Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2010 15:00 - Мисли на Бърнард Шоу
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 6141 Коментари: 16 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

"Алкохолът е упойка, която помага да се изтърпи операцията, наречена живот.“

    * „Да се старее е отегчително, но това е единственият начин да се живее дълго.“

    * „Единственият начин за жена да се погрижи за себе си, е да бъде от полза за мъж, който може да си позволи да й бъде от полза.“

    * „Заслуга за обществото имат както оптимистите, така и песимистите. Оптимистът, например, е измислил самолета, а песимистът — парашута.“

    * „Идеалите са като звездите - ако не можем да ги достигнем, поне можем да се ориенираме по тях.“

    * „Има две трагедии в живота - едната е да загубиш копнежа на сърцето си, а другата - да си го върнеш.“

    * „Когато човек иска да убие тигър, нарича това спорт; когато тигърът иска да го убие, нарича това жестокост.“

    * „Който не умее да се учи, преподава.“

    * „Колко пъти съм ви казвал да пускате колкото искате врагове пред вас, но да не оставяте никой от тях зад гърба си!“

    * „Колкото повече опознавам хората, толкова повече обичам животните.“

    * „Любовта е огромното преувеличаване на разликата между един човек и всички останали.“

    * „Мислите скачат като бълхи, но не всекиго хапят“

    * „Мъченичеството е единствения път към славата, който не изисква никакви умения“

    * „Най-големия ни грях към ближния не е ненавистта, а безразличието“

    * „Най-трудно е да се отговори на въпрос, на който отговорът е очевиден.“

    * „Науката става опасна само когато си мисли, че може да постигне целта си.“

    * „Не бива да предполагате, че щом съм човек на перото, никога не съм се опитвал честно да си печеля хляба.“

    * „Не е нужно да изядеш цялото яйце, за да разбереш, че е развалено.“

    * „Не съм достатъчно млад, за да знам всичко.“

    * „Ненавистта е отмъщението на страхливеца за изпитания страх.“

    * „Никога не казвай всичко, което знаеш, но винаги знай какво казваш.“

    * „Никога не се пазя от изкушението, защото съм забелязал, че нещата, които ми вредят, не ме привличат.“

    * „Нищо, което си заслужава да притежаваш, не може да бъде постигнато без риск.“

    * „Няма по-искрена любов от тази към яденето.“

    * „Опасно е да си искрен, освен ако не си и глупав.“

    * „Песимист - някой, който смята, че всички са толкова лоши колкото него и затова ги ненавижда.“

    * „Пияните шкипери разчитат на провидението. Но провидението понякога насочва кораба към скалите.“

    * „По-добре жив неуспех, отколкото мъртъв шедьовър.“

    * „Приятелството е като чая - трябва да бъде силно и не много сладко.“

    * „Разумния човек се опитва да се приспособи към света. Неразумния - да приспособи света към себе си. Затова човешкият прогрес се дължи на неразумните.“

    * „Светът се управлява от младите, които са остарели.“

    * „Свободата означава отговорност. Ето защо мнозина се боят от нея.“

    * „Ти виждаш нещата и питаш «защо?». Аз мечтая за неща, които никога не са били и питам «защо не?»“

    * „Тясната специализация в широкия смисъл на думата е широка идиотизация в тесния смисъл на думата.“

    * „Успехът не значи никога да не допускаш грешки, а само никога да не повтаряш една и съща грешка втори път“

    * „Фактът, че вярващия е по-щастлив от скептика, по нищо не се отличава от факта, че пияният е по-щастлив от трезвеника.“

    * „Човек, който не вярва в нищо, се страхува от всичко.“

    * „Щастие през целия живот?! Никой не би понесъл нещо такова! Това би бил ад на земята!!!“

И още нещо:

 „Ако ти имаш една ябълка и аз имам една ябълка и си ги разменим, тогава всеки от нас все още ще има по една ябълка. Но ако ти имаш идея и аз имам идея и си ги разменим, тогава всеки от нас ще има по две идеи.“




Тагове:   шоу,   мисли,


Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Здрсти!:-)))
22.09.2010 15:36
Любимец ми е.
цитирай
2. tili - Полезно!
22.09.2010 15:40
* „Приятелството е като чая - трябва да бъде силно и не много сладко.“

Хубав празничен ден!:)
цитирай
3. hristam - katana - Здрсти!:-)))
22.09.2010 16:31
Здравей:)
Някои от мислите му са и мои. ;))
цитирай
4. hristam - tili - Полезно!
22.09.2010 16:32
Приятен да е и твоят ден, честит празник!:)
цитирай
5. nicodima - И още едно намигване:
22.09.2010 16:48
"Непостоянството на жените, в които бях влюбен, се изкупваше като че ли само от адското постоянство на жените, влюбени в мен."

Хубав ден!
цитирай
6. hristam - nicodima - И още едно намигване:
22.09.2010 17:02
nicodima написа:
"Непостоянството на жените, в които бях влюбен, се изкупваше като че ли само от адското постоянство на жените, влюбени в мен."

Хубав ден!


Добре казано, макар и доста тъжно, като си помислиш. Но пък си е житейско правило, май, май...

Приятен ден и на теб!
цитирай
7. yotovava - Беше удоволствие
22.09.2010 18:17
за мен!

Поздрав, Хриси!
Валя
цитирай
8. анонимен - Абе, знам
22.09.2010 18:20
hristam написа:
Здравей:)
Някои от мислите му са и мои. ;))

че имаш принос. Ама, няма да издребнявам, я.
От него съм запомнил нещо.
"Тази вечер, ...еди къде си пя хорът на зъболекарите. Защо?"
цитирай
9. hristam - yotovava - Беше удоволствие
22.09.2010 18:22
И за мен, Валя :)
Хубава вечер.
цитирай
10. hristam - katana - Абе, знам
22.09.2010 18:25
katana написа:
hristam написа:
Здравей:)
Някои от мислите му са и мои. ;))

че имаш принос. Ама, няма да издребнявам, я.
От него съм запомнил нещо.
"Тази вечер, ...еди къде си пя хорът на зъболекарите. Защо?"


Страшно ме впечатлява интелигентният хумор. Сигурно си чел "Ако импресионистите бяха зъболекари" на Уди Алън /подсети ме с този хор...;))/
цитирай
11. mia2442 - Готини са!:)
22.09.2010 21:23
Благодаря!
цитирай
12. aqualia - Чудесни са тези мисли!
22.09.2010 22:03
Усмихнаха ме, а и някои от тях ми дадоха доказателство за това, че няма смисъл да се съпротивлявам на по-умните и непрактичните от мен! :)))
цитирай
13. hristam - mia2442 - Готини са!:)
22.09.2010 22:22
И още как!
Благодаря и аз, че се отби:)
цитирай
14. hristam - aqualia - Чудесни са тези мисли!
22.09.2010 22:23
aqualia написа:
Усмихнаха ме, а и някои от тях ми дадоха доказателство за това, че няма смисъл да се съпротивлявам на по-умните и непрактичните от мен! :)))


Не - просто трябва да намираш повод за усмивка дори през сълзи...
цитирай
15. hristo27 - Чудесен избор!
23.09.2010 13:04
Чудесен избор!
цитирай
16. aqualia - Е, това го мога, определено... ;)))
23.09.2010 14:38
hristam написа:
aqualia написа:
Усмихнаха ме, а и някои от тях ми дадоха доказателство за това, че няма смисъл да се съпротивлявам на по-умните и непрактичните от мен! :)))


Не - просто трябва да намираш повод за усмивка дори през сълзи...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4917954
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59427
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930