Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2011 09:49 - Защо плачеш?
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 10235 Коментари: 43 Гласове:
50

Последна промяна: 29.12.2011 09:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Колегата ми е влюбен.
Симпатяга е, с десет години е по-малък от мен, но понеже е бил ученик на наш семеен приятел, все го имам за момче. А всъщност е хубав млад мъж, много лъчезарен, все усмихнат и готов да се пошегува. Сестра ми наскоро го зърна и доста си падна по него, всъщност по усмивката му. Когато се смее на лявата му буза току разцъфне една толкова симпатична трапчинка, че ми иде да я погаля. Е, не го правя, естествено. Аз съм сериозна, омъжена жена, пък и с него сме си само приятелчета, а такъв един жест знам ли как би се изтълкувал. Всъщност мога да се досетя.
С него работим вече няколко години, какво ли не сме преживели заедно, с всякакви служебни неуредици сме се сблъсквали, така че има защо да сме си близки. И уж всеки ден сме заедно, а не бях забелязала, че очите му са помръкнали напоследък и трапчинката никаква я няма.
Днес ми каза за любовта си. Съвсем простичко и с малко думи. Много хлътнал, завалията, не му излизала от главата, не можел да спи, нямал апетит. Типичен случай на болен от любов.
-Добре, де-посдъвквам го малко - дай малко повече подробности! Досега разбрах само, че е голяма красавица.
Той се притесни, закърши пръсти, дългите му мигли затрептяха като на смутено девойче.
-Ама...нали ти казах, трябва да съм много дискретен. Тя е омъжена.
-А така!-изгледах го строго аз-От всички хубавици дето те преследват, точно в омъжена намери да се влюбиш! А мислех, че вече си пораснал! Тя какво мисли за всичко това?
-Там е работата...тя изобщо не подозира!
-Браво. Е това вече е върхът!-взрях се в него като в някой от непослушните ми ученици-Бе ти добре ли си?
-Не, не съм-тросна ми се той и понечи да си излезе. Сърцето ми се сви от жалост, искаше ми се едновременно да го напердаша,и да го прегърна.
-Виж сега, мило, много ми се иска да намеря най-точните думи, за да те утеша...или по-скоро окуража, знам ли?! Може пък да има надежда, а? Що за брак е нейният?
-Съвършения брак. Любящ съпруг, любяща съпруга и две деца. Идилия.
Чак ме доядя. Загубено момче. Виждала съм какви момичета го чакат след работа, едната две поредни години беше избирана за мис на града ни. Даже си мислех, че имат сериозна връзка, често ги виждах заедно. А то виж каква била работата...
-Гледай сега, сам разбираш, че най-добре ще бъде да преодолееш това чувство-занареждах с усещането че изливам клише след клише. Обаче вече не можех да се спра.-Бас държа, че е и по-голяма от теб, с тия две деца...Просто трябва да се вземеш в ръце и да поразмислиш за всички тия неща. Пък и възможно ли е да си чак до такава степен хлътнал по жена, която дори и не се досеща за това? Не се сърди, но не допускаш ли , че е възможно малко да преувеличаваш? Не е ли възможно да е просто увлечение? И да отмине с времето...
Той не каза нищо. Дори не ме погледна, измъкна отнякъде един диск, и ми го подаде.
-Това е тя. Пусни го като се прибереш, и ще я видиш.
Толкова бързо изхвърча навън, че си помислих, че съм го разстроила.Е, поне му казах каквото мисля. Може и да ми се е пообидил малко, но знам, че ще му мине, твърде много държим един на друг, за да позволим на една такава история да развали приятелството ни.
Същия ден имах много работа, изникнаха и допълнителни ангажименти, и се прибрах окъсняла и изморена. Знаех, че тепърва трябва да се захващам с домакинската работа,но се сетих за диска и реших първо да го пусна, ей така, докато поотдъхна малко.
Е,не ми казвайте, че сте се досетили. Защото аз не бях. А именно аз бях до него през всичките тия години. Беше ме снимал пред сградата, докато говоря с колеги, на пейката с децата, на люлките с малката, докато пуша в почивката...За повечето изобщо не знаех, някои ми ги направи наскоро, шегувахме се...Няма значение, няма значение, просто сега отивам да приготвя вечерята. А и децата сигурно имат цял куп домашни. Всъщност, като се замисля, толкова добре се нареждат нещата! Той, милият, ще бъде по-изненадан и от мен сега, защото не знае сестра ми колко го хареса. Тя се върна наскоро от чужбина, от години не се беше връщала и той не знае за нея. Близначки сме.
-Я, мамо, това ти ли си?-малката се беше появила безшумна като никога и сега зяпаше монитора. После ме гушна и разтревожено попита-Ама...защо плачеш?

