажа мнение, ти тутакси ще долетиш за да ме смъмриш назидателно.
Точно за "Нощна стража" писах, че съм я чела. Трябваше да се досетя, че в момента именно върху нея работиш. Извини ме, моя грешка.
Вероятно можеш да намериш прилики с още световни автори, което ти прави чест и никак не е лошо. Всъщност бих те насърчила в тази посока. ;))
цитирай
6. henzelski - Какъв капацитет
29.04.2009 16:06
мога да бъда аз, ти се шегуваш... Просто съм чел това-онова, Хриси.
Е, как да работя върху нея?! Работя КАТО нощна стража! А съм я виждал като репродукция. Някой ден може да видя и оригинала на Рембранд в Лувъра...;)
Извинявам те! ;)))
цитирай
7. hristam - A виждам,
29.04.2009 16:12
че и ти се шегуваш. Или поне така се надявам. Иначе за нощната ти работа знам. Но аз все пак имах предвид книгата.
И дано видиш Рембранд в оригинал! ;))
цитирай
8. henzelski - Май има
29.04.2009 16:40
един автопортрет той и аз май съм го виждал, но неговата "Нощна стража" се оказа, че не била в Лувъра, а в амстердамския Рейксмузеум, ала и до там да ида пак бая пари трябват, еееех...;))) Пък аз, горкият, с тази мижава общинска заплата за нощната стража, ееееех...;)))
Ама пък поне безплатно Хубави празници мога да ти пожелая, Хриси! ;)
цитирай
9. hristam - С пожелание за хубави празници
29.04.2009 16:49
ти изпращам въпросната "Нощна стража", която е добре, че все пак си видял къде се намира. Не за друго, за да не биеш толкова път до...хм...Лувъра. :))))
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:The_Nightwatch_by_Rembrandt.jpg
цитирай
10. henzelski - Знам я аз,
30.04.2009 14:36
тя има много интересна история...;)
И Париж, и Амстердам са еднакво далече за мен, Хриси, за съжаление. Но пък за щастие от утре започват празниците...;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4917711
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930