 

 

 



Гласувай:
50



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goby3 - ....
29.12.2011 09:58
........без думи
цитирай
2. tim - Плача, бонбонче,
29.12.2011 10:14
защото поставям един котарак върху горещ ламаринен покрив.
:-)
цитирай
3. zabavnata - Чудесен разказ, Хрис!
29.12.2011 10:20
Нека 2012г. бъде за теб вълшебна и приказна!:)
цитирай
4. hristam - goby3 - ....
29.12.2011 11:39
goby3 написа:
........без думи


Да, думите са излишни понякога.
цитирай
5. hristam - tim - Плача, бонбонче,
29.12.2011 11:39
tim написа:
защото поставям един котарак върху горещ ламаринен покрив.
:-)


Не съм сигурна, че е за това ;) :)
цитирай
6. hristam - zabavnata - Чудесен разказ, Хрис!
29.12.2011 11:40
zabavnata написа:
Нека 2012г. бъде за теб вълшебна и приказна!:)


Благодаря ти, много вълшебни мигове и за теб да има!
цитирай
7. scarlety - "Е,не ми казвайте, че сте се досетили. "
29.12.2011 12:14
:))) Aз се досетих веднага,но разбира се засегнатият се досеща последен:))
Поздрави,Хриси! Готино разказче!;)
П.П Но щом героинята плаче....може и да не се получи с близначката,а да има друго развитие:) Оставила си ни отворен край:)
цитирай
8. gtsh - защото поставям един котарак върху ...
29.12.2011 12:35
hristam написа:
tim написа:
защото поставям един котарак върху горещ ламаринен покрив.
:-)


Не съм сигурна, че е за това ;) :)

Знам. Шегувам се.
Понеже и е мъчно за миската плаче, това е ясно. :-)
На мен обаче ми е интересен следващия работен ден. :-) Ще го напердаши, или ще го прегърне?

П.П. Аз съм бившия tim, сега съм gtsh
цитирай
9. monaliza121 - Амии. . . досетих се, но това няма ...
29.12.2011 12:41
Амии... досетих се, но това няма значение. Разказът е хубав!:))
цитирай
10. vidirin - Интригуващо.
29.12.2011 13:05
Весели празници!
цитирай
11. hristo27 - Страхотен сценарий за Диема фем...
29.12.2011 13:29
Страхотен сценарий за Диема фемили!
А сега сериозно, адашке, много добре се е получило с разказа ти.
цитирай
12. makont - Понякога се случват и такива неща!
29.12.2011 13:47
Една от най-глупавите ситуации, а колко сърдечност има във всичко. Къде ли е решението??? Весели празници, Хрис!
цитирай
13. idealist - Поздравления
29.12.2011 16:56
за интересната и добре разказана история! :) (Де да можеше и ЦефулСтефан да пише поне на половината като теб!) :)))
Ще очаквам продължението! :)
цитирай
14. priqtel12 - Да......
29.12.2011 17:00
и аз останах без думи.....странен е животът понякога, завърта те и обърква всичко в главата ти......
цитирай
15. hristam - scarlety - "Е,не ми казвайте, че сте се досетили. "
29.12.2011 17:39
Хей, поздрав за досетилите се! :) Но това не е гатанка, това е просто...разказ. Идеята му съвсем не е да бъде гатанка, а да създаде някаква положителна емоция.
Благодаря, че беше с мен :)
цитирай
16. hristam - monaliza121 - Амии. . . досетих се, но това няма ...
29.12.2011 17:41
monaliza121 написа:
Амии... досетих се, но това няма значение. Разказът е хубав!:))


Защо да няма значение - това показва колко досетлива си ;)))
Благодаря ти! :)
цитирай
17. hristam - vidirin - Интригуващо.
29.12.2011 17:43
vidirin написа:
Весели празници!


Весели празници и на теб! Благодаря ти :)
цитирай
18. hristam - hristo27 - Страхотен сценарий за Диема фем...
29.12.2011 17:45
hristo27 написа:
Страхотен сценарий за Диема фемили!
А сега сериозно, адашке, много добре се е получило с разказа ти.


Е, навремето съм писала и като за Диема фемили...макар да не си падам точно по тоз канал :))
Благодаря адаш, съвсем сериозно :)
цитирай
19. hristam - makont - Понякога се случват и такива неща!
29.12.2011 17:46
makont написа:
Една от най-глупавите ситуации, а колко сърдечност има във всичко. Къде ли е решението??? Весели празници, Хрис!


Сигурна съм, че се случват. А ако не - ще ги измислим! :)))
Щастливи празнични дни!
цитирай
20. hristam - idealist - Поздравления
29.12.2011 17:47
idealist написа:
за интересната и добре разказана история! :) (Де да можеше и ЦефулСтефан да пише поне на половината като теб!) :)))
Ще очаквам продължението! :)


Благодаря. Това, което може той, не съм сигурна, че пък го мога аз. Вкусове разни :))
цитирай
21. hristam - priqtel12 - Да......
29.12.2011 17:48
priqtel12 написа:
и аз останах без думи.....странен е животът понякога, завърта те и обърква всичко в главата ти......


Пожелавам ти вълшебни "завъртания", и през празниците, и през цялата година! :))
цитирай
22. sparotok - :)
29.12.2011 19:25
Интригуваща история!
Досетих се още в началото кой е запалил сърцето на момчето:)

Поздрави!
цитирай
23. gita969 - Добър замисъл с много тънката нишка
29.12.2011 19:36
за човешките взаимоотношения.Наистина,какво ли ще е продължението?Не бих искала да съм на мястото и на двамата герои в разказа.
цитирай
24. hristam - sparotok - :)
29.12.2011 19:53
sparotok написа:
Интригуваща история!
Досетих се още в началото кой е запалил сърцето на момчето:)

Поздрави!


Досетих се и аз! ;)))

Хубави празнични мигове!
цитирай
25. hristam - gita969 - Добър замисъл с много тънката нишка
29.12.2011 19:54
gita969 написа:
за човешките взаимоотношения.Наистина,какво ли ще е продължението?Не бих искала да съм на мястото и на двамата герои в разказа.


Продължението оставям на въображението на читателя, нека не чака всичко на готово ;)))
цитирай
26. yotovava - .................
29.12.2011 20:15
цитирай
27. erato7 - Хрис, очарователна си, както ви...
29.12.2011 20:46
Хрис, очарователна си, както винаги!
Щастлива Нова година ти желая!
цитирай
28. thedarkangel1977 - a dali e sawar6enniq brak, samo g...
29.12.2011 21:32
a dali e sawar6enniq brak, samo geroinqta si znae
цитирай
29. hristam - yotovava - .................
29.12.2011 22:04
Много точки, Валя...това е повече от много думи понякога :))
цитирай
30. hristam - erato7 - Хрис, очарователна си, както ви...
29.12.2011 22:09
erato7 написа:
Хрис, очарователна си, както винаги!
Щастлива Нова година ти желая!

Надявам се :)
Весело посрещане на Новата година и на теб!
цитирай
31. travelaround - Браво!
29.12.2011 22:19
Харесва ми как пишеш. Браво!
цитирай
32. vmir - Женският плач е нещо безкрайно объркващо. Баща ми срещнал майка ми докато плачела, че хазяина я бил изгонил от квартирата,
30.12.2011 00:03
за нещастие не подозирал, че тя отдавна му била хвърлила око, взел я със себе си, оженили се, защото тя му отправила забележката, че още нищо не й бил обещал, а 9 месеца по-късно на бял свят съм се появил аз. От тогава насам и двамата са единодушни, че след злощастната им среща, последвана от светкавична женитба, животът им се превърнал в ад.

Затова, видя ли жена да плаче, оглеждам се наоколо и ако има възможност, се покатервам на най-близкото дърво, плюя си в пазвата, и с натъжено сърце, чакам да й мине. От дървото слизам, когато опасността се е отдалечила на безопасно разстояние.
цитирай
33. tera - Да, бе да - иска ти се! :) По-скоро на лирическата героиня, де ... :)))
30.12.2011 00:44
Такива неща се усещат и няма жена, която да "си няма никаква идея". :)
Пък ако си няма... е твърде "загубена"... :) Майтапя се!

Всъщност това са малките неща, даващи светлинка сред битието... Мечтата да си муза на един млад и привлекателен мъж, що пък не... :) И като се събудиш - краката ти отвити и вратът ти схванат... :))))

Беше ми забавно да прочета, харесвам разкази с неочкван край, този май си беше очакван...
Весело посрещане на празниците и никой да не плаче, ей! :)))

цитирай
34. mariani - :)
30.12.2011 08:59
Много ми хареса разказа, напомни ми едни други герои...
Весело посрещане на Новата година, hristam
цитирай
35. ivanna4ev - От половината на сетне бих могъл да ...
30.12.2011 10:32
От половината на сетне бих могъл да го допиша /не в буквалният смисъл,де :))/ но сигурно с друг край.
цитирай
36. hristam - mariani - :)
30.12.2011 10:44
mariani написа:
Много ми хареса разказа, напомни ми едни други герои...
Весело посрещане на Новата година, hristam


Радва ме, че ти е харесал разказът, благодаря ти! Щастлива да е Новата година за теб! :)
цитирай
37. hristam - ivanna4ev - От половината на сетне бих могъл да ...
30.12.2011 10:45
ivanna4ev написа:
От половината на сетне бих могъл да го допиша /не в буквалният смисъл,де :))/ но сигурно с друг край.

Чудесно! Ще ми е интересно да прочета :)
цитирай
38. daan - СРЕЌНА НОВА 2012
01.01.2012 10:58
ТИ ПОСАКУВАМ ВО ГОДИНАТА 2012 ДА ТИ СЕ ИСПОЛНАТ СИТЕ СОНИШТА И ЖЕЛБИТЕ ДА СЕ ПРЕТВОТАТ ВО РЕЛНОСТ.
СРЦЕТО И ДУШАТА ДА ТИ СЕ НАПОЛНАТ СО ЉУБОВ И РАДОСТ.
цитирай
39. hristo27 - Ч Н Г!
01.01.2012 11:25
Много Здраве, Радост, Щастие и Успехи за теб и семейството ти!
цитирай
40. hristam - daan - СРЕЌНА НОВА 2012
01.01.2012 11:48
Честита Нова година и на теб! Здраве, късмет и много любов!
цитирай
41. hristam - hristo27 - Ч Н Г!
01.01.2012 11:49
hristo27 написа:
Много Здраве, Радост, Щастие и Успехи за теб и семейството ти!


Благодаря ти, адаш, щастлива и спорна да е Новата година за теб и близките ти! Много споделени радости да ви споходят!
цитирай
42. kostadinovd - Да ни е честита Новата 2012 година !
01.01.2012 23:00
Много здраве,щастие, творчески успехи,по- добър живот !
цитирай
43. hristam - kostadinovd - Да ни е честита Новата 2012 година !
02.01.2012 09:44
kostadinovd написа:
Много здраве,щастие, творчески успехи,по- добър живот !


Дай Боже!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4917179
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930